Skocz do zawartości

Skąd brać wiedzę


Rekey

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

w moich planach jest zdanie egzaminu w przyszlosci wiec przychodzę z pytaniem skąd czerpać wiedzę?

Słyszałem o vademecum diagnosty i planuje je zakupić. Oczywiście tez wiele się nauczę z kursu (a przynajmniej mam taka nadzieje) ale chciałbym mieć tez coś co od dzisiaj mógłbym przerabiać, możecie coś polecić?

 

ps jestem po technikum grafiki komputerowej egzaminy mam zrobione jednak bez matury, czyli diagnosta mogę zostać? Oczywiście przepracowana wymagana ilość czasu jako mechanik 

Edytowane przez Rekey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj niezbędnika diagnosty. Teoretycznie możesz zostać, choć najlepiej podpytać w stosownym Wydziale Komunikacji, który wydaje uprawnienia. Warto mieć jednak na względzie ewentualne projekty zmian, które ograniczą dostęp chętnym z "niesamochodowym" kierunkiem szkoły średniej.

Edytowane przez adamos
  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezbędnik diagnosty Piotra Gębisia. Ja tylko z tego się przygotowywałem a z vademecum tylko testy i opisowki przerobiłem.

A co to wymagan to wszystko znajdziesz w art.84 ustawy pord

 

Edytowane przez Michas93
  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam tylko, po co będąc technikiem informatykiem pchać się w taki niewdzięczny zawód? Zarobki "takie se" (a na pewno gorsze niż w IT), odpowiedzialność spora, a za dobre tj. zgodne z prawem wykonanie swoich obowiązków można zapomnieć o jakimkolwiek szacunku zarówno ze strony klienta jak i pracodawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czolgista napisał:

Zapytam tylko, po co będąc technikiem informatykiem pchać się w taki niewdzięczny zawód? Zarobki "takie se" (a na pewno gorsze niż w IT)