Lisw Napisano 26 Maj 2021 Share Napisano 26 Maj 2021 Jak Wam się wydaję, czy pani/pan w WK może żądać zmiany rodzaju usterki z UD na UI. Chodzi konkretnie o niezgodne masy zespół pojazdów F3 między DR a TZ. Różnica to 70 kg. pojazd zarejestrowany przez w/w WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Maj 2021 Share Napisano 26 Maj 2021 A co jej przeszkadza? A poza konkursem, to nikt i nic nie może wymagać!!! Koncert Życzeń to gdzie indziej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 26 Maj 2021 Share Napisano 26 Maj 2021 Chyba pogryzła się z klientem - taka mała zemsta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Maj 2021 Share Napisano 26 Maj 2021 Chyba trzeba podziękować kolesiowi co 'pierwsze' robił. Masakra jakaś! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 26 Maj 2021 Share Napisano 26 Maj 2021 1 minutę temu, Paprock napisał: 'pierwsze' robił. Masakra jakaś! Pokłosie dodawania i odejmowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisw Napisano 26 Maj 2021 Autor Share Napisano 26 Maj 2021 (edytowane) Klient przyjechał na OBT i miał koniec DR., poszedł do WK z zaświadczeniem wymienić dowód, tam pani/ pan twierdzą,że pojazd nie powinien być dopuszczony do ruchu że względu na różnice mas między DR a TZ. Każe dla chłopa pisać do BMW o wyjaśnienie sprawy, a wyniki badania na UI. Dodam, że inni diagnosci też przez wystawiali UD., trafiło na mnie po chłop poszedł do WK. Oczywiście odmówiłem zmiany kategorii usterki, uzasadniając, że rozporządzenie daje taką możliwość. Pani nie zadowolona, mówiła,że poruszy tę sprawę z naczelnikiem. 2 godziny temu, IVVO napisał: Pokłosie dodawania i odejmowania Nie po prostu źle spisane, z TZ albo ZDR. Edytowane 26 Maj 2021 przez Lisw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 27 Maj 2021 Share Napisano 27 Maj 2021 Różnie to bywa. Szczególnie z francuzami. Ludzie obcinają masy przyczep żeby zmieścił się "komplet" z F3 na tabliczce. Inni znów wpisują O1 z katalogu a że zespół pojazdu wychodzi wtedy więcej niż tabliczkowy to podnoszą do góry i cyk niezgodność aż miło. Przy tym wszystkim mieszają pojęcie DOPUSZCZALNEJ masy zespołu z MAKSYMALNĄ masą zespołu... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek8340 Napisano 27 Maj 2021 Share Napisano 27 Maj 2021 Często w niemieckich jest tak w uwagach jest coś wiecejj F3 niż na tabliczce i piszą z dokumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik_z Napisano 27 Maj 2021 Share Napisano 27 Maj 2021 W dniu 26.05.2021 o 14:01, Lisw napisał: może żądać zmiany rodzaju usterki z UD na UI. może jej chodzi o 0.2.g, tylko teraz co to jest ten stan faktyczny? znaczy, że zapiski w DR to stan faktyczny? Poza tym z tego co mi się o uszy obiło to same WK w tym palce maczały, żeby 0.2.e było tylko UD, bo za dużo robotaju mieli, no więc nie wiem nawet jak chcesz dokonać zmiany z UD na UI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 27 Maj 2021 Share Napisano 27 Maj 2021 (edytowane) @Lisw a sprawdziłeś po numerze św. hom. i porównałeś to z TZ? I tak dla jasności sytuacji to jest pojazd krajowy czy (kiedyś) sprowadzany? Edytowane 27 Maj 2021 przez Jacdiag formatowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisw Napisano 27 Maj 2021 Autor Share Napisano 27 Maj 2021 Pojazd sprowadzony, błąd powstał najprawdopodobniej przy pierwszym badaniu. Nic nie sprawdzałem, powiedziałem, że nie widzę podstaw do zmiany, niech podadzą podstawę prawną, póki co cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 Możesz pani z WK powiedzieć następną razą, że nakłanianie do popełnienia przestępstwa również jest przestępstwem. I zaproponuj zapoznanie się z obowiązującymi przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomekkk Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 Na obecnej SKP pracuję 2,5 roku i takich przypadków miałem mnóstwo (różnica mas pomiędzy DR a TZ). Zawsze dawałem UD i nigdy nie miałem telefonu z WK odnośnie zmiany rodzaju usterki. Chyba pracownik WK miał gorszy dzień. Fakt, że we