Skocz do zawartości

Problem był Van jest furgon.


Apo

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwoniłem teraz do 2 OSKP w Warszawie, każdy diagnosta telefonicznie odmówił mi wykonania takiego badania, znowu to samo. No k... Boją się, dupa a nie diagności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taki świat. Jak coś trzeba porządnie zrobić, to głowa w piach. Ale jak VANA na FURGONA przecudaczyć to gra gitara! :evil:

Ty, dla świętego spokoju to może zdejmij ten agregat z dachu. :silent:

Albo kłam, że to dodatkowa klima! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedż do kolegi @radekd2, to ci poprawi, ewentualnie kolega @Paprock

Mój WK też nie przyjmie takiego poprawiana, więc póki w systemie jest furgon, u mnie też byś nic nie zdziałał. I tyle w temacie

I skoro WK na podstawie "papierów" od Forda nie chce poprawić, to ja tym bardziej nie jestem od tego. A że się komuś wydaje inaczej, to jego wola - jego pieczątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja nie wiem w końcu czy diagności mają wiedzę i umiejętności, czy udają że pracują. Jak się boją to może niech zmienią zawód?

\

Edytowane przez Jacdiag
cytat całego poprzedniego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w 2015r ktoś zdobił dodatkowe badanie techniczne w którym dokonano zmian konstrukcyjnych... to żadna stacja nic nie poprawi. Dalej nie wiemy jakie było wykonane badanie w 2015 roku, na podstawie jakiego badania Wydział Komunikacji zmienił z Van na Furgon. 

Jeżeli na podstawie zaświadczenia z dodatkowego badania techniczne w którym dokonano zmian konstrukcyjnych to żadne papierki od producenta nie powinny być brane pod uwagę że kiedyś tam był tym czy tamtym bo po zmianach jest to Furgon izotermiczny(pewnie tak chciał poprzedni właściciel, miał stosowne papiery na przebudowę itp). Jeżeli wpis w DR pojawił się przez pomyłkę to sprostować przez oczywiste pomyłki lub ustalenie danych tylko skąd my mamy wiedzieć czy to błąd czy jest po zmianach. Ja bym nie ruszał tematu. 

Swoją drogą jakby w DR w adnotacjach było obowiązkowo wpisywane że  np. Zmiana konstrukcyjna z VAN na coś tam dnia ??.??.2015r to niepotrzebne by były na wyposażeniu stacji kryształowe kule. 

1 minutę temu, Apo napisał:

To ja nie wiem w końcu czy diagności mają wiedzę i umiejętności, czy udają że pracują. Jak się boją to może niech zmienią zawód?

Trzeba robić zgodnie z prawem a nie z widzimisię klienta , jest Furgon jak chcesz Vana to albo kup sobie vana albo może zrób zmiany konstrukcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, Apo napisał:

To ja nie wiem w końcu czy diagności mają wiedzę i umiejętności, czy udają że pracują. Jak się boją to może niech zmienią zawód?

Szukaj kumatego i chętnego! Ja poprawię bez szemrania. Radek poprawi bez szemrania. Nie liczą się papiery od producenta do samochodu po zmianach. A nie liczą się dlatego, bo na 100% wiadomo, że nie FORD go przebudował. Producent raz na jutro wystawił kwity na BB-VANA i tyle w temacie. Cała reszta w tym temacie to świadectwo kto nie powinien pracować w zawodzie! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Boguslaw napisał:

Trzeba robić zgodnie z prawem a nie z widzimisię klienta , jest Furgon jak chcesz Vana to albo kup sobie vana albo może zrób zmiany konstrukcyjne.

Ale te auto NIGDY nie było furgonem. Mało ogarnięty diagnosta tak zmienił bo pasowało mu to do klasyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Boguslaw napisał:

Jeżeli w 2015r ktoś zdobił dodatkowe badanie techniczne w którym dokonano zmian konstrukcyjnych... to żadna stacja nic nie poprawi.

Producenci świadectwa homo poprawiali z powodu błędnej klasyfikacji, to tym bardziej nie powinno być problemu dla diagnosty. No co w tym temacie jest trudnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Apo napisał:

To ja nie wiem w końcu czy diagności mają wiedzę i umiejętności, czy udają że pracują.

Koncert życzeń dla klientów jest chyba na programach regionalnych TVP a nie na stacji kontroli pojazdów.

A tak po za tematem to który klient w tym pojeżdzie robił izotermę ? Ty ?

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dodam jeszcze, iż w tym aucie w 2015 roku, nie powinno się robić zmiany podrodzaju pojazdu. Co najwyżej zmienić masę własną z powodu dołożenia izolacji i agregatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja prdle! Pojazd jest błędnie sklasyfikowany. Po jaką cholerę te pierdoły rzeźbicie. Sto lat temu się wyjaśniło co jest vanem, co furgonem!!!

Błędy należy poprawiać, a nie ślepo powielać!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy któryś z chętnych Panów pracuje w Warszawie lub okolicach?

Nie wiem jak mogę mieć dokument na coś czego nie było. BB Van jak na zdjęciach i linkach, a jak widać niektórzy dalej swoje, że nic nie widzą i wiedzą ale nie wiedzą. To na stacji diagnostycznej robią przepraszam bardzo co, skoro nie potrafią na podstawie dokumentów, uprawnień i stanu faktycznego stwierdzić z czym mają do czynienia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacun @Boguslaw, wkleiłem różnice między vanem a furgonem, które widać gołym okiem. To jest problem, a nie VIN i coś więcej o NIM. Kolor też coś pomoże. Auto ma być na powrót vanem, bo ktoś wypalił jak filip z konopii i uznał, że jest furgonem. Pomroczność jasną miał, czy o co kaman?

