rurek777 Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 Toyota Rav 4 pierwsze badanie sam. ciężarowy 2 miejsca klient chce żeby zrobić na 5 i dalej ciężarowy według mnie zmiana nie możliwa rzadko to robię może się mylę co wy na to. [ Dodano: 02-12-2007, 21:48 ] d.m.c.-1925 kg. m.w -1485 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń po drugie - po podstawieniu do wzoru z DZ.U.32 par 9 a , aby pojazd ten nadal był ciężarowym , to maksymalnie może mieć 3 miejsca łącznie z kierowcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 po podstawieniu do wzoru też mi tak wychodziło pasy i siedzenia też miał powinien też mieć kratkę klienta odesłałem do mądrzejszych i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka . [ Dodano: 03-12-2007, 20:50 ] goście chyba wzoru nie znają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem ale skąd się bierze stwierdzenie, że muszą być oryginalne, fabryczne, czy mogę dostać na to paragraf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka Oni wcale do tego jeszcze nie znają przepisów VAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2007 Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem ale skąd się bierze stwierdzenie, że muszą być oryginalne, fabryczne, czy mogę dostać na to paragraf? orginalne lub fabryczne czyli po prostu zrobione z głową że tak prosto powiem nie można siedzenia przykręcić na zwykłą śrubę z nakrętką na przelot do blachy 1 mm za takie coś można tlko dostać paragraf .muszą to być miejsca wzmocnione i śruby o odpowiedniej twardości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem Nie narzucasz sie, musimy sobie nawzajem pomagać, ale odpowiedź już dostałeś w tym temacie http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=4430&highlight=kotwiczenia Kolega S.K.P-POZNAŃ wkleił załącznik a kolega Jacdiag nawet wkleił cytat. 9. MODYFIKACJA TYPU POJAZDU I ROZSZERZENIE HOMOLOGACJI W ODNIESIENIU DO SIEDZEŃ, ICH MOCOWAŃ I/LUB ZAGŁÓWKÓW 9.1. Jakakolwiek modyfikacja typu pojazdu w odniesieniu do siedzeń, ich mocowań i/lub zagłówków wymaga powiadomienia służby administracyjnej, która udzieliła homologacji typu pojazdu. Służba taka może wówczas: 9.1.1. uznać, że wprowadzone modyfikacje prawdopodobnie nie będą miały istotnego negatywnego skutku i że w każdym razie pojazd nadal spełnia wymogi; lub 9.1.2. uznać dokonane modyfikacje za istotne w stopniu wystarczająco małym, aby wyniki, o których mowa w pkt 6.2, 6.3 i 6.4 powyżej mogły zostać zweryfikowane na podstawie obliczeń opartych na wynikach badań homologacyjnych; lub 9.1.3. zażądać kolejnego sprawozdania z badań od służby technicznej odpowiedzialnej za prowadzenie badań. Wystarczy wydrukować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2007 no właśnie ja tam wklejać ni umiem ale o to mi chodziło. [ Dodano: 04-12-2007, 21:16 ] i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka Oni wcale do tego jeszcze nie znają przepisów VAT OSKP i nawet kierownika mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Wszystko się zgadza tylko punkt 5 (wymogi) przytoczonego cytatu mówi: "5.2.1. Siedzenia i kanapy muszą być trwale zamontowane w pojeździe." Nie wspomina się o fabrycznym montażu. Drążę to bo jak wspominałem niektóre stację dają wynik badania N za brak fabrycznego montażu siedzeń mimo wykonania tego z "głową" a jak zauważyliście stwierdzenie to pojawia się bardzo często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 "5.2.1. Siedzenia i kanapy muszą być trwale zamontowane w pojeździe." Jeśli nie są zamocowane do fabrycznie przystosowanych punktów , to nie spełniają pkt 9,1 , a patrząc tylko na pkt 5.2.1 , to trwałe zamocowanie przedstawił rurek 777 można siedzenia przykręcić na zwykłą śrubę z nakrętką na przelot do blachy 1 mm - czy taka konstrukcja wytrzyma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2007 nie wolno montować siedzeń i pasów w miejscach do tego nie przystosowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 nie wolno montować siedzeń i pasów w miejscach do tego nie przystosowanych. Właśnie taka wychodzi płęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2007 i tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.