Skocz do zawartości

Hak auto z USA tabliczka


luka92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeszukałem cały dział odnośnie badania hak, lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, jak to wreszcie jest z pojazdami z USA bez masy zespołu, chodzi mi jak to wygląda zgodnie z literą prawa? Bo posługiwanie się katalogiem w którym są europejskie odpowiedniki wydaje mi się kiepską "podkładką" i mimo wszystko rozwiązaniem problemu bo niestety często auta z USA mają inne dane (np inne pojemności itp) więc masy nijak nie będą się zgadzać z Europą. Pozostaje tylko homologacja lub opinia rzeczoznawcy? Tak jak mówię na wstępie interesuje mnie tylko droga w 100% zgodna z prawem, nie odpowiedzi że ktoś zawsze tak robił więc chyba jest ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

13 godzin temu, luka92 napisał:

Tak jak mówię na wstępie interesuje mnie tylko droga w 100% zgodna z prawem, nie odpowiedzi że ktoś zawsze tak robił więc chyba jest ok 

Nie ma. Nie przewidziano drogi dla amerykanów. 100% zgodnie to tak, jak w rozporządzeniu zapodano!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Sam wyznaję zasadę, parafrazując Pana Tadeusza: Ja ze szwagrem na przedzie i jakoś to bedzie...

Ale są granice których przekroczyć nie wolno, tfu... to cytat z Gomułki. Chyba.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to negative? A co na to instytucjonalini interpretatorzy? NIEVIN w amerykanach uznaje się za VIN a tu hak przeszkadza? Przecież ma oznaczenia, ma logo producenta, tak jak na innych elementach w tym lampach, reflektorach a nawet szybach. Wszystko ma tylko liery E w kółeczku brak. No OK, jest na szybach ten znak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, adam1501 napisał:

Jak z 55 EKG ONZ

No i połączenia elektryczne urządzeń sprzęgających powinny być wykonane w sposób zgodny (...) :

- PN-ISO 1724, PN-ISO 3731, PN-ISO 3732, PN-ISO 1185 :zzz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z jednym takim klientem na temat redukcji do gniazda przyczepy USA. Twierdził, że tam w sposób elektroniczny jedno wyjście mrugającej kierunkowskazem pozycji tylnej jest rozdzielane na dwa sygnały pozycja + kierunkowskaz.

Rozmawialiśmy na temat Hondy Ridgeline, sprzęt stricte amerykański. U nas niespotykany poza indywidualnym importem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Paprock napisał:

(...)i co, Positive or Negative?

... no... i jak ta " przygoda " się skończyła ? :

- положительно czy отрицательн :smile:

Halo, halo... no halo telefon_3.gif Kolego @Paprock  :

48 minut temu, leski66 napisał:

jak ta " przygoda " się skończyła ?

dupa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2021 o 18:59, adam1501 napisał:

‎Nie rozumie, więc nie odpowiada.

Mieć wątpliwości w zrozumienie jakiegokolwiek zagadnienia związanego z badaniami technicznymi pojazdów przez @Paprock-a to prawdziwa zbrodnia. On już czasami ma dość mielenia bez sensu o tym samym. 

P.S. @adam1501 wiem że to tylko żart, ale @Paprock to @Paprocki z niego "nie nada" dworować. Rozumiemy się. :twisted: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.