Skocz do zawartości

Motorower Komar 1968 problem z nr ramy


mirek.g

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule motorower Komar 1968 w Dowodzie takim z z1968 roku wpisany jest numer fabryczny Komara , natomiast nr ramy ramy na głowce i TZ jest inny (zgodność nr TZ i ramy)

W cepiku WK wprowadził na podstawie owego Dowodu nr fabryczny i tu robi się problem , jak zmienić aby był nr ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko nr. fabryczny ,niestety.Który się zgadza z TZ ,ale dla nas nie jest numer do identyfikacji, bo posiada fizycznie nr ramy na głowce i na TZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary DR klient ma i tam jest wpisany nr Fabryczny , nigdzie nie ma nr ramy.Ps. Nawet w pozycji tego starego dowodu jest pozycja nr fabryczny i takowy jest wpisany ale dla nas to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nr silnika z TZ pokrywa się z wpisem do tego Dowodu pod pozycją numer fabryczny ,taki galimatias. nigdzie nie ma numeru ramy

Tak to wygląda20210816_142426_resized.thumb.jpg.ba1aed69c07e153387738711788bfd19.jpg

W tym DR jest nr.426315 w pozycji numer fabryczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to było przerabiane. Trzeba było użyć szukajki. Motorower wyposaża się:

4. Motorower powinien być ponadto wyposażony w:
1) numer rozpoznawczy lub numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), umieszczony w sposób trwały na ramie lub innym podobnym podstawowym elemencie konstrukcyjnym oraz tabliczkę znamionową;

No i jeżeli ma tabliczkę znamionową z numerem ramy oraz z numerem silnika, a numer silnika z tabliczkowym się pokrywa, to dla mnie wystarczy. Traktuję ten silnikowo-tabliczkowy zestaw jako numer rozpoznawczy i GiT! Nic nie prostuję, nie kombinuję, nie dotykam! No bo co miałbym zrobić, numer na ramę dobić?! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Paprock napisał:

Nic nie prostuję, nie kombinuję, nie dotykam! No bo co miałbym zrobić, numer na ramę dobić?! 

Numer na ramie jest, na tabliczce też. Problemem jest "tylko" to, że starych dokumentach (pewnie potwierdzenie zgłoszenia do rejestru) figuruje numer silnika. Nie pozostaje nic innego jak dobrze to opisać i może WK zmieni numer na prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna może tak być😀

 

Tak dla potomnych , temat ogarnięty ,zrobiłem BD identyfikacyjne i opisałem sytuację i WK zmienił nr ramy na właściwy i klient wrócił na OBT.

Edytowane przez Jacdiag
cytat całego poprzedniego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.