Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie  W0LPE6EC8FG033297  - 1-szs rej 02.2015 .Na szybach i pasach bezp. 2014. Jeden decoder pokazuje 2014r a drugi 08.01.2015.

Napisano (edytowane)

08.01.2015

 

Data produkcji 01/08/2015
Edytowane przez zbitur
Napisano


 

VIN: W0LPE6EC8FG033297
Model: ASTRA-J
Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback
Data produkcji: 2015-01-08
Rok modelowy: 2015
Produkcja dla: Hiszpanii (kierownica po lewej)
Fabryka: Gliwice, Polska
Silnik: A14NET (benzyna, 1.4 Turbo, 140 KM)
Kolor: Srebrny Sovereign (Sovereign Silver, kod lakieru: GAN)
Napisano (edytowane)

Dzięki zmyliły mnie pasy , szyby i ten dec. https://www.vin-decoder.pl/W0LPE6EC8FG033297

MARKAOpel
MODELAstra
TYPHatchback
ROK PRODUKCJI2014
SKRZYNIA BIEGOWAutomatic
SILNIK1.4
POJEMNOSC1364
RODZAJ PALIWAPetrol
LICZBA DRZWI5
MOC140 KM (103 kW)
Edytowane przez Yeti
Napisano

W0VBF8EG4J8039596

Gdyby ktoś widział rok produkcji, byłbym wdzięczny,,,

Napisano

Ktoś powinien zrobić z tym porządek, bo już nawet CoC są niewiarygodne w tym zakresie.

Napisano

Coś chyba unia ruszyła w temacie dostępności danych pojazdów dla SKP np

Napisano (edytowane)

Na potrzeby kontroli pojazdów, a w szczególności ich elektronicznych podzespołów odpowiadających za bezpieczeństwo, kluczowe znaczenie ma posiadanie dostępu do specyfikacji technicznych każdego pojazdu. W związku z tym producenci pojazdów powinni udostępnić dane potrzebne do sprawdzenia sprawności elementów odpowiadających za bezpieczeństwo i ochronę środowiska. Podobnie w tym samym celu należy stosować przepisy dotyczące dostępu do informacji o naprawach i konserwacji, zapewniając stacjom kontroli pojazdów dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do badań zdatności do ruchu drogowego. Dane te powinny obejmować szczegółowe informacje umożliwiające monitorowanie sprawności systemów odpowiadających za bezpieczeństwo pojazdów w sposób pozwalający na badanie tych systemów w środowisku okresowych kontroli technicznych. Ma to kluczowe znaczenie, w szczególności w obszarze układów sterowanych elektronicznie i powinno dotyczyć wszystkich części zamontowanych przez producenta.

3.   Zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady (11) i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 595/2009 (12) przed dniem 20 maja 2018 r. Komisja przyjmuje w drodze aktów wykonawczych:

a)

zestaw informacji technicznych dotyczących układu hamulcowego, kierowniczego, widoczności, świateł, świateł odblaskowych, elementów układu elektrycznego, osi, kół, opon, zawieszenia, podwozia, elementów przymocowanych do podwozia, innych elementów i uciążliwości, niezbędne do badania zdatności do ruchu drogowego podzespołów podlegających badaniu, oraz wykorzystania zalecanych metod badania, zgodnie z załącznikiem I pkt 3; oraz

b)

szczegółowe przepisy dotyczące formatu danych i procedur dostępu do odpowiednich informacji technicznych.

Te akty wykonawcze przyjmuje się zgodnie z procedurą sprawdzającą, o której mowa w art. 19 ust. 2.

Producenci udostępniają informacje techniczne, o których mowa w akapicie pierwszym lit. a), bezpłatnie lub po uzasadnionej cenie stacjom kontroli pojazdów i odnośnym właściwym organom w sposób niedyskryminujący.

@Rafi90Dyrektywa 2014/45/UE daje możliwość aby przycisnąć producentów a żeby nie robili łaski i udostępniali dane pojazdów stacjom kontroli pojazdów.

Edytowane przez tobiasztj
Napisano
12 minut temu, tobiasztj napisał:

@Rafi90Dyrektywa 2014/45/UE daje możliwość aby przycisnąć producentów a żeby nie robili łaski i udostępniali dane pojazdów stacjom kontroli pojazdów.

Daje póki co- teoretycznie. Ponoć teraz przepisy mają ich skłonić to dawania danych bez marudzenia.

Napisano

Tu nie rozchodzi się o dane techniczne tylko aby zniknął nieszczęsny rok produkcji. Inne kraje żyją tylko z datą pierwszej rejestracji a u nas musi być zawsze bardziej papiesko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.