Skocz do zawartości

VAT 3 czy VAT 4 Pickup


mirek.g

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro tak uważasz to co ja mogę?

 

Nie tylko On. Wyraźnie tutaj zaznaczono, że "paka" w pojazdach potocznie określanych jako "pick-up" może być zintegrowana z całością nadwozia pojazdu - i wtedy tylko VAT3, ale może też być oddzielną technicznego punktu widzenia konstrukcją (choć optycznie, dla laika samochody będą podobne),tak jak np. Toyota HILUX - i wtedy i VAT i VAT4 będzie pasował. I tyle w temacie. Nikt tu nowych teorii nie tworzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    14

  • mirek.g

    13

  • danielg539

    13

  • michal_k

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

ale może też być oddzielną technicznego punktu widzenia konstrukcją

Jeśli oddzielna to moim zdaniem tylko Vat-4 , ale w praktyce jak zwykle różnie bywa, bo niektórzy dają wyższość otwartej nad oddzielną, dając na przykład oddzielnej bez plandeki Vat-3,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oddzielna to moim zdaniem tylko Vat-4 , ale w praktyce jak zwykle różnie bywa, bo niektórzy dają wyższość otwartej nad oddzielną, dając na przykład oddzielnej bez plandeki Vat-3,,,

 

A dlaczego nie wpisać zarówno VAT3 jak i VAT4 skoro spełnia oba warunki? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie wpisać zarówno VAT3 jak i VAT4 skoro spełnia oba warunki?

Czy spełnia to kwestia interpretacji, jak większości naszych przepisów. Moim zdaniem Vat-3 powinna być otwarta lecz nie oddzielna ,,,inaczej Vat-4 jest zbędny ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają otwartą część do przewozu ładunków, więc spokojnie się łapią :cool:

 

UAZ na VAT-3 ?

Jeżeli jest do przewożenia ładunków, czyli ciężarowy to zgoda.

Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską.

 

Czyli sądzisz, że jak zwykły pickup założy plandekę na to już nie spełnia VAT3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj - i znów odwieczna kłótnia, czy jak na skrzyni jest opończa to ciągle jest konstrukcja otwarta, czy nie :) A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów?

 

Nic,pamiętam ze szkolenia,że tak może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską.

 

Czyli sądzisz, że jak zwykły pickup założy plandekę na to już nie spełnia VAT3?

 

Są tez sztywne nadstawki z do pick-upów więc z taką tez będzie spełniał, czy ma mieć jednak:

"mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tez sztywne nadstawki z do pick-upów więc z taką tez będzie spełniał, czy ma mieć jednak:"mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" ?

 

Analogicznie - czy kabriolet z tzw. hardtopem jest już nadwoziem zamkniętym? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jeszcze kwestia przegrody w takim uazie, bo z założonym dachem lib hard-topem teoretycznie spełnia warunki (jest po sufit), ale jesli chcemy mieć przestrzeń otwartą do ładunków to nagle okazuje się, że przegroda nie jest po sufit (bo go nie ma) i w zasadzie nie spełnia warunków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj - i znów odwieczna kłótnia, czy jak na skrzyni jest opończa to ciągle jest konstrukcja otwarta, czy nie :) A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów?

 

I dlatego Toyta Hilux albo Nissan robią część ładunkową jako osobny element i wtedy jest VAT-4

 

Widać wyraźnie linię podziału pomiędzy częścią pasażerską a ładunkową.

5ae1a515d8c0f_nova-toyota-hilux_2012-remodelada(1).thumb.jpg.1f45bd1ff83a67b8ffbed655b5280e82.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jeszcze kwestia przegrody w takim uazie, bo z założonym dachem lib hard-topem teoretycznie spełnia warunki (jest po sufit), ale jesli chcemy mieć przestrzeń otwartą do ładunków to nagle okazuje się, że przegroda nie jest po sufit (bo go nie ma) i w zasadzie nie spełnia warunków...

 

Chyba że data I rejestracji jest na tyle stara (podejrzewam, że 90% UAZ-ów), że w ogóle nie ma przegrody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego Toyta Hilux albo Nissan robią część ładunkową jako osobny element i wtedy jest VAT-4

 

Dla mnie jest to VAT 3 :)

ale równie dobrze w tym wypadku /a nie w przypadku UAZa/ może być VAT-4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest to VAT 3

Czyli dla Ciebie ważniejsza jest otwarta niż oddzielna,,,

ale równie dobrze w tym wypadku /a nie w przypadku UAZa/ może być VAT-4

Nie sądzę aby ustawodawcy o to chodziło ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Witam!

Tak żeby nie zakładać nowego tematu to zadam pytanie tutaj. Jak to jest z tą "otwartą przestrzenią bagażową? Przecież zwykły bagażnik dachowy jest jakby nie patrzeć otwartą przestrzenia bagażową.

Zastanawiam się czy zwykły "kobiak" przerobiony na pickupa ale tak aby pozostały wszystkie miejsca siedzące uzyskałby VAT3?

Przeróbka na kształt Subaru Baja.

Subaru_Baja_1.jpg

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.