wolf Napisano 17 Listopad 2020 Share Napisano 17 Listopad 2020 Czy ktoś z kolegów miał przypadek, że po włączeniu VPN [Cisco] - internet w przeglądarkach przestaje działać. Może coś doradzicie - help desk umywa ręce od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 17 Listopad 2020 Share Napisano 17 Listopad 2020 Może nie przestaje ale spowalnia troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Share Napisano 18 Listopad 2020 Nie, blokuje internet, w każdej możliwej przeglądarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 18 Listopad 2020 Share Napisano 18 Listopad 2020 Ja tak mialem, vpn blokuje dns i co ciekawe działo sie tak tylko na internecie z orange, jak z powodu awarii komputera zmienili na nowy z 10 to nie ma problemu porzedni był na 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Share Napisano 18 Listopad 2020 Na kompie mam 10, ale działało to parę lat, i nagle rano odpalam i zong. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 18 Listopad 2020 Share Napisano 18 Listopad 2020 To zależy od pory dnia i aktualnego obciążenia - warto do prywatnego korzystania z neta używać drugiego kompa tak by ruchu nie kierować przez VPN. Szczególnie słabo jest w soboty popołudniem, gdzie na pracujących stacjach spada ruch i koledzy siadają do Youtube'a ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Listopad 2020 Share Napisano 18 Listopad 2020 A co pokazują "speed testy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Share Napisano 18 Listopad 2020 Nic, przeglądarki pokazują brak dostępu internetu. Wyłączam VPN-a i wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 18 Listopad 2020 Share Napisano 18 Listopad 2020 Z helpdysku ci nie pomogą bo vpn działa, u nas informatyk powiedzial ze to wina dostawcy internetu i sprawdzil jaki dns nie dziala, tylko to chyba nie do końca bo po zmianie kpmputera jest dobrze , tez nikt nic nie zmieniał a stalo się tez nagle z dnia na dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbych1916 Napisano 18 Listopad 2020 Share Napisano 18 Listopad 2020 Spróbuj tego https://winclub.pl/topic/5402-vpn-po-połączeniu-z-siecią-vpn-internet-przestaje-działać/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 23 Listopad 2020 Autor Share Napisano 23 Listopad 2020 W ustawieniach połączenia Ethernet wystarczy wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] Może komuś się przyda taka informacja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leta-wawa Napisano 31 Grudzień 2020 Share Napisano 31 Grudzień 2020 W dniu 17.11.2020 o 19:52, wolf napisał: Czy ktoś z kolegów miał przypadek, że po włączeniu VPN [Cisco] - internet w przeglądarkach przestaje działać. Może coś doradzicie - help desk umywa ręce od tego. Tez tak mam na jednej lokalizacji helpdesk twierdzi ze ten problem występuje w niewielu stacjach i dla nich jest ok VPN działa wiec nie będą ingerować. Od niedawna Norcom ma lekarstwo na ten problem, wiec tam zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 Mam taki problem od wczoraj (03.09.2021). Program Cisco AnyConnect. Gdy jestem rozłączony wszystko śmiga OK. Gdy się połączę z VPN w przeglądarce Firefox wszystko nadal śmiga OK, natomiast w przeglądarkach opartych na Chromium (Chrome i Microsoft Edge) jest całkowity brak dostępu do internetu. Lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nesiasps Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 Jak to działało do wczoraj to działać musi dalej... jakiś wirus ci dokucza - oczyść system antywirusem odinstaluj chrome/zainstaluj, może coś zainstalowałeś wczoraj dodatkowo /jakieś zabezpieczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 W Windows nic nie było robione. Jest zainstalowany Kaspersky Internet Security - nic nie pokazuje po skanowaniu. Po jego wyłączeniu nadal nie ma netu w Chrome/Edge. Chrome jest aktualny. W poniedziałek podpytam się w Norcomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 @radekd2: W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał: W ustawieniach połączenia Ethernet wystarczy wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] Czy ten krok był próbowany ? Mi na Win 7 przyspieszyło prędkość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał: wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] No tak, gdybym przeczytał ten wątek od początku to już dawno problem był by naprawiony. Teraz działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 4 Wrzesień 2021 Share Napisano 4 Wrzesień 2021 To Git. Ale... to to bardziej dla Kolegi @wolf'a się należy, bo to jest jego inicjatywa . Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.