Paprock Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 3 minuty temu, soraj napisał: Sprawa jak pisalem dotyczy starszych samochodów a nie nowych No OK. Przecież foty nówki sztuki nie zapodałem. Poza tym trzeba rozwikłać problem Kolego Oczko, żeby nie wepchać go na minę, a jego sprawa zbliżona jest raczej do przywołanych volkswagenów, niż ewolucji tabliczek znamionowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 (edytowane) 16 minut temu, soraj napisał: ale nie piszcie bzdur , że Deawoo Lublin 2 z fabrycznym hakiem z tabliczka wykresowaną nie był przystosoweany do ciągniecia przez producenta, czy mercedesy typu C klasa kombi lub E klasa kombi A co ma wspólnego Lublinek i kombi E klasowe z pojazdem z tematu ? To jak to kombi E klasowe przerobisz tak jak w temacie, to wpiszesz mu za pierwotną homologacją MMC przyczepy ? I gdzie w temacie o "wykreskowanej" TZ autor pisał ? Edytowane 17 Grudzień 2020 przez Mecher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soraj Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 Panowie szkoda mojego czasu jak widze, że niektórzy wypowiadają się na poziomie trolla. Tym samym tokiem rozumawnia do żadnego auta ze stanów tez haka się nie załozy bo nie ma na tabliczce f3 😂😂😂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 Godzinę temu, soraj napisał: Panowie szkoda mojego czasu jak widze, że niektórzy wypowiadają się na poziomie trolla. Poświęć jeszcze chociaż troszkę🙏, żeby nie trollować rzecz jasna: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soraj Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 Nie musze poświęcać bo sprawa była konsultowana z ITS, odesłanie do salonu i ustalenie danych w tym przypadku DMC zestawu i ew przy pozytywnej weryfikacji zmiana tabliczki znamionowej, oficjalne stanowisko opiekuna z ITS, podobnie przy haku dla samochodów z USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oczko Napisano 17 Grudzień 2020 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2020 W dniu 16.12.2020 o 10:09, Paprock napisał: Jak wszystko gra, to wszystko gra i problemu nie ma. Nie ma potrzeby prosić forum o pomoc. A u Kolegi coś z danymi i tabliczkami chyba nie tak, więc... czyli według Cb rzeczoznawca potrzebny do ustalenia masy F3. czyli będzie brał pod uwagę tabliczkę i to w jaki sposób hak jest zamocowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2020 Share Napisano 17 Grudzień 2020 No tak dziwacznie jest w naszym prawie popisane, że jak diagnosta ma problem, to w imieniu petenta winszuje sobie opinię. I nie broszka diagnosty, co nawywija ten ostatni, lecz niech się stara, coby pan diagnosta tej opinii nie zahaczył na gwoździu w wiadomym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oczko Napisano 17 Grudzień 2020 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2020 (edytowane) I mam rozumieć że jak przyjedzie np mercedes sprinter na zmiany konstrukcyjne przebudowany z skrzyni na najazd gdzie masa F3 zgadza się z tabliczka. to w tym przypadku nie musze wzywać rzeczoznawcy ? Edytowane 17 Grudzień 2020 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 @Oczko pamiętaj, że producent pojazdu określa parametry haka i jego miejsce montażu do konstrukcji pojazdu. Raczej w żadnym pojeździe wyposażonym w najazd hak nie zostanie zamontowany w sposób przewidziany przez producenta pojazdu (do ramy pojazdu) więc wartości O1 i O2 określone przez producenta pojazdu bazowego nie będą miały zastosowania w tym przypadku. Jedyną możliwością określenia mas przyczep w przypadku pojazdu zabudowanego najazdem jest zamontowanie najazdu homologowanego, który w swych parametrach będzie miał określone masy przyczep. Jeżeli zabudowa nie posiada homologacji to można jeszcze próbować uzyskać od firmy zabudowującej określenie tych mas + do tego potwierdzenie tych mas przez rzeczoznawcę samochodowego i w ewentualnej gestii diagnosty będzie uznanie tak ustalonych mas przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 18 Grudzień 2020 Share Napisano 18 Grudzień 2020 23 godziny temu, soraj napisał: oficjalne stanowisko opiekuna z ITS, No to zadzwoń jeszcze raz do tego opiekuna i powiedz o jaki przypadek chodzi, a najlepiej daj link do tego tematu. Bo ja już znam zdanie swojego opiekuna.😂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.