Psuj Napisano 19 Grudzień 2007 Share Napisano 19 Grudzień 2007 http://fakty.interia.pl/ciekawostki/news/f-16-nie-poleca-pokonaly-je-myszy,1029451 i rewelacyjny komentarz jednego i internautów. Cóż, maszyny F-16, po bombowcach B-1B, ... TO NAJBARDZIEJ AWARYJNE MASZYNY!!! Zauważa Zorro. B-1B, dzierży w tej niechlubnej dziedzinie palmę pierwszeństwa, i nosi zasłużenie tytuł "KRÓLA HANGARU". F-16 też NIE JEST WIELE LEPSZYM, też musi sporo czasu spędzać w hangarach remontowych, STĄD I CZĘSTO JEST ZWANYM "KSIĘCIEM HANGARU"!!! Cóż, za czasów Wkładu Warszawskiego LWP eksploatowało mocno toporne maszyny made in CCCP, nie mniej, NIE BYŁY ONE WYROBAMI SEWISOODPORNYMI, jak to ma miejsce w przypadku F-16! Co zatem powoduje, że myśliwce F-16, że sprawiają TYLE KŁOPOTÓW obsłudze naziemnej i to od zawsze?!! CZAS POWSTANIA, zauważa Zorro. Zarówno F-16, jak i wspomniany B-1B, TO KONSTRUKCJE POWSTAŁE JESZCZE W LATACH 60. XX wieku!!! To prawda, były modernizowane (B-1B, to nawet jest wersją uboższą od planowanej wersji B-1A), NIE MNIEJ PODSTAWOWA PLATFORMA, JEST NIEZMIENNA, bo inaczej F-16C/Block 52+, NIE NOSIŁBY SYMBOLU F-16, TYLKO INNY, zauważa Zorro. F-16 JEST ZBUDOWANYM GŁÓWNIE Z METALU, udział komponentów syntetycznych JEST MINIMALNYM!!! Z metalu, czyli w praktyce ze stopów aluminium, który to materiał nie na wszystkie elementy jest odpowiednim! Choćby z tak prozaicznych powodów, jak rozszerzalność termiczna, czy podatność na zmęczenie. Co warto też wiedzieć, PIERWOTNIE F-16 BYŁ SAMOLOTEM O NIEPRZESUNIĘTYM ŚRODKU CIĘŻKOŚCI, czyli takimi, które SAMOCZYNNIE WYRÓWNYWAŁY TOR LOTU. To, co eksploatuje W.P., TO MODEL O PRZESUNIĘTYM ŚRODKU CIĘŻKOŚCI, czyli taki, który bez systemów kontroli lotu LATAĆ NIE JEST W STANIE!!! O ile w klasycznym wyważeniu systemy sterowania pracują tylko wówczas, jeśli pilot zamierza zmienić tor lotu, TO W SAMOLOTACH O PRZESUNIĘTYM ŚRODKU CIĘŻKOŚCI MUSZĄ DZIAŁAĆ BEZUSTANNIE, kompensując brak naturalnego trymu. A przecież te systemy projektowano dla samolotu trzymającego trym, ZATEM WSZYSTKO ZUŻYWA SIĘ W ZASTRASZAJĄCYM TEMPIE!!! Czemu nowoczesne myśliwce muszą mieć przesunięty środek ciężkości? ABY MÓC SKUTECZNIE UNIKAĆ POCISKÓW p.lot., które siłą rzeczy muszą być trymowanymi, aby szczątkowe skrzydła były w stanie otrzymać zadany kierunek, wyjaśnia Zorro. Reasumując, Zorro obawia się, że jeśli jest prawdą to, iż myszy przegryzły okablowanie w hangarowanych maszynach, TO MAMY DO CZYNIENIA Z NIEZNANYM DOTĄD GATUNKIEM MYSZY LATAJĄCEJ!!! Po prostu INACZEJ TRUDNO WYTŁUMACZYĆ, JAKIM CUDEM MAŁY GRYZOŃ POKONAŁ PONAD METROWY DYSTANS, JAKI ZAPEWNIA PODWOZIE SAMOLOTU!!! Zastanawiającym jest też to, JAKIM CUDEM DOSTAŁY SIĘ DO KANAŁÓW Z OKABLOWANIEM, które z racji występujących dopuszczalnych przeciążeń 9g, SĄ PRAKTYCZNIE BARDZO DOKŁADNIE WYPEŁNIONE PRZEWODAMI, WRĘCZ UŁOŻONYMI Z ZEGARMISTRZOWSKA PRECYZJĄ!!! I czemu, do cholery, nie zżerają okablowania ruskim maszynom!!! Czyżby preferowały zachodni produkt?!! Cóż, Zorra trapią mroczne wizje, ŻE PO PROSTU, NASI SPECE OD SERWISU, NIE RADZĄ SOBIE Z DELIKATNYMI