Tomek D Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 i wydaje DIP ?? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 numer vin ma tylko 12 znakow, a może jest nadany przez staroste i nabity na SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Jest to suzuki gsx 2008 rok, ale rame ma zmieniona na jakies firmy tuningowej, i numer vin ma tylko 12 znakow, Sprawdź dobrze numery na ramie i tabliczce , bo czasami w dokumentach nie wpisują wszystkiego . Jeśli faktycznie ramę ma zmienioną , to może być tak jak pisze Jacdiag ,że numery są nadane przez starostwo , ale takie numery łatwo można odróżnić od fabrycznych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 18 Kwiecień 2008 Share Napisano 18 Kwiecień 2008 he, motocykl tak jak napisalem jest sprowadzony z niemiec, wiec numery nie mogly byc nabijane przez starostwo na tabliczce i polu numerowym jest 12, klient juz zalatwiony, Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 9 Kwiecień 2016 Share Napisano 9 Kwiecień 2016 Strona MI odnośnie odstępstwa: http://mib.gov.pl/2-Odstepstwoodwarunkowtechnicznychpojazdow.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Pio... Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 Witam. Pierwszy dzień pracy na skp i od razu duża (dosłownie) zagryzka. Koledzy przyjechał klient na badanie (przed rejestracją w kraju) z naczepą FAYMONVILLE niskopodwoziowa. Na tabliczce znamionowej pierwsza rubryka 34000kg 1.10000kg 2.10000kg 3.10000 kg nacisk na siodło 11800kg - druga rubryka 56000kg 1.10500kg 2.10500kg 3.10500kg nacisk na siodło 25000kg, 3 osie z rozstawem 1.36 m w DR Belgia pozycja F1.56000 F2.38000kg czy musi posiadać odstępstwo od warunków technicznych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 czy musi posiadać odstępstwo od warunków technicznych ? Jeśli przekracza tylko masy ( nie wymiary) to możesz ograniczyć do administracyjnych i nie musi występować o odstępstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 No naciski na oś jeszcze tutaj wchodzą w grę + niezgodność danych pomiędzy DR i TZ (inne F2) Masy to niby jakie tutaj ma ograniczyć Kolega?? Przecież naczepy nie mają limitu DMC. Nic tu nie trzeba ograniczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 A nie trzeba Ograniczyć mas do? f.1- 56000 kg f2.-36000 kg naciski na każde koło po 8000 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Na podstawie czego te dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 A nie trzeba Ograniczyć mas do? f2.-36000 kg Nie ma do tego podstawy prawnej w naszych rozporządzeniach , ale jeżeli już to : naciski na każde koło po 8000 kg Nie na każde koło tylko oś + nacisk na siodło 25000kg, Jest takie cudo w katalogu ITS F1-69800 F2-57000, różnica wynika z nacisków osi 11200 i 8000 ,cztery osie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 mój błąd chodziło mi o każdą oś [ Dodano: 02-11-2016, 16:29 ] a jakie DMC f.2 będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 jakie DMC f.2 będzie Masz kalkulator ? To policz to z cytatów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 dzięki z wielkkkkkkkką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Dostałeś na tacy . Tak ciężko przemnożyć 3 razy 8000 oraz dodać 25000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Czy przy takim wyliczeniu 3 razy 8000 oraz dodać 25000 = 45000 kg nie musi być już odstępstwa ponieważ zestaw może mieć 40000 kg DMC? [ Dodano: 02-11-2016, 17:23 ] nie powinno być 3x8000 +12000 = 36000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 nie musi być już odstępstwa Nie musi ,bo nie ma w naszych rozporządzeniach przepisów regulujących dmc naczep. zestaw może mieć 40000 kg DMC To sprawdza Policja,ITD na drodze, właściciel ma tak załadować żeby nie przekroczyć . Inna sprawa gdyby chciał wozić ponadgabaryt , bo pojawia się problem "osiołka " który będzie miał np. F3 60000 . [ Dodano: 02-11-2016, 17:30 ] +12000 Na jakiej podstawie obniżyć nacisk na siodło z 25000 na 12000 ? Przyjąłbym wyższą wartość skoro w naszych przepisach ani słowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Na jakiej podstawie obniżyć nacisk na siodło z 25000 na 12000 ? Przyjąłbym wyższą wartość skoro w naszych przepisach ani słowa. Jak najbardziej jestem za takim rozwiązaniem, bo gdy taka naczepę podczepimy np. do 4-ro osiowego ciągnika siodłowego to nacisk na siodło z powodzeniem przekroczy 20t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Listopad 2016 Share Napisano 3 Listopad 2016 Ale to już jest sprawa użytkownika Danielu. Bo może tak zrobić, ale nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 Mam pewne wątpliwości co do waszych wyliczeń Na tabliczce znamionowej pierwsza rubryka 34000kg 1.10000kg 2.10000kg 3.10000 kg nacisk na siodło 11800kg - druga rubryka 56000kg 1.10500kg 2.10500kg 3.10500kg nacisk na siodło 25000kg, 3 osie z rozstawem 1.36 m Poproszę o załączenie zdjęcia TZ, zdjęcie naczepy i zmierzenie odległości pomiędzy 1 i 3 osią.Przypomnę tylko, że są to naczepy dedykowane do transportu ciężkiego i specjalnego. Być może, że jest to naczepa "rozsuwalna". Należy jeszcze posiąść wiedzę, czy klient nie chce ją stosować do takiego transportu - to też jest ważne wykonując pierwsze badanie można czasami śmiało dać "N". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 Zdaje się że nie ma co się produkować , skoro Paweł Pio... od założenia tematu nie pojawił się na forum . Może już naczepa zarejestrowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 - no może... równie dobrze można się zastanawiać czy coś więcej stażu nastukał Witam. Pierwszy dzień pracy na skp i od razu duża (dosłownie) zagryzka. [...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 Pierwszy dzień pracy Pierwszy dzień pracy i nasz ulubione................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 O przepraszam - ulubione jest zwyczajne żółte seicento. A to jest z paskami!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Listopad 2016 Share Napisano 5 Listopad 2016 O przepraszam - ulubione jest zwyczajne żółte seicento. A to jest z paskami!! To jest Cinquecento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.