Skocz do zawartości

VPN ZAKŁÓCA INTERNET


wolf
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak mialem, vpn blokuje dns i co ciekawe działo sie tak tylko na internecie z orange, jak z powodu awarii komputera zmienili na nowy z 10 to nie ma problemu porzedni był na 7 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od pory dnia i aktualnego obciążenia - warto do prywatnego korzystania z neta używać drugiego kompa tak by ruchu nie kierować przez VPN.

Szczególnie słabo jest w soboty popołudniem, gdzie na pracujących stacjach spada ruch i koledzy siadają do Youtube'a )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z helpdysku ci nie pomogą bo vpn działa,  u nas informatyk powiedzial ze to wina dostawcy internetu i sprawdzil jaki dns nie dziala, tylko to chyba nie do końca bo po zmianie kpmputera jest dobrze , tez nikt nic nie zmieniał a stalo się tez nagle z dnia na dzien 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
W dniu 17.11.2020 o 19:52, wolf napisał:

Czy ktoś z kolegów miał przypadek, że po włączeniu VPN [Cisco] - internet w przeglądarkach przestaje działać.

Może coś doradzicie - help desk umywa ręce od tego.

Tez tak mam na jednej lokalizacji helpdesk twierdzi ze ten problem występuje w niewielu stacjach i dla nich jest ok VPN działa wiec nie będą ingerować.  Od niedawna Norcom ma lekarstwo na ten problem, wiec tam zapytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

Mam taki problem od wczoraj (03.09.2021).

Program Cisco AnyConnect. Gdy jestem rozłączony wszystko śmiga OK. Gdy się połączę z VPN w przeglądarce Firefox wszystko nadal śmiga OK, natomiast w przeglądarkach opartych na Chromium (Chrome i Microsoft Edge) jest całkowity brak dostępu do internetu.

Lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to działało do wczoraj to działać musi dalej... jakiś wirus ci dokucza - oczyść system antywirusem odinstaluj chrome/zainstaluj, może coś zainstalowałeś wczoraj dodatkowo /jakieś zabezpieczenie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Windows nic nie było robione. 
Jest zainstalowany Kaspersky Internet Security - nic nie pokazuje po skanowaniu. Po jego wyłączeniu nadal nie ma netu w Chrome/Edge.
Chrome jest aktualny.

W poniedziałek podpytam się w Norcomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radekd2:

W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał:

W ustawieniach połączenia Ethernet wystarczy wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6]

Czy ten krok był próbowany ? Mi na Win 7 przyspieszyło prędkość. :smile:

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2020 o 14:10, wolf napisał:

wyłączyć Protokół internetowy w wersji 6[TCP/IPv6]

No tak, gdybym przeczytał ten wątek od początku to już dawno problem był by naprawiony.

Teraz działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.