BOY96 Napisano 23 Sierpień 2021 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2021 Tak to wygląda Jakieś rady jak to najlepiej ugryźć? czy może zostawić jak w niemieckim dowodzie i nie ustalać O.1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 23 Sierpień 2021 Share Napisano 23 Sierpień 2021 Pismo do MB - tylko jak była to sama rama to może być lipa - a druga pozycja na TZ jak wgląda i czy w ogóle jest - sorry że tak chaotycznie ale odpowiadam między przeglądami Masz na zaczepie uciąg w kN- to podstaw do wzoru - ale to tylko tak poglądowo - dla siebie Gdzieś na forum jest "kalkulator" do wyliczania - dziś już kończę ale jutro poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 24 Sierpień 2021 Share Napisano 24 Sierpień 2021 Ja również oparłbym się na TZ, jeżeli jest F3, to nie przekreślałbym pozycji O1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 24 Sierpień 2021 Share Napisano 24 Sierpień 2021 Sposób obliczenia koniecznych dla sprzęgu, dopuszczalnych obciążeń. Przyczepa z obrotnicą Dopuszczalny ciężar całkowity przyczepy R z obrotnicą (Przyczepa w której dyszel może swobodnie poruszać się w płaszczyźnie pionowej) jest powiązany z wartością D-sprzęgu następującą zależnością: D = (g x T x R ) / (T + R) lub: R = (T x D) / ((g x T) - D) (jeżeli D jest mniejsze niż g x T) gdzie: R = Technicznie dopuszczalna maksymalna masa przyczepy w tonach (dopuszczalny ciężar całkowity) T = Technicznie dopuszczalna maksymalna masa ciągnika w tonach D = Wartość teoretycznej pociągowej siły poziomej w kN, pomiędzy ciągnikiem a przyczepą g = 9.81 m/s² (przyspieszenie ziemskie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Sierpień 2021 Share Napisano 24 Sierpień 2021 Mercedes, gdy fabrycznie nie był przystosowany do ciągnięcia przyczepy miał inną poprzeczkę ramy i bez jej wymiany przyczep o DMC powyżej 3,5 t ciągnąc nie mógł. 16 godzin temu, IVVO napisał: Pismo do MB To najlepsze wyjście z sytuacji. W przypadku Mercedesa jak najbardziej parametry są do ustalenia - niestety za kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 24 Sierpień 2021 Share Napisano 24 Sierpień 2021 Patrząc na TZ zaczepu - 137kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 21 Październik 2021 Share Napisano 21 Październik 2021 Czy ktoś ma dostęp do homo e13*168/2013*00815*00 - u mnie lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 21 Październik 2021 Share Napisano 21 Październik 2021 (edytowane) 8 minut temu, IVVO napisał: u mnie lipa W zasobach ITS'u konkretny numer też. - jedynie tylko jest taki e13*168/2013*00810*00 ( z dziesiątką a nie piętnastką ) Edytowane 21 Październik 2021 przez leski66 literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 21 Październik 2021 Share Napisano 21 Październik 2021 10 też mam - CFMOTO CF600AU-3L -2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.