Skocz do zawartości

Odzyskanie numeru homologacji do nowej naklejki znamionowej.


Koszal

Rekomendowane odpowiedzi

Witm.

 Zakupiłem Renault Mastera z 1999 roku i ma nieczytelna naklejkę znamionową. Chcę zakupić nową taką naklejkę ale jest nieczytelny numer Homologacji. Jak mogę go odzyskać? gdzie znaleźć? w dowodzie Rejestracyjnym nie ma. Proszę o pomoc? 

Edytowane przez Koszal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U przedstawiciela producenta! Czyli najbliższy autoryzowany dealer może w twoim imieniu o legalną tabliczkę znamionową wystąpić. Może, nie musi.

Jest jeszcze druga sprawa, a mianowicie o którą tabliczkę chodzi, bo auto mogło być homologowane wieloetapowo.

Także konkrety, konkrety, konkrety.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję naklejkę znamionową która jest na słupku przy prawym do pasażera. Nie wiem czy auto było homologowane wieloetapowo. Jestem nowy na forum i laikiem w tych sprawach, chcę mieć czytelną naklejkę znamionową by nie mieć problemów przy przeglądzie lub kontroli policji. Czy np. po numerach Vin jest możliwość odzyskania numeru homologacji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Koszal napisał:

chcę mieć czytelną naklejkę znamionową by nie mieć problemów przy przeglądzie lub kontroli policji.

Zawsze możesz zawnioskować o zastępczą tabliczkę znamionową w WK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Koszal napisał:

Nie wiem czy auto było homologowane wieloetapowo. Jestem nowy na forum i laikiem w tych sprawach, chcę mieć czytelną naklejkę znamionową by nie mieć problemów przy przeglądzie lub kontroli policji.

No to trzeba opisać czy to zwykły blaszak, wywrotka lub skrzynia. Osobowy, a może ciężarowy. A może karetka, karawan lub kampingowy. No skąd forum ma takie rzeczy wiedzieć?