Skocz do zawartości

Samochody z Anglii ...


leszek kulferst

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie liczyłeś, że dostaniesz coś od unii bezinteresownie

 

No przecież, za darmo to w ryj można dostać a to i tak nie zawsze bo jeszcze Ci coś ukradną z kieszeni :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 794
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • rurek777

    43

  • blakop

    42

  • Grzegorz Łódź

    41

  • Psuj

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tylko TU też się u nas bija o klienta... Przez lata 60% to był max bezszkodowości. teraz już niektórzy podnoszą na 70. Kiedyś żeby "dopisać tatę" na zniżki do auta musiał faktycznie być współwłaścicielem.
tak było blakop do piątku zeszłego tygodnia - panowie ubezpieczenia idą w górę. TU chyba zauważyły, że poszły za daleko ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie traktowania Polski przez Unię Europejską gorzej. Polska po prostu traktowana jest tak jak wszyscy, a czasami wręcz ulgowo ze względu na pewne zapóźnienia technologiczne i ekonomiczne. Z tego co wiem to pojazdy z kierownicą po prawej stronie można rejestrować już od dawna w pozostałych krajach UE. Co oczywiście uważam, że jest złe i niebezpieczne. Zwracam tylko uwagę, że pomimo pewnych wad Unii Europejskiej to jest to najlepsze co spotkało Polskę od wieków. Inna droga to los Ukrainy i Białorusi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczy trochę dobrej woli ze strony TU żeby eksploatacja takiego pojazdu w Polsce była ekonomicznie miażdżąca

Przyznajmy, że z naszej strony też brakuje stanowczości, skoro po kilka lat jeżdżą przekładańce niespełniające warunków,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Nie ma "angoli", nie ma wypadków, nie ma statystyk, nie ma analiz i na dziś nie ma problemu.

No ale czy rzeczywiście go nie będzie?

Sam się przyłapałem, że na hasło "angol" widzę małe autko osobowe, którym nie wykonam manewru wyprzedzania nie tylko na lokalnej drodze.

Na pewno znajdą się lepsi, dla których "łyknięcie" TIRA nie będzie stanowić najmniejszej trudności.

Poza tym z kierownicą po prawej stronie są nie tylko auta osobowe. :?

 

Tam zaraz wyprzedzanie. Nie wbiję się takim autem tyłem między pojazdy zaparkowane wzdłuż jezdni przy krawężniku po prawej stronie.

Więc jeżeli ktoś nie widzi zagrożenia ze strony "angoli" to może najpierw poćwiczy taki manewr swoim autem, ale parkując... do lewej jezdni strony.

Będzie miał okazję zobaczyć namiastkę prawostronnego ruchu drogowego z perspektywy angielskiego kierowcy.

Powodzenia. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zarejestrowaniu Angola właściwie każdy będzie mógł go bezkarnie przebudować na "słuszną stronę". Całkowicie wymknie się to z pod kontroli. Teraz to chociaż jakiś "przedsiębiorca" sie pod tym podpisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie gupota. Ciekawe dlaczego nikt Anglika nie spyta jak się czuję jeżdżąc po Europie autem nieprzystosowanym na prawą stronę.

Poz tym co ta Unia pitoli skoro homologacje czy tam certyfikaty zgodności wyraźnie precyzują w jakich jednostkach wyskalowany jest prędkościomierz, i że auto może być zarejestrowane bez dalszych czynności do ruchu drogowego definiowanego zgodnie z wspominanym certyfikatem właśnie.

A może jeszcze wlepią nam kary za to, że wszelkiego rodzaju budki do opłat za autostrady nie mają okienka ukierunkowanego na angielską stronę i bidny kierowca po powrocie ze zmywaka musi odpinać pasy z auta wyłazić by dokonać opłaty, a może automaty parkingowe też na europejską i angielską stronę, a jak zakupić hamburgery w McDonaldzie.

A może to ta cała wyspa jest do Unii nieprzystosowana.

A dlaczego Szwecja jako ostatnia na prawą stronę przelazła.

Nerw mną targa!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerw mną targa!!!

Bo Ty same minusy widzisz, fatalisto ty jeden !!!

