danielg539 Napisano 1 Październik 2020 Share Napisano 1 Październik 2020 Ostatnio miałem okazję poruszać się w korku za ciągnikiem siodłowym ciągnącym naczepę KOGEL S24, (Izoterma wyprodukowana w 2008r) - dane sprawdzone w CEPiK-u. Naczepa ta posiadała pełne oświetlenie LED. Światła kierunkowskazu złożone były z 4 diod LED w postaci poziomego paska. Wszystkie światła raczej działały OK ale po każdym ruszeniu i rozpędzeniu się zestawu do prędkości około 10 km/h zewnętrzne diody światła kierunkowskazów emitowały 3 szybkie mrugnięcia. Mrugnięcia te wraz z pauzami między nimi trwały ok 1 sekundy. Gdy pojazd zwolnił do minimalnej prędkości (może 2 km/h) a potem przyspieszył kierunkowskazy nie błyskały. Prędkość przy jakiej następowały mrugnięcia wiązał bym z momentem rozpoczęcia wskazań przez czujniki ABS-u naczepy. Mają może koledzy koncepcje dlaczego kierunkowskazy migały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 1 Październik 2020 Share Napisano 1 Październik 2020 Lampy led zmienione bez odpowiedniego modułu. W 2008 kogel miał żarówkę z takim przezroczystym kloszem. Często przy założeniu lamp z “dynamicznym/pływającym kierunkiem“ bez odpowiedniego modułu kierunkowskaz potrafi mrygać szybko lub nie "pływać" albo właśnie pracować jak stroboskop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Październik 2020 Autor Share Napisano 1 Październik 2020 Czyli to podobny problem jak ten związany z wymianą zwykłej żarówki na ledową bez opcji VAN-bus. A co może generować ten impuls, że mrugnięcie następuje w jakimś konkretnym momencie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.