OLEK Napisano 3 Marzec 2006 Share Napisano 3 Marzec 2006 Mam pytanko,czy ktoś ma gotowy zakres obowiązków dla diagnosty i kierownika SKP,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 Podejrzewam że nie ma uniwersalnego zakresu obowiazków dla diagnosty i kierownika S.K.P W każdej firmie może być inny.W naszej mamy ISO i ściśle jest okreslony ten zakres-kontrola stanu tech sam.-w/g D.U (praca zgodnie z B.H.P , kodeksem pracy itp.) i jeszcz pare innycho bowiązków ,a kierownik serwisu jest naszym szefem ,czyli można uznać -też kierownikiem stacji .Osobnej funkcji kierownika stacji kontroli w naszej firmie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 Po części to co u nas wymyślili, aczkolwiek to jest temat rzeka. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI KIEROWNIKA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ 1. Kierownik Stacji Diagnostycznej podlega bezpośrednio Kierownikowi Wydziału Technicznego. 2. Odpowiada za: - wykonywanie przeglądów diagnostycznych w zakresie diagnostyki bezpieczeństwa jazdy i silnika, - prowadzenie Rejestru Badań Diagnostycznych oraz obowiązkowej dokumentacji Stacji Diagnostycznej, - wykonywanie diagnostyki w zakresie okresowego badania pojazdu, kontrola pojazdów przed i po remoncie wykonanym - wykonania wszelkich czynności diagnostycznych zawartych w dziennikach ustaw dotyczących diagnostyki pojazdów - odpowiada za stan BHP i ppoż na stacji, - dba o stan techniczny i utrzymanie w wysokiej sprawności urządzeń stacji diagnostycznej, 3. Do jego obowiązków należy: - wykonania pełnego zakresu badań diagnostycznych wojskowych pojazdów mechanicznych, - wydawanie ocen stanu technicznego pojazdów mechanicznych na podstawie wyników badań diagnostycznych, - wykonywanie diagnostyki pojazdów samochodowych na zlecenie organów kontrolnych, - przyjmowanie i zdawanie pojazdów mechanicznych przekazywanych do remontu i z remontu w warsztacie na podstawie obowiązujących dokumentów remontowych, - wykonywanie diagnostyki bezpieczeństwa jazdy i silnika oraz opis stanu technicznego i utrzymanie pojazdu przyjmowanego do naprawy warsztatowej, - spełnianie obowiązków kontroli technicznej po naprawie w warsztacie, celem określenia stanu technicznego i jakości wykonania naprawy, kompleksowo całego pojazdu oraz przedstawienie na piśmie niedociągnięć w stanie i jakości wykonania naprawy, - przestrzegać przeglądów i obsług technicznych urządzeń stacji oraz prowadzić przewidziane dokumenty obsług i pracy urządzeń; - prowadzenie ewidencji legalizacji urządzeń diagnostycznych i przestrzegania terminów legalizacji, - nie dopuszczać do pracy na urządzeniach stacji diagnostycznej osób nie mających przeszkolenia i przygotowania do ich obsługi, - zachowanie całkowitego bezpieczeństwa pracy podczas wykonywania badań diagnostycznych zawartych w instrukcji BHP dla stacji diagnostycznej przez personel i osoby znajdujące się na stacji diagnostycznej, - przestrzeganie przepisów diagnostycznych, bezpieczeństwa jazdy i silnika zgodnie z parametrami obowiązującymi dla danej marki pojazdu, - przestrzegać technologii badań diagnostycznych, - kontrola jakości wykonanych prac kontrolera-diagnosty, - systematycznie pogłębiać wiedzę fachową, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.