A to, że "chłopcy od brodatego" nie będą musieli na środek jezdni wyłazić, by do kierowcy podejść ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zarejestrowaniu Angola właściwie każdy będzie mógł go bezkarnie przebudować na "słuszną stronę". Całkowicie wymknie się to z pod kontroli. Teraz to chociaż jakiś "przedsiębiorca" sie pod tym podpisze

 

Widziałem już takie przeróbki. Przewody ponaciągane na drugą stronę jak baranie jaja albo polutowane i niechlujnie owinięte taśmą izolacyjną- pewnie będą tacy fachowcy garażowcy, że i na skrętkę będą łączyć. Trzeba będzie uważać przed zakupem używanego auta na takie rzeźby.

 

Choć jestem zwolennikiem UE to uważam, że ta decyzja jest maksymalnie chybiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to, że "chłopcy od brodatego" nie będą musieli na środek jezdni wyłazić, by do kierowcy podejść ???

 

A i o drogę łatwiej spytać :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Ty same minusy widzisz, fatalisto ty jeden !!!

Bo odczuwam unijny szwindel.

Prawdopodobnie idzie o pozbycie się w sposób tani problemu starych gratów.

Obudzili się po 10 latach członkostwa Polski w Unii.

Najpierw ułatwili robotę różnym nacjom, a dzisiaj Cameron już coś sapie na temat pracujących tam Polaków.

Może Davidek liczy na to, że każdy autko z sobą wywiezie... - nie wiem.

Podobnie jest z dwusuwami w skuterach, łódkach, motorówkach.

Są jeziora, rzeki, morza w cywilizowanym świecie, gdzie nie można ich używać,

aby pooddychać czystym i świeżym powietrzem, a u nas... Mazury cut Natury. :hah:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo odczuwam unijny szwindel.

No przecież w żartach Ci naubliżałem, a o unii mam podobne, jeśli nie gorsze zdanie jak Ty ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo odczuwam unijny szwindel.

 

Widać że angole bardzo skutecznie prowadzili "kuluarowe rozmowy" w Parlamencie Europejskim. Używając ładnego języka nazywa się to Lobbing, a mówiąc wprost i po naszemu to zwykłe łap....rstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz wcale tego tak nie odebrałem, ani jako przytyk, ani jako nic.

Ot po prostu Forumowicz wyraził opinię i GiT. :piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzien "H" w Szwecji

- wiemy, wiem i o Islandii też, ale dzięki :) jeszcze tylko Cypr, Malta i Irlandia na starym kontynencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównymi powodami dla których władze dążyły do zmiany zasad ruchu był fakt, że u wszystkich sąsiadów Szwecji obowiązywał ruch prawostronny, oraz to, że większość Szwedów posiadała samochody importowane, niedostosowane do ruchu lewostronnego, co było powodem wielu czołowych kolizji podczas wyprzedzania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuj, Ty się nie znasz. Najwięksi specjaliści w tej tematyce, czyli emigranci mówią, że to bzdura. Żadnych wypadków nie będzie, a rząd i media powinny prowadzić kampanie medialne "jak bezpiecznie wyprzedzać anglikiem w ruchu prawostronnym" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zarejestrowaniu Angola właściwie każdy będzie mógł go bezkarnie przebudować na "słuszną stronę". Całkowicie wymknie się to z pod kontroli. Teraz to chociaż jakiś "przedsiębiorca" sie pod tym podpisze

 

Niby jaki przedsiębiorca? Przecież teraz też każdy może sobie samochód przerobić w garażu i żaden podpis przedsiębiorcy nie jest mu do tego potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IVVO napisał/a:

Po zarejestrowaniu Angola właściwie każdy będzie mógł go bezkarnie przebudować na "słuszną stronę". Całkowicie wymknie się to z pod kontroli. Teraz to chociaż jakiś "przedsiębiorca" sie pod tym podpisze

Niby jaki przedsiębiorca?

Właśnie przecież nie zachodzi zmiana rodzaju pojazdu , więc oświadczenia nie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wróćcie się do 2 strony tego tematu. Czasami retrospekcja wskazana. Nie chodzi przedsiębiorcę, tylko po wprowadzeniu pojazdu do obrotu, zaginą jego angielskie korzenie - i co z oświadczeniami producentów - raz miałem tylko zgodą Audi na wykonanie przeróbki. Anglików nie robiłem - stan 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.