piozar11 Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 witam jak w temacie jak ustawiacie kąty w takich zawieszeniach w - czy + , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 Napisz jakie to auto bo wg.mnie zawieszenie gwintowane mają samochody które są choc trochę sportowe i pochylenie koła powinno byc raczej w minus żeby auto lepiej się kleiło do drogi szczególnie w zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piozar11 Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 Napisz jakie to auto bo wg.mnie zawieszenie gwintowane mają samochody które są choc trochę sportowe i pochylenie koła powinno byc raczej w minus żeby auto lepiej się kleiło do drogi szczególnie w zakrętach AstraII G rok 1998 zwykła tak normalnie to tak 1° w minusie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 23 Luty 2009 Share Napisano 23 Luty 2009 Więc ustaw tak jak ma fabrycznie no może jakieś 15 minut więcej w minus no chyba że klient chce mieć jeszcze bardziej pochylone ale to moze skutkować podcinaniem opon bo z tego co się orientuję to amortyzatory z regulacją twardości sprężynmają za zadanie sprawic aby samochód był po prostu twardszy a jeśli się mylę to niech to ktoś zweryfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.