waldek10 Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 naprawa opla [ Dodano: 14-04-2008, 20:41 ] siemka ja pisze z prosbą o pomoc no to tak czasami mi nie chce zapalać na bęzynie a jak w czsie jazdy samochód mi szarbie na gazie i na bęzynie nie wiem co jest już wymieniłem duzo części takie jak kable do świec, świece uszczelki pod głowice ii zjezdziłe już wszystkich mechaników w naszej okolic i nik nic nie wie co jest porosze was pomóście mi bo naprawde nie wiem co może byc czy to trzeba wtrysk nowy czy cały gaznik nie wiem naprawde czekam na odpowiedz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 chyba nie sądzisz, że naprawisz auto "wirtualnie" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 Ciężko doradzać przez internet. Teoretycznie skoro auto szarpie i na lpg i na pb trzeba szukać przyczyn w układzie zapłonowym (choć przewody i świece wymieniłeś) a czy mechaniory sprawdzali rozdzielacz/zespół cewek. Można też spr. wiązki elektryczne - sniedź, niepewne połączenia, korozja. Może też być nieszczelny układ dolotowy (usz. kolektora ssącego, zespołu przepustnic) przyczyn może być naprawdę masa. Skoro w Zamościu nikt sobie z tym nie poradził, pozostaje jechać do pobliskich miejscowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldek10 Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2008 ok sprobuje to zrobic, a dlaczego o niechce na bezynie jezdzic?????????? ani nie chce zapalac czasami zapali ale trzeba długo kręcic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 15 Kwiecień 2008 Share Napisano 15 Kwiecień 2008 Jeśli nie chce zapalać i jeździć na benzynie. Po pierwsze filtr paliwa - wymienić. Dwa - sprawdzić ciśnienie paliwa za pompą (przed filtrem). Trzy - jeśli już zapali na benzynie i szarpie może się zacierać pompa paliwa (sprawdzić ciśnienie po kilkunastu minutach pracy pompy) Jeśli się okaże, że trzeba będzie wymienić radzę również wypłukać zbiornik paliwa. Cztery - jeśli było dużo jeżdżone na gazie i nie przepalane na benzynie szlag trafił wtryskiwacz/ wtryskiwacze. Sprawdzić, które i wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldek10 Napisano 16 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2008 Ale pompa była już wymieniana i filtr był czyszczony on szerpie na benzynie i na gazie i nie wiem co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Kwiecień 2008 Share Napisano 16 Kwiecień 2008 Świece - kable - aparat zapłonowy/cewka - w oplach często siada moduł zapłonowy. Pierwszy objaw - problem z zapalaniem jak jest ciepły, postoi albo zimny - bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldek10 Napisano 16 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2008 Swiece wymieniłem kable też a z tym modułem pomysle sprobuje wymienića jak nie bedzie to, to co w koncu moze byc ale jedno mnie dziwi ze wymieniłem uszczelki pod głowice to dwa dni dobrze chodził bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Kwiecień 2008 Share Napisano 16 Kwiecień 2008 wymieniłem uszczelki pod głowice to dwa dni dobrze chodził bez problemów A splanowałeś głowicę przy okazji? może jest krzywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 16 Kwiecień 2008 Share Napisano 16 Kwiecień 2008 Spróbuj kupić używkę aparat zapłonowy. Sprawa się szybko wyjaśni. A na gazie to przy jakiej prędkości szarpie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldek10 Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2008 Szarpie na każdej pretkosci jak na małej szarpie to tak lekko a na jak na duzych obrotach i wysokiej prętkosci to mocno szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 27 Kwiecień 2008 Share Napisano 27 Kwiecień 2008 Odwiedziłeś gazowników??? trochę naprawiam tych "złomów". Czytając wszystko proponuję sprawdzić czy przypadkiem autko nie chodzi jednocześnie na obu rodzajach paliwa????? Ciężko to sprawdzić ale Siadają przełączniki bezyna / gaz często. A objawy jakby podobne [ Dodano: 27-04-2008, 02:08 ] A splanowałeś głowicę przy okazji? może jest krzywa? Wiem kolego że jesteś bardzo mocny w przepisach ale każdy szanujący się mechanik splanuje głowicę przed jej montażem [ Dodano: 27-04-2008, 10:59 ] Ja również mam kadetta i jeżdze bez problemów.Jestem z niego zadowolony. Ale to jednak 1.7 diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 ale każdy szanujący się mechanik splanuje głowicę Hehe wiele również widziałem... dlatego wole się zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomastepa Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 nie kazdy planuje glowice Sa tacy co lapia usczelke na cieka warstwe sylikonu zaroodpornego Kolega pisze ze 2 dni po wymianie uszczelki pod glowica bylo ok wiec moze cos skopali na warsztacie? Stawiam na uszczelke wlasnie Gdyby chodzil na benie i gazie jednoczesnie to by dymil dosc mocno Mialem kiedys sierke na Gazniku Przy jezdzie tylko na LPG przetarl sie plywak i byle jaja na benzynce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 nie kazdy planuje glowice Sa tacy co lapia usczelke na cieka warstwe sylikonu zaroodpornego Ja napisałem :każdy szanujący się mechanik splanuje głowicę przed jej montażem Nie piszę o paprakach co kasują za wymianę nowej uszczelki a smaruja starą czym tamś Przy walniętej uszczelce pod głowićą objawy są takie że nawet kierowca to zauważy Z resztą na dzień dzisiejszy to robocizna i czas oczekiwania na naprawę tak się wydłóża że nie warto oszczędzać 50PLN [ Dodano: 13-05-2008' date=' 00:17[/i'] ] Widzę ze problem się rozwiązał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.