Rafi90 Napisano 28 Styczeń 2020 Share Napisano 28 Styczeń 2020 Massey Fergusony też miały dwu częściowy numer. Pierwszy rząd to był typ a drugi numer seryjny. Do dowodów wpisywano samą drugą część, i później były zonki, czemu tak, że niezgodne itd. Wstawię tu jutro pdf odnośnie tego jak w MF-ach są konstruowane numery i co która liczba litera znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 28 Styczeń 2020 Share Napisano 28 Styczeń 2020 5 godzin temu, laptop napisał: Powielić się nie da (na szczęście). CEP nie przyjmie BT przed 1 rej. z takimi znakami. A te co są, zapewne okresowe będą przechodzić. Wskazać należy, który jest na stacji. Identyfikacji dokonać po nr rejestracyjnym ? CEP się ostatnio bardzo zabezpiecza przed pre-rejestracją po n razy tego samego pojazdu. I dobrze. Co prawda nadal nie poprawił metod wyszukiwania pojazdów z krótkim numerem nadwozia (np. 12345) - co skutkuje niemożliwością wyszukania takiego pojazdu jeśli ten znajduje się w grupie większej niż 50 pojazdów (o tym samym numerze nadwozia) --> dostajemy wówczas tylko komunikat, że jest więcej niż 50 pojazdów i prośbę o zmianę kryteriów wyszukiwania. Ale dobrze, że coś sensownego robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 29 Styczeń 2020 Share Napisano 29 Styczeń 2020 Konstrukcja nr nadwozia/podwozia w Massey Fergusonach, troche trąci o temat rzekomo zdublowanych nr GMF16 Serial Number Formats -MF Tractor - Serial numbers formats and locations.pdf A tu z "ciągnikowego" forum bardzo ciekawy link, dotyczący starych Ursusów i dekodowania ich numerów. Ktoś się napracował trzeba przyznać https://retrotraktor.pl/forum/viewtopic.php?t=6160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.