Czolgista Napisano 28 Wrzesień 2020 Share Napisano 28 Wrzesień 2020 (edytowane) Szanowni koledzy, po porannej aktualizacji Patronatu, zaczął wyrzucać taki komunikat. Badania nie idą w CEPiK. Przejrzałem ustawienia, ale nic pomocnego nie znalazłem. Macie jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu? Edytowane 28 Wrzesień 2020 przez Czolgista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 28 Wrzesień 2020 Share Napisano 28 Wrzesień 2020 (edytowane) Rafał Szumowski Specjalista informatyk tel.: (+48 22) 43 85 464 tel. kom.: +48 793 333 492 e-mail: rafal.szumowski@its.waw.pl Śmiało dzwoń temat ogarnie błyskawicznie. Edytowane 28 Wrzesień 2020 przez yogi1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 28 Wrzesień 2020 Share Napisano 28 Wrzesień 2020 10 minut temu, Czolgista napisał: Macie jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu? Tak, otwórz ustawienia - ogólne - w rubryczce identyfikator stacji usuń literkę "P" - następnie klik "Tools"- zamknij program, u mnie zadziałało. Ewentualnie rada @yogi1984 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 28 Wrzesień 2020 Autor Share Napisano 28 Wrzesień 2020 @cezary działa jak należy, dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.