danielg539 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 To jest tak jak US tworzy przepisy prawa w dziedzinie motoryzacji. Dzieki temu mamy długość pojazdu mierzoną od przedniej szyby, lapsus związany z pojazdami homologoanymi jako van lub wielozadaniowy i problem polegający do której grupy VAT zaliczyć pojazdy spełniające wymogi dedykowane kilku grupom. Na domiar złego ostatnio posłowie uchwalili kolejna paranoję odnośnie odliczania vatu od paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 To jest to o czym pisałem wcześniej, dlaczego nie VAT 3 przecież też pasuje jeszcze może bardziej jak pod 4 Adam, zrozum, że istota różnicy między vat-3 i vat-4 leży w tym, że w vat-4 powinny być dwa oddzielne elementy a nie w tym, czy skrzynia ma plandekę czy jest otwarta,,, choć osobiście vaty 3 i 4 wrzuciłbym też do jednego worka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 Adam, zrozum, że istota różnicy Ja ją rozumiem, droczę się tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 droczę się tylko Wyluzuj, badania VAT odchodzą do lamusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 Ja i tak pracuje na podstawowej więc mnie to nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 istota różnicy między vat-3 i vat-4 czyli VAT 3 i VAT 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 No w końcu ktoś to jasno przedstawił... A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 No w końcu ktoś to jasno przedstawił...A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4) I to powinno być oczywistą oczywistością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 badania VAT odchodzą do lamusa tylko na dwa lata,,, [ Dodano: 10-12-2010, 20:16 ] No w końcu ktoś to jasno przedstawił... no dobrze, że sprowokowałem kolegę "Jacdiag",,, chociaż ,,, czy vat-3 jest aż tak starszy od vat- 4 ??? ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 że sprowokowałem kolegę "Jacdiag",,, skoro nie było innych chętnych ... ps metoda obrazkowa jest skuteczna od czasów prehistorii ... np malowidła w jaskiniach czy vat-3 jest aż tak starszy od vat- 4 ??? ,,, tu akurat chodziło mi o modele tego samego producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 Ładne zdjęcia tych Żuków . No kwestia tych pick-pów jest bardzo ciekawa. Najważniejsze że powstają już małe wersje dla małych przedsiębiorców co zlikwiduje takie porażki jak np. seicento van.... . Auta te konstrukcyjnie są opracowane jako auto dostawcze a nie przerabianie naprędce na poczekaniu bo akurat rynek takich potrzebuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 A pick-up w zleżności od konstrukcji tez będzie miał to albo to (felicja pójdzie pod trójkę, ale już np. mitsubishi l200 jak najbardziej pod 4) W zasadzie to pod VAT-3 będą podlegały tylko pick-upy z nadwoziem o konstrukcji samonośnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 Ja bym obstawał że jednak VAT -3. Bo tyłko w tym punkcie się mówi o otwartej przestrzeni ładunkowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 Ja bym obstawał że jednak VAT -3. Bo tyłko w tym punkcie się mówi o otwartej przestrzeni ładunkowej. Przecież w każdej chwili można założyć stelarz i plandekę i już vat-4 no chyba że powstanie nowa definicja Vat- 3 i pół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 Założenie opończy nie ma wpływu na zmianę rodzaju VAT. Z opończą czty bez on zawsze będzie pojazdem z otwartą przestrzenią ładunkową. Wszystkie pojazdy przewożące towary sypkie na skrzyni ładunkowej musza je zabezpieczyć, okryć plandeką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daareek Napisano 23 Kwiecień 2012 Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Witam, a takie glupie pytanie czy otwarta terenowka typu Wrangler czy UAZ lapia sie jako VAT3? W koncu czesc do przewozu ladunku jest otwarta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Wg mnie NIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 23 Kwiecień 2012 Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Dlaczego nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Czy to jest pick up,chyba nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 23 Kwiecień 2012 Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Jest to niestety kwestia uznaniowa. Ale wydaje się, że nie ma przeszkód dla VAT-3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 23 Kwiecień 2012 Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Mają otwartą część do przewozu ładunków, więc spokojnie się łapią [ Dodano: 23-04-2012, 20:26 ] Czy to jest pick up,chyba nie? A kto powiedział, że VAT 3 to tylko pickup? Zresztą, co to jest pickup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winerek Napisano 23 Kwiecień 2012 Share Napisano 23 Kwiecień 2012 Zresztą, co to jest pickup? ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 678/2011 z dnia 14 lipca 2011 r. AG Pick-up pojazd zdefiniowany w normie ISO nr 3833-1977 pkt 3.1.1.4.1. Przedział bagażowy musi być jednak zupełnie oddzielony od przedziału pasażerskiego. Dodatkowo punkt odniesienia miejsca siedzącego kierowcy nie musi znajdować się przynajmniej 750 mm nad powierzchnią podparcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Całe życie VAT 3 to był potocznie Pickup,a teraz tworzycie jakie nowe teorie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Kwiecień 2012 Share Napisano 24 Kwiecień 2012 Całe życie VAT 3 to był potocznie Pickup,a teraz tworzycie jakie nowe teorie. A niby dlaczego? UAZ nie jest klasycznym pickupem, ale ma otwartą część ładunkową, więc VAT3 spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2012 A niby dlaczego? UAZ nie jest klasycznym pickupem, ale ma otwartą część ładunkową, więc VAT3 spełnia. Skoro tak uważasz to co ja mogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.