adamos Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Ktoś rozszyfruje VIN VF1CTND23UY002712 w zakresie masy przyczepki z hamulcem? F3: 3000kg F2: 3035kg Kat.poj. N1G Klient chciałby 3500kg, teoretycznie wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Może coś pomoże 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 30 Czerwiec 2020 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2020 (edytowane) Yogi oto chodziło!!! Z jakiej aplikacji masz dostęp do katalogu homologacji? Edytowane 30 Czerwiec 2020 przez adamos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 46 minut temu, adamos napisał: jakiej aplikacji masz dostęp do katalogu homologacji? Patronat😉👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Wprost prze! 👎 Szczególnie jak masa własna przewyższa masę pojazdu gotowego do jazdy. Tak, mowa o górnym przypadku. Po co to pisać w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 2 minuty temu, Paprock napisał: masa własna przewyższa masę pojazdu gotowego do jazdy. To jest masa z kierowca (+75kg) = pojazd gotowy do jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Jeszcze raz i powoli. Jak czterolatkowi. Bardzo bym prosił. Części składowe masy własnej. Części składowe masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy. Z góry dziękuję za obszerne objaśnienia, bo ja dalej nie pojmuję dlaczego masa własna (BEZ KIEROWCY) jest większa od masy pojazdu gotowego do jazdy (Z KIEROWCĄ). Tak czepiam się. Ostatecznie INSTYTUT co, nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Widać błąd się wkradł przy max wartości. Ot problem do nagłego wyjaśnienia i pilnej interwencji. A po co to piszą w ogóle? zapewne dlatego że z różną masą własną te pojazdy do katalogów trafiły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Czerwiec 2020 Share Napisano 30 Czerwiec 2020 Tak! Tak! Tam to "problem", a w naszej robocie "poświadczeniem nieprawdy" z grubej rury nazwali! Warto policzyć sobie jeszcze ładowności, dojść do ładu z masami przyczep coby stykły z maksymalną albo dopuszczalną masą zespołu pojazdów... a najlepiej ten kwit wywalić. Sorry, ale za wiele z niego nie pojmuję. Och jakże mi przykro, że nie jestem kompatybilny z instytutem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Lipiec 2020 Share Napisano 1 Lipiec 2020 21 godzin temu, adamos napisał: F3: 3000kg F2: 3035kg Na pewno?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 3 Lipiec 2020 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2020 F3: 6000kg oczywiście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.