Podstawię się pod stację poniższym VANEM i co, może będziecie go przemianowywać na FURGONA??? :evil:

 

Ford Custom chłodnia.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu jest wielbłąd i „nie mamy pańskiego płaszcza  i co pan nam zrobi”…

 

Edytowane przez Jacdiag
cytat całego poprzedniego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie kopiuj ostatnich postów w całości, bo narobiłeś tylko roboty moderatorowi. Zaraz pewnie zobaczy i bidny będzie kasował cytaty. :hihi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • IVVO locked this temat

Kolejna odsłona tematu. Nowe być może istotne informacje. Czy zmiana konstrukcyjna może być dokonana tylko z kodem PKD 50.20.A? Ponieważ wielu diagnostów twierdzi, że mój samochód miał dokonane zmiany konstrukcyjne, a firma gdzie zrobiono izolację i montaż klimatyzatora/agregatu takiego kodu nie posiada i nie posiadała, dodatkowo właściciel powtarza, że on zmian konstrukcyjnych nie może nawet wykonywać, a prowadzi ten biznes od 1990 roku, więc chyba siedzi w temacie. Więc co dalej, czy w takim razie w końcu żadnych zmian nie było, czy zostały zrobione bezprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zmian konstrukcyjnych trzeba posiadać PKD 45.20.Z... Ma to praktycznie każdy zakład który zajmuje się mechaniką pojazdową...

Kolego podjedz do jakiegoś ogarniętego diagnosty żeby zrobił ustalenie danych i poprawnie sklasyfikował ten pojazd jako samochód ciężarowy/van/--- bo czytanie o tym co ci śmieszni diagności wygadują jest po prostu żałosne... nie wiem ile trzeba pracować w zawodzie aby odróżnić VANA od FURGONU no ale Warszawa to duże miasto... chyba się jakiś diagnosta z takimi zdolnościami znajdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Ok to tutaj Google podpowiedziało bzdury w takim razie. Nie wiem czy wymienić te OSKP w Warszawie które mi odmówiły, lub boją się, lub niech poprawia ten co źle zrobił, lub to jest ewidentnie furgon, lub mix powyższych. Jeszcze trochę i nie będę miał wyjścia jak robić gdzieś kawałek dalej. Jak widać jest dużo takich znawców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Logen napisał:

bo czytanie o tym co ci śmieszni diagności wygadują jest po prostu żałosne...

Spokojnie. Nie znam sytuacji jaka jest w Warszawie ale jak wiemy wiele WK ma swoją politykę. Może boją się wezwania na dywanik bo mają to zabronione.

15 minut temu, Logen napisał:

Do zmian konstrukcyjnych trzeba posiadać PKD 45.20.Z

Znowu jak wiemy do zmian konstrukcyjnych nie musimy posiadać tego PKD,a jest to tylko tak uzgodnione "na ryj". I każdy tak robi dla świętego spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Logen napisał:

Do zmian konstrukcyjnych trzeba posiadać PKD 45.20.Z

A do jakich zmian konstrukcyjnych ?

Z tego co ja czytam, to w tym wypadku nie zmienił się rodzaj pojazdu, dalej jest ciężarowym. 

24 minuty temu, Logen napisał:

bo czytanie o tym co 

Więc chyba czytaliśmy inne tematy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez akurat racja. Do zmiany rodzaju pojazdu trzeba mieć PKD, tutaj nawet zmiany rodzaju pojazdu nie było to i o jakieś PKD nikt się kłócić nie może... Najlepiej spytaj w wydziale komunikacji czy jak dostarczysz zaświadczenie z ustalenia danych na których diagnosta poprawi podrodzaj na VAN to czy to uznają i poprawią. Jak tak to nawet podjedz kawałek dalej na to badanie i przynajmniej będziesz miał spokój ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Jacdiag unlocked this temat

Chyba w WK myśleli (ja też tak myślałem), że to będzie proste raz dwa diagnosta zmieni na Van i cyk zmiana dowodu, a teraz to powoli zaczynam kombinować "zaprzyjaźnionego" diagnostę. Czy rzeczoznawca może wystawić dokumenty, bo jeszcze jedna OSKP mi tak dzisiaj powiedziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sczerze, to tu nie zachodzi potrzeba rzeczoznawcy i według mnie to jest do wyjaśnienia proste. Tu potrzebne zrozumienie, że po wprowadzeniu modernizacji wnętrza przestrzeni ładunkowej pojazd został błędnie sklasyfikowany co do podrodzaju i przeznaczenia. To wszystko, co zostało wmontowane w nadwozie, to zostało wkoponowane w podrodzaj VANA. Tu nie ma potrzeby stosowania tabeli numer 2, która mówi o przeznaczeniu pojazdów ze względu na specjalizację. Nie ma takiej potrzeby, bo nie ma, i nie ma co drążyć. A na oko, to chłop w szpitalu umarł, a nie, zawodowy debeściak poprzez macanie wie, że dana buda to chłodnia, mroźnia czy tam izoterma. Na takie rzeczy potrzebne są kwity, chociażby na agregat o zakłóceniach elektromagnetycznych, chociażby na współczynnik przenikania ciepła. A ten miszcz spoglądnął spode łba i naklikał w zaświadczenie co ślina na klawę przyniosła.

A poza tym, to w tym kraju kampery są porejestrowane bez zmian jako auta ciężarowe lub osobowe i mało któremu powieka mrugnie przed stempla przybiciem. :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.