sewenl Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Witam robiłem badanie techniczne samochodu Nissan Primastar w DR szwedzkim F1 2935 kg F2 2930kg na TZ jest tylko F1 2935 i F3 4935 ustaliłem F2 2935 i nie chcą zarejestrować samochodu ??? Pani w WK mówi ze w DR szwedzkim F2 2930 i jej się nie zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TED Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Po co ruszałeś F2 jak było w dowodzie? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 A jeżeli będzie jakaś głupota w DR to też ma ją powielać bo tak było? F1 tego pojazdu nie przekracza naszego administracyjnie ustalonego F2 i nie widzę powodu do ograniczeń. WK niech kontaktuję się ze szwedzkim odpowiednikiem jaki był powód ograniczenia o 5kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 51 minut temu, sewenl napisał: Pani w WK mówi ze w DR szwedzkim F2 2930 i jej się nie zgadza. A tak swoją drogą, MW pojazdu zgadza się jej z tym co w szwedzkim dowodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Czyli trafiłeś na typowy beton komunikacyjny. Siedzi babsko co wie tylko jak parzyć kawe i klepię na okrągło "bo tak jest w dowodzie " "bo musi być jak w dowodzie". Szkolenia w tej profesji powinny być obowiązkowe. Wytłumacz temu babiszczu że parametry administracyjne obowiązują w danym kraju i są od niego zależne, a nie wędrują za dowodem rejestracyjnym. Babka byłaby w szoku jak byś jej powiedział że po zarejestrowaniu w naszym kraju nagle wszystkie administracyjne masy z Szwecji tracą wartość i nie znaczą nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 1 godzinę temu, sewenl napisał: Nissan Primastar w DR szwedzkim F1 2935 kg F2 2930kg na TZ jest tylko F1 2935 i F3 4935 ustaliłem F2 2935 i nie chcą zarejestrować samochodu ??? Ustaliłeś, czy zmieniłeś? Opsałeś cokolwiek w zaświadczeniu, wyjaśniłeś dlaczego tak, a nie inaczej? Podałeś powód skąd się wzięło ciut inaczej? Gdybyś to ty strzelił pierwszy gola nie byłoby obrony z drugiej strony, a tak skąd kobitaka ma wiedzieć, że paluszek nie wyszedł na aut na klawie. Do mnie razu pewnego trafił pojazd z Pozwoleniem Czasowym celem ustalenia niby brakujących danych do rejestracji, to wziąłem i w uwagach zapodałem, że dane z PC zgodne z samochodem i co, myślicie że przeszło? A w życiu. Zaświadczenie zostało cofnięte i musiałem danych technicznych, tych samych bo tych samych, ale naklepać, żeby czarno na białym było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik_z Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Szwedzi często robią sobie jakieś zaokrąglenia. Zawsze spisywałem z TZ, z odpowiednią usterką 0.2.d i dopiskiem "dane techniczne odczytano z tabliczki znamionowej" i tylko raz się zdarzyło, że urzędnik miał z tym problem, ale odmówiłem poprawy danych. bo nie mi jest wyjaśniać rozbieżności pomiędzy TZ a DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sewenl Napisano 15 Luty 2023 Autor Share Napisano 15 Luty 2023 MW się zgadzało ze szwedzkim dowodem , podobno Szwedzi obniżali f2 administracyjnie do jakiś tam opłat drogowych , musze im wysłać zdjęcie TZ bo rozmawiałem z Kierownikiem WK i oni mi nie wierzą ze na TZ nie ma ogóle F2 i zarejestrują wtedy pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Zdarza mi się robić BT pojazdów ze Szwecji (dziś taki miałem), różnica w F.2 też 5 kg, wpisuję wg. tabliczki, i odpowiednia adnotacja w uwagach. Robię tak zawsze i nie miałem do tej pory żadnych problemów z WK. Dodatkowo zmniejszam MW o 75 kg. (masa kierującego) i też odpowiednia adnotacja w uwagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 23 minuty temu, sewenl napisał: MW się zgadzało ze szwedzkim dowodem Jak już poprawnie wpisałeś F2, to trzeba było od MW "szwedzkiej" odjąć masę kierowcy, by nasze G wyszło. Polecam do lektury 29 minut temu, sewenl napisał: z kierownikiem WK i oni mi nie wierzą ze na TZ nie ma ogóle F2 To też ciekawe stwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Podłączę się pod temat F2 w aucie ze Szwecji . Auto scania R450 -3 osie zawiecha pneumat, opony balon tył bliźniak ,RO-2750/1300mm Dane DR- F1-27000,F2-24000-F3 50000 dane TZ- MMC-27000, 1 oś-8000.2oś-7500,3oś-11500 ,MMZ-78000 w DIP ustaliłem MMC-27000 DMC-26000 DMCZ40000 zgodnie z WT. U mnie zadzwonił sam zastępca kierownika i spytał się, "kto mi dał prawo do zmiany DMC figurującego w szwedzkim DR"-odpowiedziałem że ustawodawca PL-nie przyjął tego do widomości. Może ma ktoś jakaś wypracowana metodę jak kruszyć beton ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 3 minuty