duchu Napisano 2 Wrzesień 2021 Share Napisano 2 Wrzesień 2021 (edytowane) Z końcem września kończyła nam się ważność vpn . Dziś informatyk zainstalował nowy ale w dalszym ciągu widzę powiadomienie / ostrzeżenie że za 29 dni minie . Miał ktoś tak ? To normalne czy coś nie wyszło ?? Edytowane 2 Wrzesień 2021 przez duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Wrzesień 2021 Share Napisano 2 Wrzesień 2021 Trzeba też zapodać do systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 2 Wrzesień 2021 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2021 coś wiecej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Wrzesień 2021 Share Napisano 2 Wrzesień 2021 Jeśli Norcom - to ustawienia powiadomień i wpisać datę i administracja/stałe systemowe/cepik2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 2 Wrzesień 2021 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2021 a oto chodzilo. No niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 2 Wrzesień 2021 Share Napisano 2 Wrzesień 2021 4 godziny temu, IVVO napisał: Jeśli Norcom W StacjaSQL Norcomu samo zasysa z systemu datę ważności SSL i VPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 22 Wrzesień 2021 Share Napisano 22 Wrzesień 2021 Dzisiaj pobierałem certyfikat - trochę zamieszania gdyż komunikat o błędzie Java - ale po dodaniu adresu cepa do wątku w ustawieniach wszystko poszło bez problemu - Java wystartowała a potem zgodnie z instrukcją W dniu 2.09.2021 o 10:23, IVVO napisał: Jeśli Norcom - to ustawienia powiadomień i wpisać datę i administracja/stałe systemowe/cepik2.0 trzeba wybrać nowy jeśli stary jeszcze ważny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek8340 Napisano 5 Kwiecień Share Napisano 5 Kwiecień witajcie czy ktoś pracuje na programie "kasowym" optima ? żeby napisać paragon, fakture trzeba rozłączyć połączenie vpn bo inaczej nic nie współpracuje czy ktoś wie czym to jest spowodowane ? na Windows 11 i skp pro, wszyscy rozkładają ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 5 Kwiecień Share Napisano 5 Kwiecień Osobiście - pomóc może tylko serwis oprogramowanie którego używasz - przy konfiguracji kasy fiskalnej jest zbyt wiele zmiennych - jest jakiś konflikt w zasobach i przydziałach Windowsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smaug Napisano 5 Kwiecień Share Napisano 5 Kwiecień "kasowym" optima ? nie jest program online ? nie kiedy vpn blokuje przeglądarkę internetową i jak optima z niej korzysta to tak może się dziać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek8340 Napisano 5 Kwiecień Share Napisano 5 Kwiecień dzięki za podpowiedź coś musi być z konfiguracją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 6 Kwiecień Share Napisano 6 Kwiecień Sprawdź jeszcze jeśli jest to program online czy nie korzysta z własnego VPN do tunelowania danych - bo jeśli to apka bankowa to VPN-y mogą się wzajemnie wykluczać i tu może być konflikt oraz rzuć okiem na protokoły SSL z których korzystają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.