blakop Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Skoro tak uważasz to co ja mogę? Nie tylko On. Wyraźnie tutaj zaznaczono, że "paka" w pojazdach potocznie określanych jako "pick-up" może być zintegrowana z całością nadwozia pojazdu - i wtedy tylko VAT3, ale może też być oddzielną technicznego punktu widzenia konstrukcją (choć optycznie, dla laika samochody będą podobne),tak jak np. Toyota HILUX - i wtedy i VAT i VAT4 będzie pasował. I tyle w temacie. Nikt tu nowych teorii nie tworzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Skoro tak uważasz to co ja mogę? Możesz napisać dlaczego nie spełnia. W definicji VAT3 nie ma mowy o pickupie, więc ten argument odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 ale może też być oddzielną technicznego punktu widzenia konstrukcją Jeśli oddzielna to moim zdaniem tylko Vat-4 , ale w praktyce jak zwykle różnie bywa, bo niektórzy dają wyższość otwartej nad oddzielną, dając na przykład oddzielnej bez plandeki Vat-3,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Jeśli oddzielna to moim zdaniem tylko Vat-4 , ale w praktyce jak zwykle różnie bywa, bo niektórzy dają wyższość otwartej nad oddzielną, dając na przykład oddzielnej bez plandeki Vat-3,,, A dlaczego nie wpisać zarówno VAT3 jak i VAT4 skoro spełnia oba warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 A dlaczego nie wpisać zarówno VAT3 jak i VAT4 skoro spełnia oba warunki? Czy spełnia to kwestia interpretacji, jak większości naszych przepisów. Moim zdaniem Vat-3 powinna być otwarta lecz nie oddzielna ,,,inaczej Vat-4 jest zbędny ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Nie - bo wtedy VAT-4 ostaje na ładownie oddzielone o konstrukcji zamkniętej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Mają otwartą część do przewozu ładunków, więc spokojnie się łapią UAZ na VAT-3 ? Jeżeli jest do przewożenia ładunków, czyli ciężarowy to zgoda. Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską. Czyli sądzisz, że jak zwykły pickup założy plandekę na to już nie spełnia VAT3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Oj - i znów odwieczna kłótnia, czy jak na skrzyni jest opończa to ciągle jest konstrukcja otwarta, czy nie A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2012 A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów? Nic,pamiętam ze szkolenia,że tak może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Gorzej kiedy założy plandekę, chyba że będzie to pół-plandeka tylko nad częścią pasażerską. Czyli sądzisz, że jak zwykły pickup założy plandekę na to już nie spełnia VAT3? Są tez sztywne nadstawki z do pick-upów więc z taką tez będzie spełniał, czy ma mieć jednak: "mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Są tez sztywne nadstawki z do pick-upów więc z taką tez będzie spełniał, czy ma mieć jednak:"mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" ? Analogicznie - czy kabriolet z tzw. hardtopem jest już nadwoziem zamkniętym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Pozostaje jeszcze kwestia przegrody w takim uazie, bo z założonym dachem lib hard-topem teoretycznie spełnia warunki (jest po sufit), ale jesli chcemy mieć przestrzeń otwartą do ładunków to nagle okazuje się, że przegroda nie jest po sufit (bo go nie ma) i w zasadzie nie spełnia warunków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Oj - i znów odwieczna kłótnia, czy jak na skrzyni jest opończa to ciągle jest konstrukcja otwarta, czy nie A tam opończa - co zrobić z tymi "hard-topmi" z tworzywa zakładanymi na skrzynie pick-upów? I dlatego Toyta Hilux albo Nissan robią część ładunkową jako osobny element i wtedy jest VAT-4 Widać wyraźnie linię podziału pomiędzy częścią pasażerską a ładunkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Pozostaje jeszcze kwestia przegrody w takim uazie, bo z założonym dachem lib hard-topem teoretycznie spełnia warunki (jest po sufit), ale jesli chcemy mieć przestrzeń otwartą do ładunków to nagle okazuje się, że przegroda nie jest po sufit (bo go nie ma) i w zasadzie nie spełnia warunków... Chyba że data I rejestracji jest na tyle stara (podejrzewam, że 90% UAZ-ów), że w ogóle nie ma przegrody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2012 I dlatego Toyta Hilux albo Nissan robią część ładunkową jako osobny element i wtedy jest VAT-4 Dla mnie jest to VAT 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 I dlatego Toyta Hilux albo Nissan robią część ładunkową jako osobny element i wtedy jest VAT-4 Dla mnie jest to VAT 3 ale równie dobrze w tym wypadku /a nie w przypadku UAZa/ może być VAT-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Dla mnie jest to VAT 3 Czyli dla Ciebie ważniejsza jest otwarta niż oddzielna,,, ale równie dobrze w tym wypadku /a nie w przypadku UAZa/ może być VAT-4 Nie sądzę aby ustawodawcy o to chodziło ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Nie sądzę aby ustawodawcy o to chodziło ,,, Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 Wysłany: 20-02-2009 Rodzaj pojazdu=ciężarowy, a jaki podrodzaj dla tej dacii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 a jaki podrodzaj dla tej dacii? A jaki ci pasuje i tak pod VAT-3 podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 VAT-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2012 a jaki podrodzaj dla tej dacii? wielozadaniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 12 Grudzień 2012 Share Napisano 12 Grudzień 2012 wielozadaniowy Ok, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morkon Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Witam! Tak żeby nie zakładać nowego tematu to zadam pytanie tutaj. Jak to jest z tą "otwartą przestrzenią bagażową? Przecież zwykły bagażnik dachowy jest jakby nie patrzeć otwartą przestrzenia bagażową. Zastanawiam się czy zwykły "kobiak" przerobiony na pickupa ale tak aby pozostały wszystkie miejsca siedzące uzyskałby VAT3? Przeróbka na kształt Subaru Baja. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.