wcześniejszych BT diagności nie sprawdzali mas !!!!!!!! - ale to inny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 19 minut temu, Tomekkk napisał: Chyba pracownik WK miał gorszy dzień. Fakt, że we wcześniejszych BT diagności nie sprawdzali mas !!!!!!!! - ale to inny temat. Dlaczego inny temat? Gdzieś tu leży pies pogrzebany... albo właśnie chodzi o to że inni diagności dali ciała nie podnosząc tego tematu ... albo wynika coś z papierów. A może klient coś namieszał w tym głuchym telefonie. Zamiast się napinać po prostu zadzwoń do WK do tej konkretnej osoby i spróbuj dowiedzieć się u źródła o co chodzi. W ogromnej większości przypadków takie sprawy udaje się wyjaśnić w pierwszej rozmowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 12 minut temu, fuks napisał: W ogromnej większości przypadków takie sprawy udaje się wyjaśnić w pierwszej rozmowie. Mam takie samo zdanie. 1 godzinę temu, Tomekkk napisał: Chyba pracownik WK miał gorszy dzień Ze niby ma okres ? No jak dodamy, że dziś jeszcze Dzień Higieny Podczas Miesiączki i Dzień Bez Prezerwatywy to co się dziwić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Mecher napisał: Ze niby ma... 🤐 Ma, niema - nie sądzę, że to istota sprawy. Poczekamy jak się sytuacja u Lisw rozwinie... 22 godziny temu, dominik_z napisał: może jej chodzi o 0.2.g, tylko teraz co to jest ten stan faktyczny? znaczy, że zapiski w DR to stan faktyczny? Może warto się nad tym pochylić co uznać za stan faktyczny czyli co ma być tym "punktem odniesienia" w takich sprawach. Edytowane 28 Maj 2021 przez fuks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 1 minutę temu, fuks napisał: co uznać za stan faktyczny Stan faktyczny to dane określone przez producenta. Powinny być zgodne z tabliczką, ale może się zdarzyć, że tabliczka jest błędna, a prawidłowe dane są w świadectwie zgodności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 7 godzin temu, fuks napisał: niema To faktycznie trudno będzie się porozumieć poprzez standardową rozmowę tel. P.S. sorki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnnaB Napisano 28 Maj 2021 Share Napisano 28 Maj 2021 Nie ma żadnej podstawy prawnej do zmiany kategorii usterki.Jesli rozporządzenie daje możliwość dowolnej interpretacji to trzeba z tego korzystać 😏 W naszym WK przy wymianie DR na podstawie notki w zaświadczeniu z BT,poprawiają dane w kolejnym DR lub ewentualnie wpisują prawidłowe dane w środku DR, niezależnie od tego czego one dotyczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 29 Maj 2021 Share Napisano 29 Maj 2021 (edytowane) Tak literalnie to w środku dowodu wpisuje się adnotacje z zamkniętego katalogu i nic poza nimi nie powinno się tam znaleźć. Natomiast w naszym WK też uparli się żeby prostować numery ramy z zerami w ciągnikach, ale wpisują "poprawny" numer w adnotacjach. Niby chcą robić porządek ale tak to idzie na pół gwizdka. Edytowane 29 Maj 2021 przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 31 Maj 2021 Share Napisano 31 Maj 2021 W dniu 29.05.2021 o 08:52, Rafi90 napisał: Niby chcą robić porządek Jaki porządek i kto? Gdyby tak było, to cofali by się do diagnostów co do 2017 przyklepali z P i zrobili to w ciągu jednego roku. Dzisiaj nie mielibyśmy w projekcie zmiany nadzoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 31 Maj 2021 Share Napisano 31 Maj 2021 Wydział komunikacji próbuje na własną rękę poprawiać ( a raczej zrzuca to na diagnostów) ale coś nie wychodzi. W projektach zmiana nadzoru to się już przewija setny raz i nic z tego nie wynika. Zresztą tak samo jak nic nie wynika z PROJEKTÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 31 Maj 2021 Share Napisano 31 Maj 2021 1 minutę temu, Rafi90 napisał: Wydział komunikacji próbuje na własną rękę poprawiać WK gdyby chciał, to by zrobił. Niezgodności to mogą być w nowych pojazdach po 2017 a wcześniej był tylko "sagan" za niezgodności. Więc: albo poprawiamy i nie robimy problemów z wagą usterki albo zabieramy uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.