diagnosi Napisano 29 Maj 2007 Share Napisano 29 Maj 2007 Witam! Mam problem z klientem który kupił z wojska przyczepe ZREMB PN 420W . Chce mnie przekręcić na masy, ma opinie od rzeczoznawcy(zaprzyjaźninego).Potrzebuje danych DMC, naciski na osie(na osi 8 kół) ewentualnie wskazówek jak ją zameldować zgodnie z przepisami. Prośbe kieruje szczególnie do kolegi fiedorowicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 29 Maj 2007 Share Napisano 29 Maj 2007 A ile ma osi? Prawdopodobnie będzie się musiał starać o odstępstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnosi Napisano 29 Maj 2007 Autor Share Napisano 29 Maj 2007 z przodu 1 i z tyłu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 29 Maj 2007 Share Napisano 29 Maj 2007 Już myślałem że to jakaś typowa do czołgów wożenia. Masy z tabliczki i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnosi Napisano 29 Maj 2007 Autor Share Napisano 29 Maj 2007 brak tabliczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Maj 2007 Share Napisano 29 Maj 2007 ZREMB PN 420W Dokładnych danych nie mam, ale jak patrzę do katalogu its to "czterysetki" mają ładowności 40 ton i więcej czyli dmc jeszcze większe i odstępstwo murowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 29 Maj 2007 Share Napisano 29 Maj 2007 Osobiście przerabiałem taki model ale właściciel dokonał zmian konstrukcyjnych. Skrócił trochę najazdy (nie ingerując w ramę oczywiście) aby szerokość nie przekroczyła 2.5m bo była szersza i aby uniknąć odstępstwa z mas (dmc 42T jak dobrze pamiętam) dmc zostało ograniczone do 24 000kg jak dla przyczepy trzy osiowej i została zarejestrowana. Jeżeli odnajdę dane dokładne to jutro podrzucę. [ Dodano: 30-05-2007, 20:01 ] Tak jak wspominałem właściciel zdecydował się na zmiany konstrukcyjne a nie na odstępstwo i po zmianach technicznie wyglądało to tak: masa własna-8 970kg ładowność-15 030kg dmc-24 000kg ilość osi-3 naciski osi-78,4kN długość-11,92m szerokość-2,50m wysokość (z najazdami)-2,70m rok produkcji-1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.