magentis2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 U mnie nie chce działać.AnyConnect was not able to establish a connection to the specified gateway.Please try coonecting again. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 W dniu 30.05.2020 o 12:30, IVVO napisał: Tak dla uporządkowania -wchodzimy https://sd.coi.gov.pl/ - logujemy się cepik/cepik - wybieramy zakładkę z listy VPN - otwieramy - pobieramy Cert_infrastruktura_2019.zip i wypakowujemy np do folderu - na każdy wypakowany plik a jest ich 3 klikamy prawym myszki "Zainstaluj certyfikat" i OK/Ok itd - Uruchamiamy Cisco Dla VPN Klient robimy tak samo?? U nas w sobotę działalo, a dzisiaj od rana nie można się połączyć przy pomocy VPN Client. Klikam na Connect, chwilę pomysli i koniec, nawet komunikat żaden się nei wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Jako użytkownik " W-wa oprogramowania stacyjnego " jestem zawiedziony takim info. po uruchomieniu programu... A Panu Panie @Norbert Jezierski dziękuję za udostępnienie instrukcji naprawy, mimo iż nie jestem użytkownikiem Pana oprogramowania. Jeszcze raz : Wielkie Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 No! I tym się różni FIRMA od instytutu! A co do szacownych instytucji, to wystarczy wypowiedź Lindy w pierwszych trzydziestu sekundach: https://www.youtube.com/watch?v=gdpbzc6Yq50 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 W sobotę do końca mojej pracy wszystko działało bezproblemowo, a nic nie kombinowałem z podmianą certyfikatów. Dzisiaj rano przychodzę do pracy i jestem przygotowany na problemy, a tu nadal wszystko działa bezproblemowo! Sprawdziłem to na moim aucie. Bez problemu łączy się i zasysa dane z CEPiKu. Chyba, że wysypie się na etapie wysyłania. Wnioskuje, iż problem został naprawiony. Czy awaria opisana tutaj: https://www.dobreprogramy.pl/Jeden-z-glownych-certyfikatow-SSL-wlasnie-wygasl.-Fala-awarii-w-internecie,News,108137.html właśnie dotyczyła także nas? Pozdr. R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 11 minut temu, Paprock napisał: No! I tym się różni FIRMA od instytutu! Co mogę powiedzieć... Dali " plamy na całej linii ", na tą chwilę są u mnie pod kreską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 W przypadku Patronatu plus VPN Client robimy tak samo, jak opisano w instrukcji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magentis2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 W moim przypadku(patronat)nie zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 2 minuty temu, magentis2 napisał: nie zadziałało. A masz VPN Client, czy Cisco AnyConnect? To masz w ogóle jakieś znaczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 (edytowane) 59 minut temu, magentis2 napisał: AnyConnect @magentis2 a z jakim serwerem VPN się łączysz? Edytowane 1 Czerwiec 2020 przez radekd2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek95 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 po wykonaniu czynności wyskakuje "certificate validation failure". Wcześniej używany był VPN Client, teraz zainstalowałem AnyConnect i wyskakuje owy błąd. Jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sven Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Przeprowadziłem procedurę jak koledzy opisali i nadal ten sam komunikat, czyli: AnyConnect was not able to establish a connection to the specified secure gateway. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Jak dzwonimy do hepldesku COI to informują, że w przypadku Cisco AnyConnect trzeba wykać procedurę opisaną powyżej, a w przypadku VPN Client połączenie wpowinno być stabilne. Ale u nas na VPN Client nie ma połączenia. Czyli jak ktoś ma VPN Client, to nie powinien instalować tych plików, na to wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 (edytowane) Zaraz, zaraz Panowie: czyli jeżeli ktos nie zrobi tak jak opisuje Pan Norbert zostanie pozbawiony możliwosci pracy z certyfikatem bo była awaria na zawsze, czy też MC naprawi awarię i będzie można pracować dalej ? Bo ja nie rozumiem, naprawa trwa, czy sami mamy naprawiać, powiem, że jestem trochą wkurzony, tym bardziej, że mam problemy z zalogowaniem się na cepik, nie przyjmuje logowania. Bo czuję że zaraz sami sobie więcej namieszamy w komputerach. Edytowane 1 Czerwiec 2020 przez yatsek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Działa i wszystko gra ! Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 @yatsek, to co opisujesz wystąpiło u mnie w sobotę. Niczego nie dotykałem, niczego nie usprawniałem. Dziś rano wszystko samo już działało, więc sobotnie badania powysyłałem. Mało tego, bo powysyłałem bez wklepywania z ręki żadnych informacji o "awaryjnym trybie". Poszło i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GABIUSZ Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Za szybkie działanie oczywiście należą się brawa dla Autora oprogramowanie, pod warunkiem , że są zasłużone. Ja jestem ciekaw dlaczego VPN nie działał, jeśli wygasła ważność certyfikatu, to wiadomo było o tym zdecydowanie wcześniej i można było uprzedzić użytkowników o ewentualnych problemach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Dziwna jest ta awaria. Jak pisałem już wcześniej, niby padło wszystko, a u mnie działa bez żadnej podmiany certyfikatów. Pracuje na Cisco AnyConnect. Teraz, GABIUSZ napisał: Za szybkie działanie oczywiście należą się brawa dla Autora oprogramowanie, pod warunkiem , że są zasłużone. Ale autor oprogramowania StacjaSQL nie odpowiada za ważność certyfikatów zainstalowanych na platformie obsługiwanej przez ministerstwo cyfryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sven Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 W moim przypadku problem z Cisco AnyConnect rozwiązany. Próbowałem 20 razy, aż w końcu spróbowałem czegoś innego. Podczas instalacji certyfikatów, w oknie Kreator importu certyfikatów - Zapraszamy! nie zaznaczamy domyślnej opcji: Bieżący użytkownik, tylko należy wybrać drugą opcję: Komputer lokalny. Wszystko działa jak należy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 4 minuty temu, Paprock napisał: Niczego nie dotykałem, niczego nie usprawniałem. No Ty nie, ale informatyk za pewne " całą niedziele poświęcił " , bo wiedział, że będzie ( wielki krzyk ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Wykonałem wszystkie kroki instrukcji Norberta i wszystko działa. Dzięki Norbert za szybką reakcję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej3 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 45 minut temu, magentis2 napisał: (patronat)nie zadziałało U mnie też nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magentis2 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 też zmieniłem użytkownika na -lokalny i ruszyło 😎 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Wedługo informacji z COI w przypadku połączenia za pomocą Client Cisco VPN stary VPN Client połączenie działa stabilnie, a u nas jednak nie działa, czyli robiy w trybie awaryjnym, bo istrukcja opisana powyżej dotyczy tyko AnyConnect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.