I CHIMERYCZNYMI MASZYNAMI F-16!!! Z resztą, NIE ONI JEDYNI! Ich jankescy koledzy TEŻ SĄ NIEWIELE LEPSZYMI, bo i im maszyny F-16 "zalegają" po hangarach, uziemione z powodu awarii, czego, diabli wiedzą! Być może, ZOSTAWIONO GDZIEŚ "NA WIERZCHU" jakiś podzespół, być może dorwały się do niego wredne gryzonie, ALE CO Z POZOSTAŁYMI PAŚCIAMI?!! Zorro podnosi, że taki zabytkowy dziś MiG-29, MAJĄC ZAPAS PRZECIĄŻEŃ POWYŻEJ 11g, PRZEKROCZENIEM wartości 9g, NAWET NIE ZAWRACA GŁOWY obsłudze. Po prostu takie przeciążenia znosi bezproblemowo! A CO Z GWARANCJĄ?!! Pyta Zorro. Jak ruskie podesłały bubla, a zarżało to się dość często, TO W TRYBIE PILNYM WYSYŁALI EKIPĘ, KTÓRA PROBLEMY ROZWIĄZYWAŁA. No ale KTO OŚMIELI SIĘ FATYGOWAĆ Jankesów? Z resztą, procedury serwisowe przy F-16 są tak zawiłe, ŻE DOWÓDZTWO ZWYCZAJNIE BOI SIĘ TEGO, IŻ Jankesi ZWALĄ WINĘ NA JAKIEŚ UCHYBIENIE! Pierwsze maszyny ZDEFEKTOWAŁY JUŻ W TRAKCIE DOSTARCZANIA!!! Z kolejnymi WCALE NIE BYŁO LEPIEJ, TYLE, ŻE AWARIE POZWALAŁY KONTYNUOWAĆ LOT! Za takie awarie ZWYKLE PŁACI PRODUCENT, ...ZWYKLE BO JEŚLI PRODUCENTEM JEST JANKESKI KONCERN, A ODBIORCĄ "POLSKI KUBEK", (taki, w wolnym tłumaczeniu z jankeskiego, mocno negatywny termin, określający przygłupa), TO POJĘCIE GWARANCJI NIE JEST BRANE POD UWAGĘ!!! Paście, jakie gracą dziś hangary w Krzesinach, MAJĄ LEDWIE PO KILKADZIESIĄT GODZIN LOTU, a JUŻ WYMAGAJĄ POWAŻNYCH NAPRAW! Wymagają też wymiany tzw. zużywalnych podzespołów, KTÓRYCH ZAPOMNIANO DOSTARCZYĆ, ALBO ZAKUPIĆ! Możliwym JEST CZARNY SCENARIUSZ, TAKI, że cena 4 miliardów dolarów TO TYLKO POCZĄTEK KOLOSALNYCH KOSZTÓW EKSPLOATACYJNYCH myśliwców F-16!!! Zorro dobrze radzi, ABY ZASTANOWIĆ SIĘ I CZY NIE BYŁOBY TANIEJ WYCOFAĆ SIĘ Z TEGO KONTRAKTU!!! Po cholerę nam KOSZTOWNE ZABAWKI, KTÓRE, JAKBY CO, TO NAWET NIE SĄ W STANIE WZBIĆ SIĘ W POWIETRZE!!! O jakichkolwiek działaniach bojowych nawet nie wspominając! Co do okazania było. Bóg zapłać za zamieszczenie na Forum. Spooczniiij! Amen. Źródło: Interia PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 19 Grudzień 2007 Share Napisano 19 Grudzień 2007 Najlepiej buble wciska się po znajomości , bo głupio jakoś mieć pretensję za okazane dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz1971 Napisano 10 Maj 2010 Share Napisano 10 Maj 2010 Rewelacja !!! i do tego tak na czasie Trzeba ćwiczyć ,do czerwca już nie wiele czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 10 Maj 2010 Share Napisano 10 Maj 2010 Trzeba ćwiczyć , za pierwszym razem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 10 Maj 2010 Share Napisano 10 Maj 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Maj 2010 Share Napisano 10 Maj 2010 Łeeeee - a jest wersja z cekaemem, albo miotaczem płomieni, albo coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 11 Maj 2010 Share Napisano 11 Maj 2010 Blakop .. specjalnie dla Ciebie... Gee,on i tak nie trafi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 12 Maj 2010 Share Napisano 12 Maj 2010 1690. Nieźle jak na pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.