ketiw38 Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 A dlaczego odstępstwo skoro ma polską homologację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Jak jest homo, to nie ma odstępstwa - albo albo... A to kto, na co i jak wydaje te homo u nas to już inna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Choć raz się z Tobą zgodzę od dłużeszego czsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Jak jest homo, to nie ma odstępstwa - albo albo... A to kto, na co i jak wydaje te homo u nas to już inna sprawa... Na pewno? To dlaczego w niektórych homo jest miejsce na wpisanie odstępstw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Ale to od razu na etapie homo są te odstępstwa producentowi udzielane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Przykład powyżej z polską homo na 65 000 wsio w porządku a na 77 000 odstępstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Ale to od razu na etapie homo są te odstępstwa producentowi udzielane. Co nie zmienia faktu, że są i powinny być wpisane w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Co nie zmienia faktu, że są i powinny być wpisane w DR No o ile są. A podać Ci przykłady pojazdów, które jawnie naruszają warunki techniczne i w homo słowa o tym nie ma? Spytaj Olgę to Ci powie co w ITS usłyszała na ten temat jak zaczęła to drążyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Spytaj Olgę to Ci powie co w ITS usłyszała na ten temat jak zaczęła to drążyć O ITS nie mam najlepszego zdania. Nie widzą pojazdu na oczy, a oczywiście wiedzą lepiej jakie powinny być dane techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Na stronie 24 tego tematu i ja to opisałem Mogę dopisać, że są to najczęściej pojazdy roczne i tak nic nie zmienię, bo pewnie jak Olga drążenie tematu to temat tabu i można się spodziewać różnych służb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 można się spodziewać różnych służb Nie tragizujmy z tymi służbami. raczej grzecznie dadzą Ci do zrozumienia, że ch... Ci do tego i nie wnikaj boś za mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik8181 Napisano 13 Kwiecień 2012 Share Napisano 13 Kwiecień 2012 raczej grzecznie dadzą Ci do zrozumienia, że ch... Ci do tego i nie wnikaj boś za mały. I to jest najgorsze w tym karju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Cześć Chłopaki i Dziewczyny. Jestem tu nowa i jest to mój pierwszy post. Mam cholernie chory, delikatnie mówiąc problem. Otóż, kupiłam miesiąc temu samochód w Danii. Jest to Santa Fe ciężarówka 2 osoby. Wszystko było pięknie póki nie pojechałam do WK. Okazało się, że DMC z DR (briefu) to 2250 kg a na TZ jest 2240 kg. Na duńskiej homo jest 2250 kg, a na polski rynek takiej wersji w ogóle nie było. W WK chcą potwierdzenia od dealera bądź importera, że 2240 kg, które odczytał diagnosta jest tą właściwą wagą, ale jak Hyundai ma to zrobić skoro u nas nie ma takiej wersji? Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Cześć Chłopaki i Dziewczyny.Jestem tu nowa i jest to mój pierwszy post. Mam cholernie chory, delikatnie mówiąc problem. Otóż, kupiłam miesiąc temu samochód w Danii. Jest to Santa Fe ciężarówka 2 osoby. Wszystko było pięknie póki nie pojechałam do WK. Okazało się, że DMC z DR (briefu) to 2250 kg a na TZ jest 2240 kg. Na duńskiej homo jest 2250 kg, a na polski rynek takiej wersji w ogóle nie było. W WK chcą potwierdzenia od dealera bądź importera, że 2240 kg, które odczytał diagnosta jest tą właściwą wagą, ale jak Hyundai ma to zrobić skoro u nas nie ma takiej wersji? Jakieś pomysły? Główna przeszkodą w dalszym procesie rejestracji jest niezgodność danych na TZ w DR i homo. Proszę wystąpić do dealera o wydanie TZ zgodnej z zapisami w homo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Z dunczykami jest to norma ,jakoś tak mają u siebie że rzadko dmc pasuje nawet w osobówkach,a w "cięzarówkach" to dopiero namieszane.Najlepsze jest że tabliczka pozostaje fabryczna i nie pasuje ni cholery do duńskiego DR ,a dane z DR do jakichkolwiek katalogów.Są po prostu kosmiczne. Robiłem już parę duńczyków ,zawsze prostowałem dane,opisywałem i do tej pory tylko jeden WK mi tego nie zarejestrował.Ale wiem że właściciele mocno musieli wojować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Z dunczykami jest to norma ,jakoś tak mają u siebie że rzadko dmc pasuje nawet w osobówkach,a w "cięzarówkach" to dopiero namieszane.Najlepsze