g.stypulkowski Napisano 11 Sierpień 2020 Share Napisano 11 Sierpień 2020 witajcie czym się różnią typy zwalniaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Sierpień 2020 Share Napisano 11 Sierpień 2020 Jaki typy? Zgaduję, że metodą rozpraszania energii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g.stypulkowski Napisano 11 Sierpień 2020 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2020 chodzi o typ 2a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 11 Sierpień 2020 Share Napisano 11 Sierpień 2020 (edytowane) "Badanie typu IIA– badanie skuteczności hamowania pojazdu poruszającego się ze średnią prędkością 30 km/h na spadku drogi 7% i na długości odcinka drogi 6 km" Tak czy siak, badanie tego typu musi być potwierdzone odpowiednim dokumentem (producenta najlepiej) Edytowane 11 Sierpień 2020 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g.stypulkowski Napisano 11 Sierpień 2020 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2020 4 Podać właściwą wartość. Wartość 44 t nie ogranicza „rejestracyjnej/eksploatacyjnej dopuszczalnej masy całkowitej” podanej w dowodzie rejestracyjnym. a jak to rozumieć ? jest to w 9 części adr w zaświadczeniu ŚWIADECTWO DOPUSZCZENIA POJAZDÓW DO PRZEWOZU NIEKTÓRYCH TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 12 Sierpień 2020 Share Napisano 12 Sierpień 2020 - badanie typu 0 – obejmuje tradycyjny pomiar skuteczności działania hamulców w stanie zimnym, - badanie typu I – wykonywane podczas cyklicznego hamowania i rozpędzania samochodu, tzw. próba oceny stopnia zmniejszenia skuteczności hamowania wraz z nagrzewaniem się hamulców; w tej próbie liczba cyklicznych hamowań wynosi 20, a czas pomiędzy poszczególnymi cyklami wynosi 55-60 s, - badanie typu II – badanie skuteczności działania hamulców podczas hamowania na długich spadkach drogi, które jest prowadzone na odcinku drogi długości 6000 m i o nachyleniu 6%, przy średniej prędkości jazdy równej 30 km/h. Badanie IIA już kolega Rafi zapodał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.