Skocz do zawartości

Usprawnienie pracy na SKP


Stach11

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Krisddz napisał:

Najlepszym ulepszeniem byłoby wprowadzenie oprogramowania które do badania wymagało by użycia urządzeń sparowanych z programem . Np. po wprowadzeniu danych z dr program analizowały każdy odczyt z urządzenia i na ich podstawie wprowadzał dane  o wyniku badania do systemu . ;)

OK, ale dzisiaj takim "analizatorem" diagnosta jest. To co, nie umie, nie potrafi czy mu się nie chce wprowadzić danych do własnego "procesora", żeby kliknąć [P] lub [N]?

Poza tym kilka sprzętów daje czerwonym wynikiem po oczach. To czego jeszcze chcieć?

Ja, w swej nieskromnej złośliwości, to nakazałbym filmy z procesu badania robić zaczynając od cech legalizacyjnych tablic rejestracyjnych, danych na tabliczkach znamionowych oraz numerów identyfikacyjnych. Oczywiście w tym tabliczki haków i gazów. Nie wspominając o kontrolkach na desce rozdzielczej. No ciekawe jakie patenty wyrzeźbiliby specjaliści od amerykanów wtedy, również co do kolorów oświetlenia jak i kształtu światła i cienia. A po takie sprawy jak stan tarcz hamulcowych w naczepach, to szkoda nawet do kanału włazić. Od razu [P] leci, bo to ktoś z polecenia, znajomy szefa, kolega kolegi i pięć dych pcha do kieszeni. ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z moich poprzednich właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adam1501 napisał:

właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. 

E tam szef, u nas to klienci na taki pomysł wpadli i już to słyszałem od kilkunastu osób jak jest poruszana kwestia nadchodzących zmian :D Stać Was, to sobie kupicie 2 sprawne auta żeby klientów nie stracić 😂

 

// Nie wiem jak to dobrze nazwać ale nie tyle ignorancja czy cwaniactwo, a głupota/rozwydrzenie? ludzi tutaj sięgnęła sufitu. (w sensie w mojej okolicy).

Edytowane przez Andrzej89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adam1501 napisał:

Jeden z moich poprzednich właścicieli chciał kupić dwa pojazdy wzorcowe aby mieć prawidłowe wyniki. 

Akurat każdy system da się oszukać. Po co kombinować skoro tak naprawdę wystarczyłby zwykły program, który zmieniłby wartość danych ? Przecież takie dane byłyby "wypluwane" z urządzenia w postaci jakiś plików np. "json" a aby je zmienić wystarczyłoby mieć tylko notatnik.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami bez programów da się temat ogarnąć. Po serwisie i legalizacji analizator na pusto pokazywał -700 HC i za żadne skarby nie ciał przekroczyć wartości 0,2 CO i 50 HC w trakcie badania jakiegokolwiek pojazdu. Wrócił na reklamację i się opanował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu @Paprock powiedział chyba wszystko co w tym temacie może mieć znaczenie. Czynnik ludzki. O jest za wszystko odpowiedzialny i od niego wszystko zależy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2021 o 10:30, Paprock napisał:

No bo co w systemie badań ulepszać, jak tu czynnik ludzki najważniejszy. 

Ten czynnik ludzki można ulepszyć już dziś. Wystarczy wprowadzić wprost dyrektywę 2014/45/UE  w szczególności punkt (35) i zapewnić diagnostom niezależność ekonomiczną i personalną . Generalnie zmiany zgodnie z dyrektywą 2014/45/UE powinny stanowić 1/2 pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, jak ktoś się daje uzależnić, no to lipa z tym czynnikiem i żadna dyrektywa tego nie zmieni. A moja niezależność ekonomiczna oscyluje w granicach brutto 15 tysięcy. I co z tym fantem punkt 35 zrobi?

I żeby nie było. Jestem zależny od tego jak swoją robotę robię. Jak mnie postrzegają klienci, jak się wywiązuję z regulaminu, z założeń wytyczonych przez pracodawcę. Znajdź mi takiego, który sypie kasą za nic. Ręka rękę myje. Ale nie dajmy sobą pomiatać, bo o to Ci chyba idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Paprock napisał:

oscyluje w granicach brutto 15 tysięcy.

Jakbyś "dziadowi" rzucił taką fakturę to by przecież na zawał padł. Gdyby ludzie mieli odpowiednie podejście i zależało by im na BEZPIECZEŃSTWIE i rzetelności to i patykiem można było robić badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem wcześniej. Opracowano warunki lokalowo-wyposażeniowe dla samej stacji. Obwarowano warunki wykształceniowo-kursowe dla chętnych do takiej pracy. Najwyższa pora ustalić stawki, żeby jeden z drugim wiedział na co się pisze. Nie wiem, może na pierwsze próbne trzy miesiące minimalną stawkę, a w pierwszym roku z półtora minimum na podstawowej. Po roku ze dwa razy minimalna i tak dalej... A extra dodatki, to szef niech tam z rękawa sypie za przerób, za soboty, za nadgodziny...

 

https://gazetawroclawska.pl/tyle-zarabiaja-pracownicy-na-kasie-w-2021-roku-ile-placa-w-biedronce-i-lidlu-8052021/ar/c10-15586356

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram opcjonalne używanie miernika nacisku na pedał hamulca i przydałaby się zmiana pomiaru zadymienie diesla.

Ponadto brakuje rozwiązań BT pojazdów ponadgabarytowych - zbyt ciężkie i zbyt duże, aby wjechać ns SKP.

Ponadto ostatnio głośny temat BT pojazdów sportowych.

Edytowane przez wolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.