PROFIL Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 Witam wszystkich forumowiczów, chciałbym się dowiedzieć czy mieliście doczynienia z takimi pojazdami i jak do tego podchodzicie ? Dotyczy to oczywiście stacji resortowych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 Chyba musisz zadzwonić do Warszawki ,do pana M ,jak sam widzisz i czytasz taki problem powinien być rozwiązany przez organ nadrzędny . Ale podejście góry do stacji jest takie jakie jest - nie mają pojecia o pracy stacji i nie chcą sie z nami spotykać aby nie wyjść na idiotów -a my sobie sami nie rozwiążemy tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 17 Marzec 2007 Share Napisano 17 Marzec 2007 Mają podwójne numery WSI, ŻW a nawet Duszpasterstwo WP. Jak pracowałem kiedyś na stacji w MON-ie to z takimi się spotkałem. Jeden nr wojskowy, a drugi cywilny i na obydwa osobne DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 18 Marzec 2007 Autor Share Napisano 18 Marzec 2007 Tak Darku z podwójnymi numerami nie ma problemu gorzej jest z tym pojazdami co mają tylko cywilne. Ja takich na stację nie wpuszczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 19 Marzec 2007 Share Napisano 19 Marzec 2007 Jak były pojazdy z cywilną rejestracją to patrzyłem na kogo zarejestrowany. Jak było np. JW, ŻW, DWP, to tylko w uwagach wpisywałem dane skąd jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2007 I Darku w dowód rejestracyjny cywilny, wbijałeś pieczątkę wojskową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek1 Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 A co z połata CEPIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2007 Witam, po wielu dyskusjach z innymi diagnostami uzgodniono że wpisujemy ciurkiem nr rejestracyjny resortowy i cywilny a w uwagach instytucję i nr polecenia lub r-zu wyjazdu. Pieczątki oczywiście w obydwa DR. Jak coś jest źle to proszę o poprawkę. Jeżeli chodzi o opłatę CEPiKu to ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kral Napisano 6 Czerwiec 2007 Share Napisano 6 Czerwiec 2007 Witam., dodam, że dla świętego spokoju mojego a w przyszłości jak sądzę inych diagnostów pracujących na skp skierowałem pismo z zapytaniem w sprawie tachografów i dowodów cywilnych do DWLądu. Jeśli oczywiście uzyskam odpowiedź to wszystkim przedstawię! Do tej pory rejestruje pojazdy identycznie jak pisze profil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary Napisano 17 Wrzesień 2007 Share Napisano 17 Wrzesień 2007 Za każdym pojazdem wojskowym z wydanymi cywilnymi numerami cywilnymi idą środki finansowe na zabezpieczenie potrzeb eksploatacji. Użytkownicy często nie uwzględniają kosztów przeglądów w czasie eksploatacji tych pojazdów.Oczywiście z różnych przyczyn. Czy można w dokumencie wydanym przez starostwo dokonywać wpisów na podstawie uprawnień resortowych? W mojej ocenie jest to niedopuszczalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.