berecik Napisano 11 Maj 2006 Share Napisano 11 Maj 2006 W ulotkach promocyjnych kilku działających na polskim rynku sieci supermarketów pojawiły się kilka dni temu komputery PC, wyposażone w procesory Pentium pracujące z częstotliwością... 5,3 GHz. Laikom oferta może wydać się bardzo atrakcyjna - zestaw komputerowy wyceniono na 2,5 tys. zł. Problem w tym, że takiego układu nie ma jeszcze na rynku. Autorzy ulotek reklamowych najwyraźniej uznali, że skoro CPU w komputerze jest dwurdzeniowy, to aby przedstawić jego szybkość należy pomnożyć deklarowaną przez producenta prędkość x2. Problem w tym, że takie wyliczenie jest zupełnie bezpodstawne i zafałszowuje rzeczywistą wydajność procesora. "Podanie w ulotce reklamowej cech wyrobu nie odpowiadających rzeczywistości jest czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy polegającym na wprowadzeniu klienta w błąd. źródło PC World Komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 11 Maj 2006 Share Napisano 11 Maj 2006 Ludzie i tak to łykną Może i tu szum medialny jest mile widziany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandei Napisano 11 Maj 2006 Share Napisano 11 Maj 2006 Reklama dźwignią handlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.