Leszek Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Panowie jak traktujecie wynik badania okresowego gdy silnik nie ma numeru a w nowym dowodzie oczywiście też go niema. Kolega chodzi na kurs i mówią im, że powinien być negatywny ?? Co wy na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJT999 Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 wynik negatywny -> urzad -> decyzcja-> powrot na stacje nabicie numerow->wynik pozytywny w przypadku jak mamy samochod w komuterku juz wpisany i tam jest numer silnika ,bo jak nigdy tego pojazdu nie bylo to pozytyw ,przeciez kiedys samochody rejestrowano bez nr silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 J.W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2005 Chodziło mi oczywiście o sytuację samochodu już zarejestrowanego w Polsce. Właściciel nie wie czy ten numer na silniku jest czy nie. Posiada nowy dowód bez wpisu numeru silnika. No to go do komputerka z pozytywem ?? [ Dodano: Wto Lip 19, 2005 3:34 pm ] Żeby było jasne na naszej stacji jest pierwszy raz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Oczywiście że pozytywny,może poprzednik uzyskał odstępstwo zatwierdzające brak numeru silnika a tego nie wiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2005 Takie samo jest moje zdanie. Więc czego uczą przyszłych diagnostów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 19 Lipiec 2005 Share Napisano 19 Lipiec 2005 Nieszczęściem naszym jest to ze twórcy nowych przepisów nie zasięgają opini diagnostów którzy wiedzą wszystko o badaniach technicznych pojazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 21 Lipiec 2005 Share Napisano 21 Lipiec 2005 Nieszczęściem naszym jest, że mamy takie władze, jakie mamy - ot co. NIe pierwszy - i nie ostatni przypadek. Brak spójności przepisów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 23 Lipiec 2005 Share Napisano 23 Lipiec 2005 bywały przypadki że kiedyś pojazdy były rejestrowane bez nr silnika , karty pojazdu nie posiadają , to skąd masz wiedzieć jak był zarejestrowany skoro jest nowy właściciel i nic nie wie , ja w takim przypadku dzwonie do wydziału , ale po 15 godz to klapa , czy w sobotę bo nie pracują , wię piszę - brak numeru . należy jeszcze dokładnie obejrzeć cały blok silnika bo może mieć nabity nr zastępczy w innym miejscu niż wyznaczone fabryczne pole numerowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 23 Lipiec 2005 Share Napisano 23 Lipiec 2005 Jeszcze ciekawiej jest kiedy był zapis "brak numeru" a w zaswiadczeniu z bad. tech. podajesz go ! Nasz klient tak miał i przy bad powypadkowym wszystko spisałem z natury a teraz pojazd stoi w garażu bo rządaja od niego kwitka na pochodzenie silnika ... !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 23 Lipiec 2005 Share Napisano 23 Lipiec 2005 my jako doskonali jasnowidzowie musimy to wiedzieć i nie robic klientowi kłopotow , a tak słaby jasnowidz nie wiedział i co ? STOI w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlodas Napisano 29 Lipiec 2005 Share Napisano 29 Lipiec 2005 Sory !! ze na tej stronie! Ale zbliza sie wielkimi krokami sierpien czy juz cos wiecej wiadomo o ciezarowkach w rozumieniu "skarbowki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Lipiec 2005 Share Napisano 29 Lipiec 2005 Nic więcej nie wiadomo ;-( I nie ma co mówi sorry, tylko poszukac wątku, w którym to zostało poruszone. Składam to na karb tych upałów, które mamy za oknem ... W wielkim skrócie i reasumując - nie róbmy sami sobie bałaganu na forum ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1150 Napisano 3 Sierpień 2005 Share Napisano 3 Sierpień 2005 ja w takim przypadku rządam od klienta decyzji o rejestracji , bo przecież przy kazdej rejestracji taką dostaje a tam pisze jaki jest numer silnika , nadwozia, i czy w ogóle jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andew Napisano 6 Sierpień 2005 Share Napisano 6 Sierpień 2005 Ważna jest data pierwszej rejestr. w kraju, a jeżeli właściciel posiada odstępstwo to powinien je okazać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 18 Sierpień 2005 Share Napisano 18 Sierpień 2005 Stary a jak sprawdziłeś że w starym dowodzie silnik był bez numerów Bo zaczynamy szukać czegoś co nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pan siara Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 Jeśli nie ma numeru na silniku to moim zdaniem powinien mieć adnotację w dowodzie, że silnik jest bez numeru. WK który wydał dowód na pewno ma niezbędne dane w tym zakresie. negatyw i uzupełnienie wpisu, albo cała procedura z nabijaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 19 Sierpień 2005 Share Napisano 19 Sierpień 2005 może w waszym wydziale kom. jest to do zrobienia, ale w u nas zapomnij żeby było możliwe dokonanie adnotacji w nowym dow. rej. "silnik bez numerów". a wysyłać klienta na nabicie nowych nr. to chyba nie tendy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.