Nowicjusz Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Mam zapytanie do kolegów z branż, dotyczace ciagnika roliczego. Czy jest mozliwe aby ciagnik rolniczy posiadał numery nadwozia(podwozia) ale tylko na tabliczce znamionowej. A problem pojawił sie gdy przyjechał do mnie w/w pojazd był zakupiony w polsce od nowości a w ksiażce serwisowej nic o numerach nabitych na nadwoziu, tylko o numerach umieszczonych na tabliczce znamionowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Raczej nie jest to możliwe napewno ma nabity numer ramy. Nie podałeś marki pojazdu może by ktoś ci podpowiedział gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 17 Październik 2007 Autor Share Napisano 17 Październik 2007 Jest to URSUS 4514 i naprawde w książce o danych technicznych nic ani nie wspomnieli o numerach nabitych na nadwoziu, jest tylko o tabliczce znamionowej która znajduje się pod maską w przedniej cześci ciągnika a do tego był też MF (typu nie pamiętam) budowany na tych samych podzespołach numeru oczywiście brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Z bardzo starymi ciągnikami tak bywa, tak samo jak ze starymi ruskimi samochodami i motorami. ... ... No kurczę... przecież nie napiszę ci na ogólnodostępnym forum co powinien zrobić właściciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 17 Październik 2007 Autor Share Napisano 17 Październik 2007 Wiem powinien sprzedać. Ale on nie jest aż tak bardzo stary bo 1994 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Wiem powinien sprzedać. No to jeszcze sporo musisz sie nauczyć Na ogół mają numery z tyłu w okolicy zwolnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 17 Październik 2007 Autor Share Napisano 17 Październik 2007 Człowiek całe życie się uczy Ale dobrze uczyć się od fahowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Ursus może mieć VIN z tyłu , prawa strona mostu[ obudowa skrzyni ] na pionowym nadlewie -często jest zamalowany , trzeba zeskrobać farbę. Drugim miejscem jest prawa strona ramy na wysokości silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Październik 2007 Share Napisano 17 Październik 2007 Wiem powinien sprzedać. Chodziło mi o coś innego nie jest aż tak bardzo stary bo 1994 rok. Więc numer na pewno ma w którymś z miejsc podanych przez bodena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 18 Październik 2007 Share Napisano 18 Październik 2007 Jest to ciągnik produkowany w latach 1988-1998. Najprawdopodobnie numer ramy ma na tylnym moście czytając po prawej stronie fotela kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 23 Październik 2007 Autor Share Napisano 23 Październik 2007 Dzieki koledzy za zainteresowanie w mojej sprawie. Nestety ale numerów jak niema tak niema, ale przynajmniej rolnik ma tak ciągniczek wyczyszczony jak nowy, a kula sie dalej. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FARMER Napisano 19 Grudzień 2007 Share Napisano 19 Grudzień 2007 Witam . Podobny problem z tym, że John Deere 4230 z 1977r. Po pierwsze: nr ramy z przodu po prawej str. ale wybity na obudowie do której jest przymocowany przedni most napędowy , a sama obudowa jest mocowana na śruby do ramy. Po drugie brak w niemieckim DR wpisu dmc przyczepy z amulcem i bez. Jak to załatwić Dodam ,że traktor nie ma sprężarki ani wyjść do podłączenia przewodów hamulcowych przyczepy. Jego dmc 7500 kg masa własna 4300 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franwrc Napisano 19 Grudzień 2007 Share Napisano 19 Grudzień 2007 Z tego co mi wiadomo składane były takie ciągnik z części i nikt wtedy nie myślał o ich numerowaniu. Przychodziły na składy w częściach, montowane były np. w POM-ach i sprzedawane w całości. A numer ....... co to takiego. Nie miało to znaczenia przydział na ciągnk się liczył. Do tej pory bubli z przeszłości tego typu jest wiele. Znane mi są przypadki, że w dowodach rejestracyjnych nie ma nawet wpisanego numeru nadwozia, ramy tylko adnotacja: Brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 19 Grudzień 2007 Share Napisano 19 Grudzień 2007 Po drugie brak w niemieckim DR wpisu dmc przyczepy z amulcem i bez. Jak to załatwić Dodam ,że traktor nie ma sprężarki ani wyjść do podłączenia przewodów hamulcowych przyczepy. Jego dmc 7500 kg masa własna 4300 kg. Widocznie nie jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy , a jego ładowność 3200 kg wskazuje ile kg ma na obciążniki i maszynę rolniczą [ np : plug , siewnik , brony , glebogryzarkę , opryskiwacz , ..... ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bohdang Napisano 20 Grudzień 2007 Share Napisano 20 Grudzień 2007 Oczywiście - tak jak napisał "boden" - ciągnik rolniczy może, ale wcale nie musi być przystosowany do ciągnięcia przyczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Połomski Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Witam. Mam pytanie. Czy może ktoś ma informację że są jakieś problemy z rejestracją ciągników MTZ importowanych z Białorusi ? Ja osobiście nie spotkałem się z taką informację, lecz rolicy którzy jeżdżą na SKP coś przebąkują na ten temat. Podobnież silniki w MTZ są bardzo przestarzałe i nieekologiczne? Pozdrawiam wszystkich Marco polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 silniki w MTZ są bardzo przestarzałe i nieekologiczne jeżeli mieści się w normie hałasu (max 104 dB) i zadymienie spalin nie przekracza 2,5 (turbo 3,0) brak wycieków płynów to innych warunków odnośnie ekologi dla c. rolniczych nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Awarie hamulców, pękające przewody, wizualnie tandeta i brak gwarancji Na silniki nie było żali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.