danielg539 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 40 minut temu, wrc69 napisał: Tam w okolicach 5 kN koła już stają na rolkach. W przypadku lekkich naczep to siły hamowania bywają mniejsze niż w samochodach osobowych. Ja zawsze uważałem, że dociążacz osi powinien być na wyposażeniu OSKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 40 minut temu, danielg539 napisał: Ja zawsze uważałem Ja też mam takie zdanie. Pracuję na rolkach MAHA, są dostosowane do dociążenia, nawet w tablicy bezpieczników mam bezpiecznik nadprądowy i instalację dociągniętą pod rolki, tylko fizycznie dociążacz nie zamontowany bo to dodatkowe "miliony monet" trzeba byłoby zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 57 minut temu, wrc69 napisał: tylko fizycznie dociążacz nie zamontowany bo to dodatkowe "miliony monet" trzeba byłoby zapłacić. Do tego czas badania sił hamowania jednej osi wynosił by 4-5 minut, co drastycznie zmniejszyło by przepustowość SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 U mnie stali klienci przyjeżdżają przeważnie załadowaną naczepą więc problem się rozwiązuje. Na pusto sprawdzanie to w sumie tak dla zasady się robi bo to bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Przecież jak sprawdzacie hamulce używając czujnika nacisku na pedał to czy auto jest załadowane czy nie nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 A co wam da dociążanie osi, jeżeli korektor siły hamowania jest sterowany ciśnieniem z poduszek zawieszenia. Do prawidłowego pomiaru trzebaby dociążać ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 jaki czujnik nacisku w przypadku pneumatycznego układu hamulcowego???? 25 minut temu, Rafi90 napisał: Na pusto sprawdzanie to w sumie tak dla zasady się robi bo to bez sensu Sens jest taki, że widać, czy koło w ogóle hamuje, ale dalsze interpretacje, że np. zwiększeni ciśnienia 5 razy spowoduje pięciokrotny wzrost siły hamowania wcale prawdziwe być nie muszą! 1 minutę temu, Jacdiag napisał: Do prawidłowego pomiaru trzebaby dociążać ramę. Mając do dyspozycji samo urządzekie nie ma problemu z dociążeniem zarówno ramy jak i samej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.