Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

diagnosi

Przyczepa specjalna do przewozu sprzętu ciężkiego w wojsku

Polecane posty

diagnosi

Witam! Mam problem z klientem który kupił z wojska przyczepe ZREMB PN 420W . Chce mnie przekręcić na masy, ma opinie od rzeczoznawcy(zaprzyjaźninego).Potrzebuje danych DMC, naciski na osie(na osi 8 kół) ewentualnie wskazówek jak ją zameldować zgodnie z przepisami. Prośbe kieruje szczególnie do kolegi fiedorowicza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

A ile ma osi?

Prawdopodobnie będzie się musiał starać o odstępstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diagnosi

z przodu 1 i z tyłu 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Już myślałem że to jakaś typowa do czołgów wożenia. Masy z tabliczki i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diagnosi

brak tabliczki :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
ZREMB PN 420W

 

Dokładnych danych nie mam, ale jak patrzę do katalogu its to "czterysetki" mają ładowności 40 ton i więcej czyli dmc jeszcze większe i odstępstwo murowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Osobiście przerabiałem taki model ale właściciel dokonał zmian konstrukcyjnych. Skrócił trochę najazdy (nie ingerując w ramę oczywiście) aby szerokość nie przekroczyła 2.5m bo była szersza i aby uniknąć odstępstwa z mas (dmc 42T jak dobrze pamiętam) dmc zostało ograniczone do 24 000kg jak dla przyczepy trzy osiowej i została zarejestrowana. Jeżeli odnajdę dane dokładne to jutro podrzucę.

 

[ Dodano: 30-05-2007, 20:01 ]

Tak jak wspominałem właściciel zdecydował się na zmiany konstrukcyjne a nie na odstępstwo i po zmianach technicznie wyglądało to tak:

masa własna-8 970kg

ładowność-15 030kg

dmc-24 000kg

ilość osi-3

naciski osi-78,4kN

długość-11,92m

szerokość-2,50m

wysokość (z najazdami)-2,70m

rok produkcji-1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.