AdrianL Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 Dzień dobry! Zgłosił się do mnie klient ze sprowadzonym z USA Fordem F250 2018r. F1 z tabliczki to 4536kg, liczba miejsc 5 , na tabliczce napis TRUCK. Jak to ugryźć? Mam małe doświadczenie na OSKP, a tym bardziej z takimi pojazdami. Tachografu mieć nie musi? Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 Tym hasłem TRUCK, to za wiele nie przejmowałbym się. Jego znaczenie jest tyle samo warte co SUV - no przynajmniej dla mnie. Jak znam obyczaje skarbówki, to opłaty zostaną poczynione jak za osobowy, ale to zmartwienie naczelnika urzędu i właściciela auta. Co do tacho, to ja bym nie zakładał. Ni zakładał na potrzeby z użytkowaniem tego picku-up'a przez samego siebie, bo co innego transport drogowy i przepisy z nim powiązane. Co prawda istnieją teorie, że diagnosta nie prowadzi zgaduj-zgaduli co do przeznaczenia i wykorzystywania auta, ale... No ja bym odstąpił od tacha. Rozumiem, że auto będzie sklasyfikowane jako ciężarowy - skrzyniowy, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 28 minut temu, AdrianL napisał: F1 z tabliczki to 4536kg Raczej osobowym nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 A to czemu? 40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu; Nie ma nic odnośnie DMC. 20 minut temu, Paprock napisał: Rozumiem, że auto będzie sklasyfikowane jako ciężarowy 1a. Autobus, samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t i ciągnik samochodowy, dla którego określono dopuszczalną masę całkowitą zespołu pojazdów powyżej 3,5 t, powinny być wyposażone w homologowany ogranicznik prędkości montowany przez producenta lub jednostkę przez niego upoważnioną, ograniczający maksymalną prędkość autobusu do 100 km/h, a samochodu ciężarowego i ciągnika samochodowego do 90 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianL Napisano 6 Maj 2020 Autor Share Napisano 6 Maj 2020 No i tu mam wątpliwości, ale raczej sklasyfikuję jako ciężarowy skrzyniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 Generalnie pickupy są samochodami ciężarowymi i tak powinien zostać sklasyfikowany (podrodzaj skrzynia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 2 minuty temu, michal_k napisał: Generalnie pickupy są samochodami ciężarowymi No OK , ale wg Definicji typów nadwozi : BE Pick-up : pojazd o masie maksymalnej nieprzekraczającej 3 500 kg, w którym miejsca siedzące i powierzchnia załadunkowa nie znajdują się w obrębie jednej jednostki. A w temacie : 52 minuty temu, AdrianL napisał: F1 z tabliczki to 4536kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 13 minut temu, Grzegorz Łódź napisał: 40) samochód osobowy Raczej w tym przypadku nie rozpatruję po PORD a po VAT, PIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 (edytowane) No nie róbcie z pick-up'a osobówki, bo na odwyrtkę już ktoś poczynił z sedana ciężarówkę. Szczegóły na sąsiednim forum. Co do tacho, to tylko swój pokręcony pogląd wyraziłem. Można trzymać się na sztywno przepisów, bo czemu niby nie, co nie. A co do samego pick-up'a, to w naszej klasyfikacji i tak nie ma takiego podrodzaju. W pełni podzielam zdanie @michal_k: 18 minut temu, michal_k napisał: Generalnie pickupy są samochodami ciężarowymi i tak powinien zostać sklasyfikowany (podrodzaj skrzynia). Cała reszta osobowych pick-up'ów to jakieś katalogowe omyłki. Oczywiste. Edytowane 6 Maj 2020 przez Paprock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 1 minutę temu, Paprock napisał: No nie róbcie z pick-up'a ciężarówki, osobówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 No tak, tak. Zaraz skoryguję, bo coś mnie przyblokowało. Znaczy ktoś, kto w tym samym czasie klikał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 6 Maj 2020 Share Napisano 6 Maj 2020 https://media.ford.com/content/dam/fordmedia/North America/US/2015_Specs/2015_SuperDuty_Specs.pdf czy to taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Maj 2020 Share Napisano 7 Maj 2020 Tak. Właśnie taki. Jak nic samochód osobowy. A za nim, ten żółty, to na bank ciężarowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 7 Maj 2020 Share Napisano 7 Maj 2020 22 godziny temu, Grzegorz Łódź napisał: homologowany ogranicznik prędkości 22 godziny temu, AdrianL napisał: raczej sklasyfikuję jako ciężarowy skrzyniowy. 23 godziny temu, AdrianL napisał: F1 z tabliczki to 4536kg Ma ogranicznik prędkości? Nie wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.