temu, Robert66 napisał: F3 50000 3 osie nie piszesz jaka zabudowa 4 minuty temu, Robert66 napisał: DMCZ40000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Ciagnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Czasem mogłeś skrzywdzić ten "zestaw" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Co masz na mysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 A no to 2) zespołu pojazdów, złożonego z pojazdów mających łącznie co najmniej 5 osi, w którym pojazdem ciągnącym jest pojazd samochodowy - 40 ton, z wyjątkiem pojazdu członowego mającego 5 lub 6 osi składającego się z: a) ciągnika siodłowego o dwóch osiach i naczepy o trzech osiach, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego, przewożących jeden lub więcej kontenerów lub wymiennych nadwozi, o maksymalnej długości całkowitej wynoszącej do 45 stóp (13,72 m) - 42 tony, b) ciągnika siodłowego o trzech osiach i naczepy o dwóch lub trzech osiach, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego, przewożących jeden lub więcej kontenerów lub wymiennych nadwozi, o maksymalnej długości całkowitej wynoszącej do 45 stóp (13,72 m) - 44 tony, c) ciągnika siodłowego o dwóch osiach i naczepy o trzech osiach przystosowanej technicznie do operacji transportu intermodalnego, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego - 42 tony, d) ciągnika siodłowego o trzech osiach i naczepy o dwóch lub trzech osiach przystosowanej technicznie do operacji transportu intermodalnego, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego - 44 tony; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 Ok. I co piszecie to formułkę w dip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Luty 2023 Share Napisano 15 Luty 2023 2 godziny temu, Robert66 napisał: Może ma ktoś jakaś wypracowana metodę jak kruszyć beton ? Robić swoje i wyjaśnić, że DMC ustalono na podstawie polskich warunków technicznych, które mówią, że nie może być większe niż MMC oraz 26 ton w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 17 godzin temu, Robert66 napisał: formułkę jaka formułkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 19 godzin temu, Robert66 napisał: piszecie to formułkę w dip Oczywiście, zerknij na pozycje 44 i 45 w DIPie, następnie porównaj z TZ i formułka sama się napisze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 No i znów będzie pewnie przepychanka Napisałeś że mogłem skrzywdzić ten zestaw wpisując 40. ja spytałem dlaczego "Rafi 90" podesłał dlaczego sugerujesz żeby pisać w poz. 45 całą treść którą podesłał "Rafi90"? W kacie pojazdu z Niemiec, Holandii, Rosji(DR),Rumunii, Czech, widnieją takie zapisy, ale w PL zlikwidowano kartę (zresztą była tak pomyślana aby była martwa) . W DR teoretycznie jest miejsce, ale w PL każdy WK interpretuje prawo po swojemu. Taka kolonia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 1 minutę temu, Robert66 napisał: sugerujesz żeby pisać w poz. 45 całą treść którą podesłał "Rafi90"? Uprawnienia w chrupkach znalazłeś? 22 godziny temu, Robert66 napisał: w DIP ustaliłem MMC-27000 DMC-26000 DMCZ40000 zgodnie z WT. A MMCZP w DIP to pies? Dlatego kolega zasugerował 22 godziny temu, duchu napisał: Czasem mogłeś skrzywdzić ten "zestaw" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 (edytowane) 10 minut temu, adam1501 napisał: Uprawnienia w chrupkach znalazłeś? A MMCZP w DIP to pies? Dlatego kolega zasugerował Nie. Nie w chrupkach tylko w landrynkach. A co mi do MMCZP, została jak była 78. Mówiliśmy o DMCZ a nie o MMCZ.😉 Edytowane 16 Luty 2023 przez Robert66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 Zapytali koledzy wyżej jaka zabudowa , dlatego że wcale DMC zestawu nie musi wynosić 40 ton, a może 44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 16 Luty 2023 Share Napisano 16 Luty 2023 46 minut temu, Robert66 napisał: A co mi do MMCZP, została jak była 78. Mówiliśmy o DMCZ a nie o MMCZ.😉 No to przeczytaj jeszcze raz, co Ci kolega wrzucił 22 godziny temu, Rafi90 napisał: b) ciągnika siodłowego o trzech osiach i naczepy o dwóch lub trzech osiach, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego, przewożących jeden lub więcej kontenerów lub wymiennych nadwozi, o maksymalnej długości całkowitej wynoszącej do 45 stóp (13,72 m) - 44 tony, 22 godziny temu, Rafi90 napisał: d) ciągnika siodłowego o trzech osiach i naczepy o dwóch lub trzech osiach przystosowanej technicznie do operacji transportu intermodalnego, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego - 44 tony; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.