michal_k Napisano 31 Marzec 2012 Share Napisano 31 Marzec 2012 Sądzę, że w tym przypadku po prostu polak potrafi, gdyż to Bydlę może w lesie drzewa z korzeniami wyrywać, WK tego nie widzi, więc śpi spokojnie ,,, WK widzi tylko dokumenty, a szkoda, bo sam bym takie bydlę przetestował przed rejestracją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek_k Napisano 2 Kwiecień 2012 Share Napisano 2 Kwiecień 2012 A co powiecie na Can-am Outlander 800Max o mocy (z homo) 14,6 kw (czyt. 72KM faktyczna moc)??? I zarejestrowany zgodnie z homo. Czyli jak polak chce to tak ma i niestety nikt nic na to nie poradzi. NIESTETY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 3 Kwiecień 2012 Share Napisano 3 Kwiecień 2012 (z homo) 14,6 kw (czyt. 72KM faktyczna moc)??? I zarejestrowany zgodnie z homo. Czyli jak polak chce to tak ma i niestety nikt nic na to nie poradzi. NIESTETY Ja np nie podchodze do tego w ten sposób, czy na to cos poradze, czy nie. Ja tylko chciałbym, żeby cos co jest zarejestrowane, np w ten sposób, nie ciażyło na mojej odpowiedzialności Bo zapewne przy nieszcześliwym wypadku by tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nowe-wymagania-unijne-dla-quadow-i-motocykli,wid,15110777,wiadomosc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 1 Kwiecień 2020 Share Napisano 1 Kwiecień 2020 Dzisiaj trochę więcej czasu to może jeszcze jeden temat odświeżymy, ostatnio miałem klienta z quadem z usa, oczywiście certyficate of title więc go na razie wysłałem po pozwolenie czasowe, ale miał też z hamowni wydruk na którym moc maksymalna była coś ponad 12kW, nie przyglądałem się zbytnio co to był za model ale pewnie skoro miał już przygotowany wydruk z hamowni z mocą to pewnie fabrycznie będzie miał ponad 15 kW i teraz moje pytanie jak wy podeszlibyście do takiego badania? wystarczający jest taki wydruk z firmy która mogła to zrobić za parę złotych czy lepiej żądać opinii rzeczoznawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Kwiecień 2020 Share Napisano 1 Kwiecień 2020 Na pewno "bezpieczniej" mieć opinię rzeczoznawcy, która jest umocowana w ustawie. Moc jest takim właśnie parametrem, którego w ramach SKP nie da się ustalić (chyba że macie hamownię). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTIM Napisano 1 Kwiecień 2020 Share Napisano 1 Kwiecień 2020 Umocowanie w ustawie to jedno ale realne podejście do tematu to drugie, Osobiście kiedyś przerobiłem temat z takim Grizzly jak przykład pod linkiem https://www.scigacz.pl/Yamaha,Grizzly,700,Fi,2698.html Pojechałem na oględziny do jego właściciela z racji negatywu na SKP, związanej z nieczytelnym nr VIN i wydania na tą okoliczność opinii. Przy identyfikacji znalazłem na nim oryginalną tabliczkę znamionową z mocą 37 kW ale jego właściciel w DR maił wpisane jak by inaczej - 14,8 kW i przy sobie bandanie z hamowni oraz jak ten fakt zauważyłem wybuchł śmiechem "od ucha do ucha". Zrezygnowałem oczywiście z wykonania usługi choć nie był to przedmiot mojej opinii.... chyba wiecie dlaczego. Zanim zdążyłem wsiąść do swojego samochodu zirytowany takim obrotem sprawy niedoszły mój klient zademonstrował w realu możliwości mocy swojego czterokołowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.