Skocz do zawartości

Samochody rajdowe


SKP Kęty

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, ango944S2 napisał:

Jak te wehikuły  traktować?

Szukam jaki jest wpis w polu K w DR, porównuje z TZ, szukam zdjęć w internecie jak wygląda pojazd w stanie fabrycznym i później najczęściej ich nie traktuje. Proszę aby jechali na przegląd tam gdzie byli rok temu. I tyle.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ango944S2 napisał:

Jak te wehikuły  traktować? Ktoś musi mieć jakieś cenne rady...

O pierwszego, PGN126EP SUZUKI SAMURAI, tam pytaj: 

Aktualny wynik badania technicznego: [P] Pozytywny 
Termin następnego badania technicznego: 2022-09-24+02:00 
Data wskazania terminu następnego badania technicznego: 2021-09-24T13:23:52+02:00 
Organ wskazujący termin następnego badania technicznego: [10095675] "RSAUTO" - Izabela Roszak 
Jednostka stanu licznika: [KM] kilometry 
Wartość stanu licznika: 91121 
Data spisania licznika: 2021-09-24+02:00 
Data odnotowania: 2021-09-24T13:23:52.22729+02:00 
Organ wprowadzający: [10095675] "RSAUTO" - Izabela Roszak 
Ident. czynności: 7545186656273346 
Nazwa czynnosci: [SKP.Z.POJ.OBT-P] Okresowe badanie techniczne pojazdu - wynik pozytywny 

Identyfikator systemowy informacji SKP: 8000960708289932 
Numer badania technicznego lub zaświadczenia: 03923/PGN/032/2021 
Data i godzina wykonania czynności SKP: 2021-09-24T13:23:52+02:00 
Tryb awaryjny: Nie 
Wpis do dokumentu pojazdu: Nie 
Wydanie zaświadczenia: Tak 
Stacja Kontroli Pojazdów: [10095675] "RSAUTO" - Izabela Roszak 
Rodzaj czynności SKP: [OKR] Okresowe 
Wynik czynności: [P] Pozytywny 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję, chociaż nie sądzę, żeby chcieli pomóc 😜. Rodo, prowokacja, a kim ty k..wa jesteś? Takiej raczej mogę się spodziewać pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z przepisami... Jest to jakiś pomysł . Śmiały, ale zawsze 😂😂. Ci z Gniezna tylko twarzą w twarz informacji udzielą. Dzwoniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, malta napisał:

dlatego nie rozumiem

No oczywiście, że nie pomogą. To na zasadzie: a co mi tam? Też nieraz muszę się gimnastykować przy słuchawce. Są mimo wszystko stacje, które robią badania oklatkowanych rajdówek, zmotanych 4x4 i, choć to mało prawdopodobne, może uchylą rąbka tajemnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, że zatknięty w dowodzie banknot o zabarwieniu czerwonawym potrafi nagiąć czasoprzestrzeń tak, żeby w zmocie autko osobowe dostrzec. :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Paprock napisał:

banknot o zabarwieniu czerwonawym potrafi nagiąć czasoprzestrzeń

Coooooooooooo :nausea: , żeby uściślić, mówimy o polskim banknocie? Jeżeli tak, to poziom upodlenia sięga dna, a ten biorący nie ma szacunku nawet dla siebie, nie wspomnę o dającym. :evil:

  • Polub 1
  • Haha 1
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, cezary napisał:

to poziom upodlenia sięga dna

Teraz się kapnąłeś? Szkoda nawet gadać jak to wygląda w moich okolicach... 20 zł to w przypadku wielu SKP rozwiązuje wszelkie problemy, włącznie ze stawieniem się pojazdu na stacji...

Chociaż w sumie, jeśli fajne chłopy walą po 1000 badań miesięcznie? 2 dychy prowizji od pieczątki, Chrobry od "trudnych przypadków" i kilkanaście tysięcy co miesiąc sie uzbiera. Nawet jakby fajne chłopy robiły tylko 300 badań miesięcznie to i tak się z tego robi dobra cyfra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tylko ciekawy co będzie z tymi wszystkimi zmotami 4x4 jak przyjdzie w końcu zdjęcia na stacji robić. Wtedy "Chrobry" może nie wystarczć bo obsługa photoshopa czasochłonna jest 🤣

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Dar-jusz napisał:

jak przyjdzie w końcu zdjęcia na stacji robić

To będą robić, jaki problem ?

Problem może być dopiero przy kontroli, a i to też zależne od tego, jak i kto kontroluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, radekd2 napisał:

Kontrola z WK sprawdza BT do 3 miesięcy wstecz.

Niekoniecznie, u mnie wertowano rejestr dużo dalej - jak się później dowiedziałem, to była jakaś akcja " traktorowo - motorowerowa ". :silent:

:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, radekd2 napisał:

Kontrola z WK sprawdza

Kiedyś na takiej kontroli , pan pokazał mi fotkę z takiego rajdu i dane z obt (nie , nie nasze). Taki donosik mieli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radekd2 napisał:

Kontrola z WK sprawdza BT do 3 miesięcy wstecz

Niekoniecznie, u mnie dodatkowo z ostatnich 10 m-cy, wyrywkowo dzień, dwa w miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mirek_handlarz napisał:

 chodzi o OC? czy o co?

W większości, albo i nawet w 100% polis jest drobnym drukiem dopisane, że szkody powstałe podczas zawodów / imprez sportowych nie są objęte " zwykłą" polisą. W grę wchodzi tylko indywidualne ubezpieczenie od tego typu zdarzeń. O wiele prostsze byłoby budowanie tego typu wynalazków typowo do użytku off road bez prawa rejestracji, gdyż takie jest ich przeznaczenie, nie ma uzasadnienia do uczestnictwa w normalnym ruchu drogowym. Swobodnie można je przewozić po drogach publiczny na lawecie. Swoją drogą większość do domu może tylko w ten sposób wrócić 😁. I nie jestem wcale przeciwnikiem motorsportu, szukam jakiegoś sensownego rozwiązania zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tak przecież jest. Pojazdy przeznaczone do sportu nie łapią się pod warunki 'cywilnych homologacji', a tym samym są niedopuszczone do ruchu. Cała reszta to naginanie przepisów i własne 'widzimisię'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze sto razy ten traktor był już tu wklejany. Poza tym co innego uzyskać homo na wynalazek, a co innego z pojazdu homologowanego tworzyć wynalazek.

Skrajny wynalazek!!!

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość organizatorów takich sportowych imprez aktualne badanie i oc stawia jako warunek uczestnictwa w imprezie. Podejrzewam że  chodzi tu o ewentualne odszkodowania w razie nieszczęścia i  że rady musiały by się odbywać na terenach zamkniętych. Gdyby wszyscy diagności podchodzili do takich pojazdów przepisowo to organizatorzy, kluby czy inne organizacje mające wpływ na motosport w tym kraju szybko by  do ministerstwa wnioskowali o zwolnienie z badań czy odstępstwa. Co myślicie że organizatorzy nie wiedzą że badanie tego pojazdu nie może zakończyć się wynikiem P. Wiedzą doskonale, ale skoro za paczkę fajek idzie załatwić wynik P i to jeszcze nie z ich puli idzie ta paczka fajek to po co się trudzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automobilkluby zrzeszające kierowców i organizujące różne eventy rajdowo - wyścigowe mają pod swoim szyldem stacje kontroli. Może tam powinni badać przebudowane pojazdy, skoro wymagają aktualnych BT  podczas imprez podlegających pod ich przepisy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.