Skocz do zawartości

stacja podstawowa a przyczepa o2


Oczko

Rekomendowane odpowiedzi

3. Stanowisko kontrolne może znajdować się
w pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji
kontroli pojazdów przeprowadzającej badania techniczne
pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do
3,5 t, przy czym na stacjach upoważnionych do przeprowadzania
badań technicznych przyczep przeznaczonych
do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska
lub kanału przeglądowego powinna wynosić co
najmniej 12 m.

  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę powiedziawszy podstawowej z [E] nie spotkałem. Zawsze było jakieś "ale". A to podnośnik nożycowy, a to nieprzelotowa, a to przykrótka ława pomiarowa. No już nie pamiętam ile było tych "ale", ale było. Może jest ktoś, kto pracuje na takiej i dokładnie warunki zapoda. Przyczepy to tylko na okręgowej widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam, bo kiedyś obiło mi sie o uszy ze jak nie ma przelotowego kanału to przyczep nie można robić, dlatego wole sie upewnić tutaj na forum. Zmierzyłem swoją stacje i ma spokojnie ponad 12m, nawet na pieczące jest ''E". No chyba że cos zmieniło...

pieczotka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam PSKP, gdzie jest ABTE. Stanowisko nieprzelotowe, stacja ma kanał i podnośnik nożycowy. Dokładnych wymiarów niestety nie pamiętam, ale chyba coś około 16 lub 18m długości.

Edytowane przez Czolgista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, danielg539 napisał:

Ta pieczątka to z minionej epoki, czyli z okresu jak były stacje o rozszerzonym zakresie badań.

Dlaczego z minionej? Dla mnie jak najbardziej aktualna. A przynajmniej zgodna ze wzorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

CC - pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t,

Takie rozszerzenie jak dobrze pamiętam to w 2014 r przestało obowiązywać i nie funkcjonują już podstawowe SKP z rozszerzeniami.

Edytowane przez danielg539
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcjonują, funkcjonują. Przeleciałem rejestr wrocławski i zaraz zapodam linka. Znalazło się kilka z [E] nawet. I jak sobie przypominam, to niektóre były od samego początku jako podstawowe z kanałem i przelotowe. A kilka jest po przemianowaniu z okręgowych. Doszły mnie słuchy, że z powodu poto-deweloperskiej zabudowy ograniczającej wyjazd z niektórych stacji wprost na ulicę zestawy miały problem i nie było innej rady jak porobić z rozszerzeniami podstawowe.

To się otwiera. Z tym rozszerzeniem [PDF]

 

 

Rejestr BiP.JPG

Znaczy tu na forum w to nie klikać, bo to fota. Na Googlach sobie wyszukać. ;-)

  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oczko napisał:

czy stacja podstawowa (nie przejezdny kanał) może wykonywać badania okresowe przyczep do 3500dmc ?

Art. 83. 1. Badanie techniczne przeprowadza się po uiszczeniu przez właściciela lub posiadacza pojazdu opłaty za przeprowadzenie badania technicznego i opłaty ewidencyjnej, w:
1) podstawowej stacji kontroli pojazdów – w zakresie:

c) badań technicznych przyczep przeznaczonych do łączenia z pojazdami określonymi w lit. a, o ile stacja spełnia wymagania, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 84a ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie długości stanowiska kontrolnego;

Wymagania dla stacji:

3. Stanowisko kontrolne może znajdować się w pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji kontroli pojazdów przeprowadzajàcej badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie caΠkowitej do 3,5 t, przy czym na stacjach upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska lub kanału przeglądowego powinna wynosić co najmniej 12 m.

  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcjonują na 100%. Pracowałem na takiej PSKP. Za mnie przeszła 3 odbiory przez TDT (zmiana współwłaścicieli). A pracę tam zacząłem 11 lat temu. Rok temu, zaraz po moim odejściu był ponownie odbiór stacji , i otrzymała uprawnienia dalej na badania p-p. Oczywiście do 3,5 t.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Paprock napisał:

Może jest ktoś, kto pracuje na takiej i dokładnie warunki zapoda.

Ja pracuje na przelotowej która może robić przyczepy, i znam 2 stacje PSKP które mogą robić przyczepy  ale są nieprzelotowe. 
Ze względu na wjazd do którego trzeba zawrócić o 180 stopni, a sam wjazd ma długości 8m, przyczep w ciągu roku robię może 2-3 i są to przyczepy na łódki które można bez problemu odczepić i wyprostować, Kempingowycy wybierają raczej OSKP 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.