DURP Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 Jak szukałem pracy to byłem na rozmowie w OSKP na której diagnosta oprócz ustawiania geometrii jeszcze olej i filtry wymieniał Podziękowałem od razu bo to śmiech na sali Dodam jeszcze że stacja bez stanowiska warsztatowego więc wszystko odbywa się na stanowisku kontrolnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keymil7 Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 Najlepiej jakby Diagnostów oprawić w ramki... PS. Jestem pracownikiem a nie właścicielem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 Najlepiej jakby Diagnostów oprawić w ramki... Nie idzie o ramki tylko o zrozumienie, że jest to pełnoetatowy zawód. Jeżeli któryś z pracodawców tego nie rozumie lub uruchomił stację na której diagnosta musi dorabiać innymi czynnościami wchodzącymi w zakres innego (choć pokrewnego) stanowiska, to niech po prostu zamknie część swojej działalności związaną z badaniami technicznymi, bo po prostu nie trafił ze swoim biznesplanem. Taki przedsiębiorca nie ma racji bytu w świecie badań technicznych, ponieważ jemu wydaje się, że pieczątkę, to można postawić w każdej chwili pomiędzy przykręceniem filtra a wymianą opony. Każdy pracujący, wykonujący "mechanikę" i BT jednocześnie, nigdy nie będzie ani dobrym mechanikiem ani dobrym diagnostą, ponieważ zabraknie mu doby aby zgłębiać tajniki obu tych zawodów jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 . PS. Jestem pracownikiem a nie właścicielem..... Pewnie także i nie diagnostą ... Jak jesteś kierowcą w MZK, i w ramach etatu i bilety sprawdzasz... Twój rozum, twoja sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 PS. Jestem pracownikiem a nie właścicielem..... Jeśli również nie diagnostą, to może po prostu nie wypowiadaj się w tym temacie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keymil7 Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 A tak się składa że jestem.... i nie jest dla mnie problemem ustawienie świateł czy nawet wymiana żarówki jak mnie ktoś o to poprosi... Dbałość o porządek na stacji i jej terenie też należy do moich obowiązków i jakoś nie robię z tego wielkiego halo.... A jeżeli chodzi o geometrię to po prostu ustawia się człowieka na odpowiednią godzinę i po sprawie... I PO CO TO WIELKIE BUUUM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 Czyli robisz to co większość diagnostów, tylko z tymi ramkami jakoś nie wyszło ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keymil7 Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 . PS. Jestem pracownikiem a nie właścicielem..... Pewnie także i nie diagnostą ... Jak jesteś kierowcą w MZK, i w ramach etatu i bilety sprawdzasz... Twój rozum, twoja sprawa. ale jako- KANAR dodatkowa -to jestem funkcjonariuszem publicznym!!! [ Dodano: 02-02-2018, 07:45 ] Czyli robisz to co większość diagnostów, tylko z tymi ramkami jakoś nie wyszło ,,, No właśnie niektórzy wychodzą z założenia że jeżeli jest się Diagnostą to już nic oprócz badań mu nie wolno robić.... Chyba że jeszcze siedzieć na necie i pisać na forum w godzinach pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 Dyskusja skręciła w zupełnie nieoczekiwaną stronę. Zeszliście na temat co jest w zakresie etatu diagnosty a co nie. A moim zdaniem zasadniczym kryterium jest prawny aspekt takich regulacji na stanowisku kontrolnym i jakie z tego mogą wyniknąć konsekwencje w przypadku "przyłapania' przez kontrolującego prace stacji. Gdzieś to umyka w tej dyskusji, która zeszła w kierunku "co należy a co nie do moich obowiązków" - takie rzeczy ustala się jak się podejmuje pracę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 No ale to jest w przepisach wyraźnie zawarte. Stacja kontroli służy do przeprowadzania badań technicznych pojazdów, a rzeczone badania wykonuje zatrudniony w tejże komórce uprawniony diagnosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 Dla tego niektóre SKP wyglądają jak "smarownie" - wykonać drobne czynności w wolnej chwili zawsze można ale to jest moja dobra wola nie nakaz - nie wyobrażam sobie że zaraz po np. wymianie oleju wsiąść do pojazdu klienta - kiedyś u nas tak było - diagnosta dzierżawił warsztat montował gaz i prowadził warsztat - jeśli zobaczył by brudasa który pcha się do mojego samochodu więcej bym nie pojechał na taką SKP - i tak było - klient powinien postrzegać stację jako instytucję a nie warsztat - diagnostę jako specjalistę a nie mechanika do wszystkiego - szacunek w naszym zawodzie jest najważniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Luty 2018 Share Napisano 2 Luty 2018 No ale to jest w przepisach wyraźnie zawarte. Widać jednak, że niezbyt wyraźnie, alb tych przepisów mamy zbyt wiele, skoro o tym dyskutujemy,,, jakie z tego mogą wyniknąć konsekwencje w przypadku "przyłapania' przez kontrolującego prace stacji. No właśnie, jakie ? Od żadnych do poważnych, a zależy to od tak wielu czynników, że szkoda gadać. Takie mamy prawo,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.