Jacdiag Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 996 pomieszało Wam w głowach: raczej niektórym ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 Jedno pytanie : Skąd wiecie że ten numer nie został nabity zgodnie z przepisami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 Jedno pytanie : Zasadnicze pytanie kto go nabił i kiedy. Może został nabity za granicą i tam gdzie to było robione właśnie tak się nabija te numer (czyli pełny VIN a nie jak u nas 12 znaków w odpowiedniej konfiguracji) ale wówczas powinna być na ten temat informacja czy to w postaci pisma a nawet adnotacji w naszym DR że ten numer rzeczywiście został nabity przez uprawnioną jednostkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 przedstawiciel peugeota wyjaśnił że dostali pismo od producenta, w którym ten potwierdza naprawe powypadkową i nabicie numeru w serwisie. We Francji chyba maja taką mozliwość prawną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 Może został nabity za granicą i tam gdzie to było robione właśnie tak się nabija te numer Mi zabrakło właśnie informacji na temat historii pojazdu. We Francji chyba maja taką mozliwość prawną Miałem kiedyś na pierwszym Toyotę pokradzieżową z Francji .Numer(17 znaków) wybity na kielichu amortyzatora , do tego teczka dokumentów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 Miałem kiedyś na pierwszym Toyotę pokradzieżową z Francji .Numer(17 znaków) wybity na kielichu amortyzatora , do tego teczka dokumentów . Dokładnie taki sam przypadek (mówiliśmy tu o tym) miałem z Niemiec i też 17 znaków na kielichu VW . Czyli jak zwykle, mało o tym wiemy i niepotrzebnie się podniecamy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 czyli trochę dziwna sytuacja. Sprowadzony samochód z nabitymi numerami na pierwszym okresowym przepuszczamy bez problemu a na badaniu za rok już jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 a na badaniu za rok już jest problem. Być może, sztuczny problem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 przedstawiciel peugeota wyjaśnił że dostali pismo od producenta, w którym ten potwierdza naprawe powypadkową i nabicie numeru w serwisie. We Francji chyba maja taką mozliwość prawną A jak to ma się do pierwszej części reportażu - że w komisach sprzedają rozbitki Uważam, że reportaże obydwa powinny się znaleźć pod jednym tytułem: "Jakie pojazdy są sprzedawane na polskim rynku przez PRODUCENTÓW i komisy." Bo z tego wynika, że jednym wolno, a drudzy są źli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 ktoś ma problemy z dodawaniem data pierwszej rej B 2010 01 27 widoczna w 17:33 minucie filmu data TNBO wpisana przez WK 2013 03 22 widoczna 18:08 data TNBO wpisana przez "diagnostę" 2015 04 16 następny AS PEUGEOT BIPPER data I rej zagranicą 26.07.2011 data I rej w kraju 02.02.2012 DR Wydany klientowi 15.02.2012 termin nbt-10.10.2013 ? Jaka data nbt?? Ściągnięty do salonu Peugeota i sprzedany jako używany z przebiegiem 7km,dlatego tańszy. Wiadomości od klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 a nawet adnotacji w naszym DR że ten numer rzeczywiście został nabity przez uprawnioną jednostkę. W naszym DR nie przewidziano takich adnotacji, a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 W naszym DR nie przewidziano takich adnotacji, a szkoda. Przewidzieć nie przewidzieli ale w adnotacjach różne rzeczy są wpisywane w naszych DR. Nie pisz że te adnotacje to katalog zamknięty bo wiem o tym ale to jest teoria, praktycznie w adnotacjach można wpisać wszystko co się chce wystarczy chcieć a że jest to niezgodne z prawem no cóż . Może właśnie w tym przypadku (zakładając że ten numer został zgodnie z prawem nabity oficjalnie za granicą) a w naszym DR była by jakaś wzmianka o tym bo pewnie w zagranicznych dokumentach było wówczas nie byłoby taj całej "afery". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 Przewidzieć nie przewidzieli ale w adnotacjach różne rzeczy są wpisywane w naszych DR. Zgadza się, ale bezprawnie. Nie pisz że te adnotacje to katalog zamknięty bo wiem o tym ale to jest teoria, praktycznie w adnotacjach można wpisać wszystko co się chce wystarczy chcieć a że jest to niezgodne z prawem no cóż . No właśnie. Nasze prawodawstwo nie nadąża za potrzebami. Ja jednak jestem zwolennikiem adnotacji zgodnych z prawem, ale oczywiście nieraz byłyby jak najbardziej wskazane inne (np. DMC pojazdu wzrasta do ... kg przy ciągnięciu przyczepy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 Zgadza się, ale bezprawnie. Ale czy coś pracownikowi WK za to grozi Nasze prawodawstwo nie nadąża za potrzebami Tu jest cały problem. Ostatni miałem przypadek że w przyczepie rolniczej na I OBT po trzech latach źle był nabity numer (brakowało jednego 0 w numerze w środku) a na TZ był taki jak w DR. Oczywiście N i azymut do WK. Myślałem że producent posypie głowę popiołem przyjedzie z drugiego końca Polski, wyiksuje stary numer i nabije obok poprawny, ale nie bo producent napisał oświadczenie zę prawidłowy numer znajduję się na TZ a na ramie jest pomylony. WK wykonał adnotację mniej więcej taką: "Prawidłowy numer identyfikacyjny znajduję na TZ pojazdu : i wpisany ten numer" Też adnotacja spoza katalogu a nawet powiedziałbym z kosmosu bo co jak TZ kiedyś zginie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 WK wykonał adnotację mniej więcej taką:"Prawidłowy numer identyfikacyjny znajduję na TZ pojazdu : i wpisany ten numer" Masakra bo co jak TZ kiedyś zginie :evil: Jak to co? Zrobi się zastępczą, oczywiście z "prawidłowym numerem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 Jak to co? Zrobi się zastępczą, oczywiście z "prawidłowym numerem" Tylko który wówczas będzie prawidłowy ten z ramy czy z DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 Tylko który wówczas będzie prawidłowy ten z ramy czy z DR ten w Decyzji z WK na wykonanie ZTZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 11 Październik 2013 Share Napisano 11 Październik 2013 bo co jak TZ kiedyś zginie :evil: Napiszesz brak numeru (z odpowiednim opisem) ,dostanie decyzję na nabicie numerów i tabliczkę ,i będzie zgodność . Przecież w ruskich przyczepach rolniczych numer był tylko na tabliczce i malowany na burcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 11 Październik 2013 Share Napisano 11 Październik 2013 Przecież w ruskich przyczepach rolniczych numer był tylko na tabliczce i malowany Podobnie jak w po-wojskowych UAZach,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.