PREZES Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Witam. Tak z ciekawości - jaką piszecie dopuszczalną masę całkowitą naczepy 3 osiowej? maksymalna masa całkowita konstrukcyjna wynosi 39000 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Tu masz taki ciekawy załącznik do pobrania.Bardzo fajnie jest wszystko przedstawione. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=36008#36008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Co do : http://www.norcom.com.pl/...p?p=36008#36008 W WARANCIE III dla naczepy 3 osiowej DMC czy nie powinna być 24 T + 13 T nacisk na siodło a to ze względu jak byśmy chcieli podpiąć pod tą naczepę ciągnik samochodowy 3 osiowy z podwójną osią napędową. A co do twojego pytania :DMC naczepy 39 T, ( w każdym razie ja tak uważam) MMC konstrukcyjna 39 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Właśnie oglądałem ten załącznik i myślę że wkradł się błąd w określeniu nacisku na siodło. Z parametrów producenta , wychodzi nacisk 13 t , a administracyjnie ograniczono go do 11,5 t [ tak jak by dotyczyło to ciągnika z jedną osią napędową , gdyż nacisk na siodło jest skierowany na tylną lub tylne osie ciągnika ]. Jeżeli ciągnik ma dwie osie , to nacisk może dla tych osi wynieść 18 lub 19 t , a więc nie powinno to przeszkadzać pozostawić administracyjnego nacisku 13 000 kg [ Dodano: 28-11-2007, 21:59 ] Po dokładnym przeliczeniu przykładu z załącznika, nacisk na siodło wychodzi 13200 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FARMER Napisano 6 Marzec 2008 Share Napisano 6 Marzec 2008 Mam problem - pierwsza rejestr. volvo fl 280 odnośnie jego dmc ( niemiecki DR F1. - 12000 kg , F2. - 11990 kg. ) Wykonałem PBT i wpisałem w DIP dmc 12000 kg , po jakimś czasie klijent przyjechał, już z twardym DR i chce zmienić dmc pojazdu na 11990kg - (jakieś za wysokie opłaty autostradowe) . Czy wolno mi poprawić dmc i jeśli tak, to jak i jak z tego wybrnąć. Z tego co wiem to nie wolno zmieniać dmc pojazdu. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Marzec 2008 Share Napisano 6 Marzec 2008 odnośnie jego dmc ( niemiecki DR F1. - 12000 kg , F2. - 11990 kg. ) Wykonałem PBT i wpisałem w DIP dmc 12000 kg A co miał na tabliczce znamionowej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 6 Marzec 2008 Share Napisano 6 Marzec 2008 a jak jest na tabliczce znamionowej.? [ Dodano: 06-03-2008, 20:48 ] no nie zdążyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Marzec 2008 Share Napisano 6 Marzec 2008 no nie zdążyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 6 Marzec 2008 Share Napisano 6 Marzec 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FARMER Napisano 7 Marzec 2008 Share Napisano 7 Marzec 2008 Witam. Z tego co pamiętam to 12000 kg. Jeżeli przyjedzie jeszcze raz tą ciężarówką to jeśli ma dmc 12000 kg, to już sam sobie odpowiedziałem. (Jeżeli jednak nie to jak to poprawnie można rozwiązać?) [ Dodano: 07-03-2008, 07:06 ] Około 10:00 będę wiedział - jeżeli jednak będzie bez auta to ... [ Dodano: 07-03-2008, 07:32 ] Z tego co wiem to dmc jest zaokrąglane do np. 12000, a nie do 11990. Na razie to tylko spekulacje. No i najważniejsze dzięki za naprowadzenie na właściwy tok rozumowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.