wolf Napisano 17 Listopad 2020 Napisano 17 Listopad 2020 Czy ktoś z kolegów miał przypadek, że po włączeniu VPN [Cisco] - internet w przeglądarkach przestaje działać. Może coś doradzicie - help desk umywa ręce od tego. Cytuj
Bartek24 Napisano 17 Listopad 2020 Napisano 17 Listopad 2020 Może nie przestaje ale spowalnia troche Cytuj
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Napisano 18 Listopad 2020 Nie, blokuje internet, w każdej możliwej przeglądarce. Cytuj
smaug Napisano 18 Listopad 2020 Napisano 18 Listopad 2020 Ja tak mialem, vpn blokuje dns i co ciekawe działo sie tak tylko na internecie z orange, jak z powodu awarii komputera zmienili na nowy z 10 to nie ma problemu porzedni był na 7 Cytuj
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Napisano 18 Listopad 2020 Na kompie mam 10, ale działało to parę lat, i nagle rano odpalam i zong. Cytuj
mirek_handlarz Napisano 18 Listopad 2020 Napisano 18 Listopad 2020 To zależy od pory dnia i aktualnego obciążenia - warto do prywatnego korzystania z neta używać drugiego kompa tak by ruchu nie kierować przez VPN. Szczególnie słabo jest w soboty popołudniem, gdzie na pracujących stacjach spada ruch i koledzy siadają do Youtube'a ) Cytuj
Jacdiag Napisano 18 Listopad 2020 Napisano 18 Listopad 2020 A co pokazują "speed testy" Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
wolf Napisano 18 Listopad 2020 Autor Napisano 18 Listopad 2020 Nic, przeglądarki pokazują brak dostępu internetu. Wyłączam VPN-a i wszystko OK. Cytuj
smaug Napisano 18 Listopad 2020 Napisano 18 Listopad 2020 Z helpdysku ci nie pomogą bo vpn działa, u nas informatyk powiedzial ze to wina dostawcy internetu i sprawdzil jaki dns nie dziala, tylko to chyba nie do końca bo po zmianie kpmputera jest dobrze , tez nikt nic nie zmieniał a stalo się tez nagle z dnia na dzien Cytuj
zbych1916 Napisano 18 Listopad 2020 Napisano 18 Listopad 2020 Spróbuj tego https://winclub.pl/topic/5402-vpn-po-połączeniu-z-siecią-vpn-internet-przestaje-działać/ Cytuj
wolf Napisano 23 Listopad 2020 Autor Napisano 23 Listopad 2020 W ustawieniach połączenia Ethernet wystarczy wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] Może komuś się przyda taka informacja. 1 Cytuj
leta-wawa Napisano 31 Grudzień 2020 Napisano 31 Grudzień 2020 W dniu 17.11.2020 o 19:52, wolf napisał: Czy ktoś z kolegów miał przypadek, że po włączeniu VPN [Cisco] - internet w przeglądarkach przestaje działać. Może coś doradzicie - help desk umywa ręce od tego. Tez tak mam na jednej lokalizacji helpdesk twierdzi ze ten problem występuje w niewielu stacjach i dla nich jest ok VPN działa wiec nie będą ingerować. Od niedawna Norcom ma lekarstwo na ten problem, wiec tam zapytaj. Cytuj
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 Mam taki problem od wczoraj (03.09.2021). Program Cisco AnyConnect. Gdy jestem rozłączony wszystko śmiga OK. Gdy się połączę z VPN w przeglądarce Firefox wszystko nadal śmiga OK, natomiast w przeglądarkach opartych na Chromium (Chrome i Microsoft Edge) jest całkowity brak dostępu do internetu. Lipa... Cytuj
nesiasps Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 Jak to działało do wczoraj to działać musi dalej... jakiś wirus ci dokucza - oczyść system antywirusem odinstaluj chrome/zainstaluj, może coś zainstalowałeś wczoraj dodatkowo /jakieś zabezpieczenie? Cytuj
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 W Windows nic nie było robione. Jest zainstalowany Kaspersky Internet Security - nic nie pokazuje po skanowaniu. Po jego wyłączeniu nadal nie ma netu w Chrome/Edge. Chrome jest aktualny. W poniedziałek podpytam się w Norcomie. Cytuj
leski66 Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 @radekd2: W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał: W ustawieniach połączenia Ethernet wystarczy wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] Czy ten krok był próbowany ? Mi na Win 7 przyspieszyło prędkość. 1 Cytuj
radekd2 Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał: wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6] No tak, gdybym przeczytał ten wątek od początku to już dawno problem był by naprawiony. Teraz działa Cytuj
leski66 Napisano 4 Wrzesień 2021 Napisano 4 Wrzesień 2021 To Git. Ale... to to bardziej dla Kolegi @wolf'a się należy, bo to jest jego inicjatywa . Dzięki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.