Nowicjusz Napisano 23 Lipiec 2010 Share Napisano 23 Lipiec 2010 Aby uniknąć takich sytuacji ,na dzień dzisiejszy przy okresowym badaniu technicznym oprócz pokwitowania wymagam karty pojazdu o ile była wydana lub odpisu danych z dr. wydany przez WK. Czy postępujecie identycznie? No nie przesadzaj Chyba klient wie czym przyjeżdża na stacje czy osobowy czy ciężarowy, widzisz pojazd i jak niema kratki to wiadomo że osobowy a jeśli ma kratkę to daje do myślenia ale osobówka może mieć też kratkę ale zawsze można klienta spytać co ma czy osobówkę czy ciężarówkę, w koncu to w jego gesti bo jak będzie niezgodność to mu dowodu nie oddadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 23 Lipiec 2010 Share Napisano 23 Lipiec 2010 Chyba klient wie czym przyjeżdża na stacje Raczej tak.Tylko jak przyjedzie mechanik co chyba nie jest rzadkością...???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 24 Lipiec 2010 Share Napisano 24 Lipiec 2010 No nie przesadzaj Chyba klient wie czym przyjeżdża na stacje czy osobowy czy ciężarowy, widzisz pojazd i jak niema kratki to wiadomo że osobowy a jeśli ma kratkę to daje do myślenia ale osobówka może mieć też kratkę ale zawsze można klienta spytać co ma czy osobówkę czy ciężarówkę, w koncu to w jego gesti bo jak będzie niezgodność to mu dowodu nie oddadzą. Dobrze może to i przesada ale wydaje mi się ,że jest to poprawny sposób wykonania okresowego bt. - prawidłowo dokonana identyfikacja . Dla klienta ważne jest aby uzyskać pozytyw i tak będzie "kręcił" aby go otrzymać . Po otrzymaniu DR. wpada na SKP po pieczątkę , oglądasz DR , a tu nowy " zgrzyt"- różnica zapisu dmc poj. w DR z tabliczką znamionową , pojazd zasilany P - a wpis w DR -CNG / miałem taki przypadek/ i co mam wtedy zrobić ? Udać ślepego i stemplować , lub ganiać klienta do WK .niech sobie z nim dyskutują -bez sensu.- znając życie do WK nie wróci tylko pojedzie na inną stację ,gdzie pracuje mniej wymagający diagnosta/częste przypadki w mojej okolicy, ponieważ wielu pracuje na procent od badania i liczy się sztuka/ wykona obt. klepnie pieczątkę i po kłopocie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 24 Lipiec 2010 Share Napisano 24 Lipiec 2010 na innej skp. będzie musiał płacić jeszcze raz . co do LPG. to widać że pojazd posiada gaz i kasujesz za gaz , jeśli jest różnica w rodzaju poj. wk nie powinien takiego dowodu wydać . co do danych tech. to jest to zmora pierwszych badań robionych na podst samych dokumentów a nie pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Ja uważam, że nie można zrobić OBT pojazdu na podstawie skierowania wystawiaonego przez Policję. W takim wymagam Karty Pojazdu lub kserokopii DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Stopień wybrzydzania zależy tez trochę od ilości klientów,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Ja uważam, że nie można zrobić OBT pojazdu na podstawie skierowania wystawiaonego przez Policję. W takim wymagam Karty Pojazdu lub kserokopii DR. A masz może jakiś "kwit" na równoważność dokumentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 A masz może jakiś "kwit" na równoważność dokumentów? Niestety NIE . Zapytałem nawet ostatnio panów z TDT, którzy kontrolowali moją SKP i też mi nie odpowiedzieli na to pytanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.