Skocz do zawartości

Jaki jest teraz obowiązujący adres email do błędów w CEPIK


CHESUS12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaki jest teraz obowiązujący adres email do wysyłania druków zgłoszenia nieprawidłowości w CEPIK?

 

niezgodnoscicepik2.0@mc.gov.pl

niezgodnoscicepik@mc.gov.pl

 

te dwa nie działają . dostaje zwrotki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...
W dniu 14.07.2021 o 13:24, CHESUS12 napisał:

niezgodnoscicepik2.0@mc.gov.pl

Email działa? Muszę do nich napisać.

Robiłem BT w czerwcu a na historia.gov wcale jego nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale system nie przyjął BT czy jak? To że czegoś nie widać na historii pojazdu nie znaczy, że nie widnieje w CEP. Pobierz dane pojazdu i sprawdź co wychodzi z systemu. To co ty zobaczysz, zobaczy również OKRD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aboz Niby przyjął i wszystko na papierze wygląda prawidłowo bo papier jest dobry.

Już rysuję całą sytuację. Drugi diagnosta robił BT na ciągnik rolniczy. Zeskanował dowód rejestracyjny i wszystko wybrał prawidłowo. BT skończone wynik P. Po 3 miesiącach klient się odzywa, że w systemie historia CEPIK nie widnieje BT. No to zainteresowałem się całą sytuacją i faktycznie. Tak to wygląda jak pobierze się dane z CEPIK.

962405141_cignik.thumb.PNG.e14de7ac237735ff7226ddc0817caa49.PNG

Jak widać zamiast ciągnika POZU771 o którym mowa BT wskoczyło na jakiegoś Poloneza.

1379560915_ciagnik2.thumb.PNG.5573375a84cac3d56c2b19e28af75763.PNG

Jakieś pomysły? Co można zrobić? W poprzednich latach ciągnik też u nas miał robione BT i wszystko było w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam taki sam przypadek. Stacja z okolic Poznania wykonując OBT Ursusa wszystko robiła prawidłowo a badanie podpinało się pod MF255,który był zarejestrowany pod Lublinem. Ciągniki posiadały ten sam numer podwozia.

3 godziny temu, thefilinek napisał:

Co można zrobić?

Zgłos nieprawidłowości do CEPiK-u.

19.12.1978

pierwszy-wlasciciel.png

Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 19.12.1978)

 

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: świętokrzyskie

 

19.12.1978

pierwsza-rejestracja-w-polsce.png

Pierwsza rejestracja w Polsce

19.12.1978

zmiana-wlasciciela.png

Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 02.06.2010)

 

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: świętokrzyskie

 

02.06.2010

zmiana-wlasciciela.png

Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 25.06.2020)

 

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubelskie

12.09.2011

badanie-techniczne-okresowe.png

Okresowe badanie techniczne (ważne do 12.09.2013)

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: PPL/00*/P

15.05.2013

badanie-techniczne-okresowe.png

Okresowe badanie techniczne (ważne do 15.05.2015)

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: PPL/00*/P

13.06.2015

badanie-techniczne-okresowe.png

Okresowe badanie techniczne (ważne do 13.06.2017)

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: PPL/00*/P

Odczytany stan drogomierza: 3 427 mtg

 

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

14.04.2016

badanie-techniczne-okresowe-cofniety-lic

Okresowe badanie techniczne

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: LSW/01*

Odczytany stan drogomierza: 161 mtg

 

cofniety-licznik.png

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

07.07.2017

badanie-techniczne-okresowe.png

Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.07.2019)

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: PPL/00*

Odczytany stan drogomierza: 10 283 mtg

 

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

25.06.2020

zmiana-wlasciciela.png

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubelskie

25.06.2020

dodanie-wspolwlasciciela.png

Dodanie współwłaściciela (pozostał współwłaścicielem do 03.12.2020)

 

Współwłaściciel: osoba fizyczna

10.11.2020

badanie-techniczne-okresowe-cofniety-lic

Okresowe badanie techniczne

 

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: LSW/01*

Odczytany stan drogomierza: 432 mtg

 

cofniety-licznik.png

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

Ciągnik z lubelskiego nigdy nie był pod Poznaniem a miał tam wykonane OBT w roku: 2011, 2013 ,2015 i 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2021 o 15:14, thefilinek napisał:

Jakieś pomysły? Co można zrobić?

Usuń badanie z cep i wyślij ponownie wybierając prawidłowy pojazd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuń badanie i zapytaj w cep po inny kryterium np. nr. dowodu rejestracyjnego upewnij sie ze to prawidłowy pojazd i wyślij do cep . Miałem taki przypadek ze przy migracji danych z cep1  złączyło dwa pojazdy takiej samej marki i typu , przy zapytaniu nr.vin  lub dr  pokazywało inny pojazd a po nr. rejestr. rok produkcji i data 1 rejestracji brak pojazdu w cep. Po tel. do cep  powiedzieli ze  niekiedy tak się działo i kazali zgłosić niezgodność , tydzień czasu od zgłoszenia i dalej bez zmian i myślę że raczej do końca roku nie zdążą  😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.