Skocz do zawartości

Czterokołowiec (QUAD)


Norbert Jezierski

Rekomendowane odpowiedzi

Sądzę, że w tym przypadku po prostu polak potrafi, gdyż to Bydlę może w lesie drzewa z korzeniami wyrywać, WK tego nie widzi, więc śpi spokojnie ,,,

 

WK widzi tylko dokumenty, a szkoda, bo sam bym takie bydlę przetestował przed rejestracją :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 406
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    40

  • Psuj

    33

  • JANUSZ60

    31

  • Marek1

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

A co powiecie na Can-am Outlander 800Max o mocy (z homo) 14,6 kw (czyt. 72KM faktyczna moc)??? I zarejestrowany zgodnie z homo. Czyli jak polak chce to tak ma i niestety nikt nic na to nie poradzi. NIESTETY :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(z homo) 14,6 kw (czyt. 72KM faktyczna moc)??? I zarejestrowany zgodnie z homo. Czyli jak polak chce to tak ma i niestety nikt nic na to nie poradzi. NIESTETY :evil:

 

Ja np nie podchodze do tego w ten sposób, czy na to cos poradze, czy nie. Ja tylko chciałbym, żeby cos co jest zarejestrowane, np w ten sposób, nie ciażyło na mojej odpowiedzialności :( Bo zapewne przy nieszcześliwym wypadku by tak było :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...
  • 7 years later...

Dzisiaj trochę więcej czasu to może jeszcze jeden temat odświeżymy, ostatnio miałem klienta z quadem z usa, oczywiście certyficate of title więc go na razie wysłałem po pozwolenie czasowe, ale miał też z hamowni wydruk na którym moc maksymalna była coś ponad 12kW, nie przyglądałem się zbytnio co to był za model ale pewnie skoro miał już przygotowany wydruk z hamowni z mocą to pewnie fabrycznie będzie miał ponad 15 kW i teraz moje pytanie jak wy podeszlibyście do takiego badania? wystarczający jest taki wydruk z firmy która mogła to zrobić za parę złotych czy lepiej żądać opinii rzeczoznawcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno "bezpieczniej" mieć opinię rzeczoznawcy, która jest umocowana w ustawie. Moc jest takim właśnie parametrem, którego w ramach SKP nie da się ustalić (chyba że macie hamownię).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umocowanie w ustawie to jedno ale realne podejście do tematu to drugie, Osobiście kiedyś przerobiłem temat z takim Grizzly jak przykład  pod linkiem

https://www.scigacz.pl/Yamaha,Grizzly,700,Fi,2698.html

Pojechałem na oględziny do jego właściciela z racji negatywu na SKP, związanej z nieczytelnym nr VIN i wydania  na tą okoliczność opinii. Przy identyfikacji znalazłem na nim oryginalną tabliczkę znamionową z mocą 37 kW ale jego właściciel w DR maił wpisane jak by inaczej - 14,8 kW i przy sobie bandanie  z hamowni oraz jak ten fakt  zauważyłem wybuchł śmiechem  "od ucha do ucha". Zrezygnowałem oczywiście z wykonania usługi choć nie był to przedmiot mojej opinii.... chyba wiecie dlaczego. Zanim zdążyłem wsiąść do swojego samochodu zirytowany takim obrotem sprawy niedoszły mój klient zademonstrował w realu możliwości mocy swojego czterokołowca.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.