Jackow Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Zaczynają się przypadki pojazdów, w których została zdemontowana instalacja gazowa. Co w takiej sytuacji? Oczywiście wynik badania negatywny. Niezgodność danych w DR ze stanem faktycznym. Poważniejszym problemem jest jakie pobrać opłaty? Według mnie nie można pobarć opłaty za badanie dodatkowe. Mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Badanie wykonujesz na zaświadczeniu. W uwagach opis o zdemontowaniu instalacji do zasilania LPG i wysyłasz klienta do WK. Po dokonaniu zmian w dowodzie wraca do ciebie po przedłuzenie badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 procedura powinna wyglądać nastepująco: - wymontowanie instalacji - właściciel idzie "pochwalić się" tym do WK - WK wydaje skierowanie na dodatkowe 5,1 - diagnosta potwierdza brak gazu - WK wykreśla adnotacje z DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Barczuk Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Na zdrowy rozum to: klient idzie do WK -> oświadcza ze zdemontował WK wykreśla -> klient przychodzi na badanie. Co do opłat to chyba nie ma podstaw na popieranie bo za co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SKPAUTOMEX Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Piotr wg mnie nad wyraz to uprościłeś . Jeżeli WK wykreślał by zapis od razu na podstawie oświadczenia właściciel pojazdu to niezła zadyma by z tego wynikała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 W/g mnie: badanie okresowe-1.2, + zaswiadczenie " Klient zrezygnował z intalacji "LPG" /bez wpisu w DR/. WK wykreśla gaz. Ja robię wpis w dowodzie o pozytywnym wyniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 24 Maj 2008 Share Napisano 24 Maj 2008 Jeżeli WK wykreślał by zapis od razu na podstawie oświadczenia właściciel pojazdu to niezła zadyma by z tego wynikała Nie wiem dlaczego ,by wyszła ta zadyma?? Kiedys po zamontowaniu gazu klient musiał przyjechac naSKP,a teraz jedzie do WK po wpis,tak samo powinien jechac po skreslenie "wpisu".Proste-ale nie w naszym kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Maj 2008 Autor Share Napisano 24 Maj 2008 Z mojego doświadczenia to klient rzadko wcześniej pomyśli aby udać się do WK po informacje, wszelkie "odchyłki" wychodzą przeważnie przy badaniu technicznym. To co pisze Jacdiag byłoby najlepszym rozwiązaniem o ile byłoby wykonane przed końcem ważności badania tech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 25 Maj 2008 Share Napisano 25 Maj 2008 Proste-ale nie w naszym kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 25 Maj 2008 Share Napisano 25 Maj 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 25 Maj 2008 Autor Share Napisano 25 Maj 2008 samochód gratis to dopiero promocja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Maj 2008 Share Napisano 25 Maj 2008 Tak - Pan Piotr bardzo dobrze to przedstawił. Wszystko - a w szczególności zgłaszanie zmian wymagających zmiany danych w DR powinno kończyć sie oświadczeniem właściciela. Oczywiście sens istnienia jakichkolwiek SKP i systemu badań w Polsce w tym układzie uważam, za zbyteczny - no tak na zdrowy rozum - prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 25 Maj 2008 Autor Share Napisano 25 Maj 2008 A jak klient złoży fałszywe oświadczenie i podpisze się pod nim - obciąć palec. Skończą się palce - obcinamy dalej i to bynajmniej nie włosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 Oczywiście sens istnienia jakichkolwiek SKP i systemu badań w Polsce w tym układzie uważam, za zbyteczny A jaki był sens przepisu ,ktory mowi ze po załozeniu instalacji pojazd nie jest sprawdzony na SKP ,tylko jedzie po wpis do WK.Porusza sie ROK bez sprawdzenia poprawnosci montażu! Po roku na badaniu dopiero wychodzą "kwiatki" .a przez ten rok jeździ sobi pojazd zagrazajacy bezpieczeństwu.Napiszesz ,że zakład montujacy odpowiada za poprawnosc montazu-a z ta poprawnością to różnie bywa.W/g mnie po zamontowaniu gazu jest bardziej wskazane zrobic BT ,niz po jego demontazu. [ Dodano: 26-05-2008, 11:25 ] Z ustaleń GP wynika bowiem, że duża część instalacji LPG, lub ich głównych elementów, ze złomowanych aut nie kończy życia wraz z pojazdami, w których je zainstalowano. Trafiają one do kolejnych pojazdów, najczęściej kilku- lub nawet kilkunastoletnich aut. - Przekładana instalacja może kosztować nawet 1 tys.