Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
leniwiec

Ciekawy projekt

Polecane posty

blakop

No rzeczywiście świetny pomysł... Obecnie wszystkie operacje (nie licząc "klasycznej" rejestracji) w większości wydziałów można załatwić za pomocą jednego-dwóch wniosków, lub zwyczajnie bez wnioskowania w sformalizowanej formie. Teraz naliczyłem 11 nowych wzorów wniosku :) Brawo - brawo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogusław Maćkowski

Do tej pory było mniej wniosków i kilka spraw załatwiało się na jednym wniosku. To przynajmniej będzie niezły argument na wymianę starych monitorów na LCD jeśli ktoś nie ma. Trzeba jakoś znaleźć miejsce na rozlokowanie takiej sterty wniosków. Dobrze, że sprawy te będzie można załatwiać przez internet. Inna sprawa to przygotowanie urzędów do podpisu elektronicznego. Te mające certyfikaty ISO już mają takie procedury. Trzeba będzie przekonać urzędników by przyjmowali wnioski przez internet ale kiedyś nie chcieli przyjmować opłat kartą kredytową a teraz już niektóre WK są wyposażone w terminale płatnicze za rejestrację pojazdu i posiadają bankomaty. Cóż technika idzie do przodu.

Pozostaje pytanie ilu Kowalskich będzie stać na opłacanie certyfikatu podpisu elektronicznego :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Pozostaje pytanie ilu Kowalskich będzie stać na opłacanie certyfikatu podpisu elektronicznego

 

I to w mojej ocenie decyduje o tym, że projekt póki co będzie skazany na porażkę. Nie jestem przeciwnikiem postępu. Ale jest naprawdę w kwestii procedur rejestracji pojazdów jest tyle obszarów wymagających uregulowania, doprecyzowania i uproszczenia, że proponowany projekt oceniam jako co najmniej niepotrzebny...

A może warto pokombinować z procedurami korespondencyjnymi? System sprawdzony w wielu krajach byłby zdecydowanie łatwiej dostępny i mniej kosztowny - dla wszystkich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dabek

Rejestracja "przez internet" ma ułatwić życie i przyspieszyć obsługę, a niestety wydłuży czas rejestracji i koszty. Ciągłe wysyłanie i odbieranie dokumentów pocztą, kurierem na koszt rejestrującego. XXI wiek ma polegać na znoszeniu barier poprzez informatyzację, a nie tworzeniu nowych przez biurokrację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Jakoś nie widzę tego, żeby przez 2 tygodnie jakie nam zostały 300 Urzędów w Polsce stworzyło ku temu odpowiednie oprogramowanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
§ 2 rozporządzenie chodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia, z wyjątkiem § 1 pkt 6, który wchodzi w życie z dniem 1 styczni 2011 r.

 

zostało 18 miesięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.