jest że tabliczka pozostaje fabryczna i nie pasuje ni cholery do duńskiego DR ,a dane z DR do jakichkolwiek katalogów.Są po prostu kosmiczne.Robiłem już parę duńczyków ,zawsze prostowałem dane,opisywałem i do tej pory tylko jeden WK mi tego nie zarejestrował.Ale wiem że właściciele mocno musieli wojować. Byłam u dwóch dealerów, to mnie wysłali na drzewo i dali jakieś chore adresy mailowe, pisałam i oczywiście bez odpowiedzi. Stwierdzili też, że mam jechać do Danii poprawić homo...co za k....a cepy j....ne....sorry za to mięsko. Problem w tym, że diagnosta, który mi wystawił przegląd powiedział, że nie nagnie tego co napisał (i się z nim zgadzam w 100%) Pytanie czy istnieje możliwość by zgodnie z literą prawa i bez zmainy tabliczki przekonać WK do zarejestrowania samochodu. Wiem, że mogę "zgubić" TZ, ale czy to możliwe jeśli mam już BT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Wiem, że mogę "zgubić" TZ, ale czy to możliwe jeśli mam już BT? Możesz, ale wtedy musiałabyś od razu wziąć decyzję z WK dotyczącą tabliczki zastępczej i wykonać od nowa badanie z danymi zgodnymi z zagranicznym DR. Może blakop coś pomoże - dobrze zna poznański urząd i jego widzimisię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Wiem, że mogę "zgubić" TZ, ale czy to możliwe jeśli mam już BT? Możesz, ale wtedy musiałabyś od razu wziąć decyzję z WK dotyczącą tabliczki zastępczej i wykonać od nowa badanie z danymi zgodnymi z zagranicznym DR. Może blakop coś pomoże - dobrze zna poznański urząd i jego widzimisię No tak, ale ja mam BT z połowy marca Obawiam się, że to jest "trochę" za długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 No tak, ale ja mam BT z połowy marca Obawiam się, że to jest "trochę" za długo. Myślałem o zupełnie nowym badaniu, czyli niestety stówka w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 No tak, ale ja mam BT z połowy marca Obawiam się, że to jest "trochę" za długo. Myślałem o zupełnie nowym badaniu, czyli niestety stówka w plecy. Olać tą stówkę. Chodzi mi tylko o to żeby komuś bigosu nie narobić. Po prostu nie wiem czy BT jest gdzieś odnotowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Olać tą stówkę. Chodzi mi tylko o to żeby komuś bigosu nie narobić. Po prostu nie wiem czy BT jest gdzieś odnotowane. Nie narobisz. Diagnosta wykonał je prawidłowo (zgodnie z TZ), a kolejny diagnosta też wykona prawidłowo (zgodnie z DR, gdyż TZ brak) Zostawiłaś to BT w urzędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Olać tą stówkę. Chodzi mi tylko o to żeby komuś bigosu nie narobić. Po prostu nie wiem czy BT jest gdzieś odnotowane. Nie narobisz. Diagnosta wykonał je prawidłowo (zgodnie z TZ), a kolejny diagnosta też wykona prawidłowo (zgodnie z DR, gdyż TZ brak) Zostawiłaś to BT w urzędzie? Nie. Nic nie zostawiłam. Baby tylko obejrzały papiery, zrobiły wielkie oczy, po czym stwierdziły, że jest błąd w briefie i mam dostarczyć homo. Dzisiaj przywiozłam homo to się okazało, że mam dostarczyć pismo od dealera lub importera, że 2240kg jest o.k, a 2250kg be. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Nie. Nic nie zostawiłam. Baby tylko obejrzały papiery, zrobiły wielkie oczy, po czym stwierdziły, że jest błąd w briefie i mam dostarczyć homo. Dzisiaj przywiozłam homo to się okazało, że mam dostarczyć pismo od dealera lub importera, że 2240kg jest o.k, a 2250kg be. Ciekawe czy by Ci to dały na piśmie Łatwo jest wymagać czegoś "na gębę", ale podstawę znaleźć trudniej... Nie zmienia to faktu, że najszybciej jest zdemontować tabliczkę albo zmienić urząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominika Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Nie. Nic nie zostawiłam. Baby tylko obejrzały papiery, zrobiły wielkie oczy, po czym stwierdziły, że jest błąd w briefie i mam dostarczyć homo. Dzisiaj przywiozłam homo to się okazało, że mam dostarczyć pismo od dealera lub importera, że 2240kg jest o.k, a 2250kg be. Ciekawe czy by Ci to dały na piśmie Łatwo jest wymagać czegoś "na gębę", ale podstawę znaleźć trudniej... Nie zmienia to faktu, że najszybciej jest zdemontować tabliczkę albo zmienić urząd Chciały mi dać uzasadnienie na piśmie, tylko ja zrezygnowałam, bo wiedziałam, że to mi zamknie dalszą drogę i będę musiała się odwoływać bez możliwości dalszych podejść do tematu. Może to był błąd, ale teraz już nic nie poradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.