-1,5 tys. zł mniej niż legalna, nowa - mówi mechanik w jednym z zakładów instalujących urządzenia do zasilania LPG. Dla właścicieli najstarszych aut to spora kwota, często niewiele niższa od wartości samego pojazdu. Dodatkowym magnesem jest możliwość zalegalizowania takiej instalacji. - Teoretycznie jest to możliwe pod warunkiem, że mamy dokumenty podstawowych części instalacji, a firma zajmująca się montażem wyda świadectwo homologacji sposobu jej montażu. W praktyce częściej dokumenty są podrabiane lub nawet kserowane - mówi właściciel firmy instalującej LPG. - W każdym wypadku jest to jednak bardzo niebezpieczne, gdyż taka instalacja z odzysku nie jest już bezpieczna - dodaje. http://biznes.onet.pl/5,1487093,prasa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 W praktyce częściej dokumenty są podrabiane lub nawet kserowane - mówi właściciel firmy instalującej LPG. Jeśli ktoś się na takie coś decyduje to bierze na siebie odpowiedzialność, to on jeżdzi na "bombie" więc dlaczego MY mamy odpowiadać za sposób montażu LPG skoro klient nie będzie o nią dbał .przykład: chłopak po wyjściu od swojej kobiety zapalił papierosa w samochodzie i się zpalił łącznie z autem! Czy nie czuł ulatniającego się gazu!!!! I kto winnien-klient , warsztat , SKP??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 28 Maj 2008 Autor Share Napisano 28 Maj 2008 zapalił papierosa w samochodzie i się zpalił łącznie z autem! Palenie zabija! Ot drastyczny przykład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 przykład: chłopak po wyjściu od swojej kobiety zapalił papierosa w samochodzie i się zpalił łącznie z autem! Czy nie czuł ulatniającego się gazu!!!! I kto winnien-klient , warsztat , SKP??????? Może powinno się wprowadzić w pojazdach z gazem zakaz palenia i używania otwartego ognia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 jestem za tym żeby w ramach ochrony p-poż. w samochodach oprócz gaśnicy wozić koc gasniczy wiadro z piachem łopate i bosak obowiązkowo !!!!!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 i bosak obowiązkowo !!!!!. No ... Anię Bosak (tą z you can dance tudzież tańca z gwiazdami) to bym mógł powozić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 A może posła Bosaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 30 Maj 2008 Share Napisano 30 Maj 2008 na polityce to ja się bardzo nie rozumie ale ci posłowie ja tak dalej rządzić będą to na BOSAKA chodzić będziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 1 Czerwiec 2008 Share Napisano 1 Czerwiec 2008 Przykre ale prawdziwe Jak rząd dalej będzie tak robił /podatki ,akcyza itp./ to będziemy mieli coraz więcej takich przypadków omijania serwisów, warsztatów i coraz więcej samoróbek i przeróbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdi krzysztof Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 Panowie doprawdy dziwne macie problemy z tym gazem...jeżeli klient demontuje hak lub urządzenia przyst. poj do przewozu osób taxi,to idzie do pani w wydz.komu.podpisuje oświadczenie i finał,natomiast przy instalacji gazowej to inna bajka jest to ingerencja w układ spalania=zasilania,który sprawdzamy szczególnie bo po to właśnie JESTEŚMY....czyli stacja..zaświadczenie z pozytywnym bad i adnotacją o demontażu w sposób fachowy..wydział komu.....i na koniec nasza pieczątka w dowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iras Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 To ile pobierasz za BT z zdemontowanym LPG???? 0,2.+1,2.?? Bo nie ma LPG [ Dodano: 07-06-2008, 23:30 ] To ile pobierasz za BT z zdemontowanym LPG???? 0,2.+1,2.?? Bo nie ma LPG A na drugi dzień ma I się cieszy bo zaoszczędził 30-litrów gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Czerwiec 2008 Share Napisano 8 Czerwiec 2008 w wydz.komu.podpisuje oświadczenie i finał Gratulacje dal WK które takie rzeczy honorują... Pytanie czy odpowiednich wpisów o przystosowaniu pojazdu, jako TAXI, czy montaż haka też robią na "oświadczenie" - bp jak tak to w porządku i na koniec nasza pieczątka w dowodzie A gdzie i po co chcesz ta pieczątkę przybijać w opisanym przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.