Skocz do zawartości

VAT 3 czy VAT 4 Pickup


mirek.g

Rekomendowane odpowiedzi

To jest tak jak US tworzy przepisy prawa w dziedzinie motoryzacji.

Dzieki temu mamy długość pojazdu mierzoną od przedniej szyby, lapsus związany z pojazdami homologoanymi jako van lub wielozadaniowy i problem polegający do której grupy VAT zaliczyć pojazdy spełniające wymogi dedykowane kilku grupom.

Na domiar złego ostatnio posłowie uchwalili kolejna paranoję odnośnie odliczania vatu od paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 162
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    14

  • mirek.g

    13

  • danielg539

    13

  • michal_k

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

To jest to o czym pisałem wcześniej, dlaczego nie VAT 3 :D przecież też pasuje jeszcze może bardziej jak pod 4 :)

Adam, zrozum, że istota różnicy między vat-3 i vat-4 leży w tym, że w vat-4 powinny być dwa oddzielne elementy a nie w tym, czy skrzynia ma plandekę czy jest otwarta,,,

choć osobiście vaty 3 i 4 wrzuciłbym też do jednego worka ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu ktoś to jasno przedstawił...

A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu ktoś to jasno przedstawił...

A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4)

I to powinno być oczywistą oczywistością :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badania VAT odchodzą do lamusa

tylko na dwa lata,,,

 

[ Dodano: 10-12-2010, 20:16 ]

No w końcu ktoś to jasno przedstawił...

no dobrze, że sprowokowałem kolegę "Jacdiag",,, chociaż ,,, czy vat-3 jest aż tak starszy od vat- 4 ??? ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że sprowokowałem kolegę "Jacdiag",,,

skoro nie było innych chętnych ... :lol:

 

ps metoda obrazkowa jest skuteczna od czasów prehistorii ... np malowidła w jaskiniach

 

czy vat-3 jest aż tak starszy od vat- 4 ??? ,,,

tu akurat chodziło mi o modele tego samego producenta :viva:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne zdjęcia tych Żuków ;). No kwestia tych pick-pów jest bardzo ciekawa. Najważniejsze że powstają już małe wersje dla małych przedsiębiorców co zlikwiduje takie porażki jak np. seicento van.... . Auta te konstrukcyjnie są opracowane jako auto dostawcze a nie przerabianie naprędce na poczekaniu bo akurat rynek takich potrzebuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4)

 

W zasadzie to pod VAT-3 będą podlegały tylko pick-upy z nadwoziem o konstrukcji samonośnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawał że jednak VAT -3. Bo tyłko w tym punkcie się mówi o otwartej przestrzeni ładunkowej.

 

Przecież w każdej chwili można założyć stelarz i plandekę i już vat-4 :-P no chyba że powstanie nowa definicja Vat- 3 i pół :evil::evil::evil::evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenie opończy nie ma wpływu na zmianę rodzaju VAT.

Z opończą czty bez on zawsze będzie pojazdem z otwartą przestrzenią ładunkową.

Wszystkie pojazdy przewożące towary sypkie na skrzyni ładunkowej musza je zabezpieczyć, okryć plandeką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Mają otwartą część do przewozu ładunków, więc spokojnie się łapią :cool:

 

[ Dodano: 23-04-2012, 20:26 ]

Czy to jest pick up,chyba nie?

 

A kto powiedział, że VAT 3 to tylko pickup? Zresztą, co to jest pickup? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą, co to jest pickup? ;)

 

 

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 678/2011 z dnia 14 lipca 2011 r.

 

AG Pick-up pojazd zdefiniowany w normie ISO nr 3833-1977 pkt 3.1.1.4.1. Przedział bagażowy musi być jednak zupełnie oddzielony od przedziału pasażerskiego. Dodatkowo punkt odniesienia miejsca siedzącego kierowcy nie musi znajdować się przynajmniej 750 mm nad powierzchnią podparcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe życie VAT 3 to był potocznie Pickup,a teraz tworzycie jakie nowe teorie.

 

A niby dlaczego? UAZ nie jest klasycznym pickupem, ale ma otwartą część ładunkową, więc VAT3 spełnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby dlaczego? UAZ nie jest klasycznym pickupem, ale ma otwartą część ładunkową, więc VAT3 spełnia.

 

Skoro tak uważasz to co ja mogę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.