Skocz do zawartości

Jedno czy dwu paliwowy?


kirko

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem wpis w DR z P, jak i W P/EE. 

 

3 minuty temu, leski66 napisał:

Do DIP- u przy rodzaju zasilania silnika wypełniamy H- lub H+, a przy paliwie alternatywnym EE. ( oczywiście rodzaj paliwa P albo D ):smile:

Jeżeli w zaświadczeniu z BTO wpiszemy P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE. 

Tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz :

- rodzaj paliwa P albo D

- rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+

- a przy paliwie alternatywnym EE

O! :smile:

1.JPG.e0d49d50e64aa863c4bc227646b4d8f3.JPG

2.JPG.fa7a05cefd5f7ca69603fa7b7c12827b.JPG

3.JPG.e4a214d2731287d5244822e74f5ba4bd.JPG

 

---------------------

P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kirko napisał:

P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE

Alternatywne EE, czyli nie jedzie jednocześnie na P i EE tylko na jednym z nich. Dla mnie jednopaliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, leski66 napisał:

Jeszcze raz :

- rodzaj paliwa P albo D

- rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+

- a przy paliwie alternatywnym EE

O! :smile:

1.JPG.e0d49d50e64aa863c4bc227646b4d8f3.JPG

2.JPG.fa7a05cefd5f7ca69603fa7b7c12827b.JPG

3.JPG.e4a214d2731287d5244822e74f5ba4bd.JPG

 

---------------------

P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. :smile:

Ok, 

W Dipie masy przyczep zostawiamy X, czy jakiś dodatkowy opis w tych polach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście przy pojazdach, które nie mają technicznej możliwości ciągnięcia przyczepy zamieszczam w zaświadczeniu stosowną uwagę. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wypełniacie rubryczki w przypadku aut z tzw. mild hybrid z instalacją 48V ? W tym przypadku pojazd nigdy nie jedzie na prądzie, ustrojstwo to służy że tak powiem do obsługi odbiorników elektrycznych, poprawy działania systemu start-stop, wspomagania jednostki spalinowej. Trafiły mi się już takie audiki i przyznam szczerze miałem problem z wypełnieniem DIP-u, ,wpisywałem, paliwo D (bo to diesle były), rodzaj zasilania X, paliwo altern. X, w uwagach - hybryda. Nie wróciły, tel z WK nie było. :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miękka hybryda nie posiada drugiego silnika który napędzał by koła pojazdu,a jest jedynie wspomagaczem instalacji elektrycznej. Jeśli mild hybrid jest przy dieslu to piszę D, jeśli w benzynie to P

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie w pracy mam SKP Pro i nie mam możliwości wybrania H+ lub H-, tylko rodzaj silnika Elektryczny,Wankla, Wysokoprężny, Niskoprężny.

Rodzaj paliwa: benzyna, energia elektryczna,olej napędowy, gaz.

W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, lato8 napisał:

W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D?

 

 

Tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku japońskiej marki coś mi się kojarzy, że "mieli dość dużą swobodę" w uznawaniu dokładnie takiej samej konfiguracji napędu/zasilania jako P lub P/EE. Przed wypełnieniem DIP-u sprawdziłbym co tam w ŚH napisali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie wiedziałem jak ta hybryda w owych A4/A6 działa, a w świadectwie homo z DE miałem napisane Hybrid to parę sztuk puściłem jako P/EE lud D/EE.
Ciągle się czegoś człowiek uczy, od tego roku będę robił poprawnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lato8 napisał:

od tego roku będę robił poprawnie

Nikt do końca nie wie jak jest poprawnie ani którą moc silnika elektrycznego wpisać w adnotacjach DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też skłaniał bym się ku systemowej bo cały problem tkwi w tym że silnik spalinowy i elektryczny osiągają swoją moc maksymalną w różnych zakresach obrotowych. Jeśli pole w DIP przewiduje wpisanie wartości mocy max  "...przy obrotach:" to najbardziej będzie tu pasować moc zsumowana z obu silników,  osiągana przy tych przykładowo 5000obr/min . Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno, albo jako sumę maksymalnych mocy obydwu silników.

Edytowane przez Rafi90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Rafi90 napisał:

Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno.

DIP może i nie przewiduje, ale jak najbardziej przewiduje adnotacja w DR, więc do rejestracji wymagana jest moc silnika spalinowego i moc znamionowa elektrycznego (tylko która skoro w świadectwie zgodności chyba ze 3 różne są podawane?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na temat takich pojazdów.

Pierwszy Etron, jeździ na E potem przełącza się na P jak brakuje prądu, można ładować z zewnętrznego źródła.

Drugi jeździ na samym dieslu, ale w dowodzie ma tak samo hybrid.

W świadectwach homo oba mają wpisane jedno paliwowe.

hybrid.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.