blakop Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Jak spełni wzór, żeby być ciężarówką przy swojej masie i 5 miejscach to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Jak spełni wzór, żeby być ciężarówką przy swojej masie i 5 miejscach to czemu nie Wzór obowiązuje też dla "skrzyni"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 W dowodzie mam ciężarowy, auto na ramie z 81r, 5 osób, ocięcie tyłu o jakieś 30cm i dachu o 1m i wstawienie stalowej wspawanej ściany grodziowej było we własnym zakresie, głownie ze względów bezpieczeństwa.-to do auta ze zdjęcia dostałbym vat3, czy widzicie jakieś przeciw wskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 VAT-3 Pojazdy samochodowe , które mają otwartą część, przeznaczoną do przewozu ładunków. U mnie - nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 U mnie - nie. Dlaczego nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 A cha , to z tyłu , to jest ta przestrzeń ładunkowa? Nie zauważyłem jej. Fakt - nikt nigdzie nie określił ile jej ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 A cha , to z tyłu , to jest ta przestrzeń ładunkowa? pewnie do przewożenia telewizorów - plazma / lcd / led - bo kineskopowy to się nie zmieści ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 -to do auta ze zdjęcia dostałbym vat3 Tak, dostałbyś. Ale po co ? skoro nie przejdzie zwykłego okresowego z wynikiem P ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 Tak, dostałbyś. Ale po co ? skoro nie przejdzie zwykłego okresowego z wynikiem P ?? A po co mu P? Wystarczy, że można VAT odliczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 no rzeczywiście nie próbowałem podchodzić po przeróbce pod badanie okresowe, ale domniemam, że po zdemontowaniu linki nad maską i zamontowaniu węższych felg żeby poza obrys koła nie wystawały, poprawię klosze lamp to pomijając resztę niewidocznych wad nie powinienem mieć kłopotów z BO... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 no rzeczywiście nie próbowałem podchodzić po przeróbce pod badanie okresowe, ale domniemam, że po zdemontowaniu linki nad maską i zamontowaniu węższych felg żeby poza obrys koła nie wystawały, poprawię klosze lamp to pomijając resztę niewidocznych wad nie powinienem mieć kłopotów z BO... ??? Zawsze trzeba mieć nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 to pomijając resztę niewidocznych wad nie powinienem mieć kłopotów z BO... ??? Z tego co tylko widzę - brak podświetlania TR, Brak tylnego zderzaka, brak tylnych "chlapaczy", linki z przodu... Podejrzewam, że będzie problem ze zbiornikiem paliwa, nie widzę przodu. Pewnie by się jeszcze nie jedno znalazło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 Ok, przód jest fabryczny, gorzej z przerobionym tyłem: zderzak, oświetlenie, lusterko by się znalazło, linki jak wyjeżdżam z lasu od razu zdejmuje- dla bezpieczeństwa pieszych, zbiornik paliwa jest z innego auta, gorzej z chlapaczami, ale w paragrafy opisujące położenie fartuchów zakończone są kwestią "; fartuchów nie wymaga się w pojazdach o konstrukcji uniemożliwiającej ich umieszczenie"-czy to by pomogło, bo jeśli nie to będę zmuszony (i sam chcę bo trochę mocno błoto leci) stworzyć nieoryginalny zderzak, do którego będę mógł przyczepić fartuch, ale zacznie się problem z kwestią samodzielnego wykonania zderzaka, czy można samemu wykonać schludny, bez wystających ostrych elementów, np, wyoblona na końcach rura fi 50 lub profil 100/40 z plastikowymi oryginalnymi końcówkami -podobny do oryginału zderzak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 no rzeczywiście nie próbowałem podchodzić po przeróbce pod badanie okresowe, ale domniemam, że po zdemontowaniu linki nad maską i zamontowaniu węższych felg żeby poza obrys koła nie wystawały, poprawię klosze lamp to pomijając resztę niewidocznych wad nie powinienem mieć kłopotów z BO... ??? A mogę wiedzieć jakie dane były w DR przed przeróbkami i jakie jest DMC pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 DMC 2500, zmalała masa własna o 150kg z 1950 na 1800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 DMC 2500, zmalała masa własna o 150kg z 1950 na 1800 A przed "zmniejszeniem" masy własnej też było "ciężarowy"? Czy samochód miał robione zmiany konstrukcyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 ciężarowy z brifu, a zmniejszenie masy ze względu na skrócenie nadwozia, opartego na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 ciężarowy z brifu, Dla mnie nie mógł być ciężarowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 23 Marzec 2013 Share Napisano 23 Marzec 2013 tzn. tak kupiłem ciężarowy 2500dmc, pięć osób, masa własna 1900, ja obciąłem tył i spadło 150kg -co w tym nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 Jest przestrzeń ładunkowa, jest oddzielona, masz ciężarówkę wg PoRD... Kwestia - oceny zgodności zmian "ze sztuką" i przepisami to już inna sprawa... Trudno to zrobić na podstawie zdjęć. Ale spoko - nie ma nie bo nie. Jak będziesz spełniał warunki techniczne nie ma przeszkód, żebyś przeszedł badanie nawet z tymi zmianami. Natomiast możesz nie mieć uznanej ciężarówki na gruncie prawa celnego - gdyby auto jakąś tam przygodę z UC miało mieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 DMC 2500, zmalała masa własna o 150kg z 1950 na 1800 Mówiłem że według mnie z tymi parametrami nie mógł być ciężarowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 Mówiłem że według mnie z tymi parametrami nie mógł być ciężarowy Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 DMC 2500, zmalała masa własna o 150kg z 1950 na 1800 Mówiłem że według mnie z tymi parametrami nie mógł być ciężarowy A że tak z ciekawości zapytam - dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 A że tak z ciekawości zapytam - dlaczego? Z obliczeń mi nie wychodził N1 (przy DMC 2500 G1950 S1 5) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antek69 Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 Jest przestrzeń ładunkowa, jest oddzielona, masz ciężarówkę wg PoRD...Kwestia - oceny zgodności zmian "ze sztuką" i przepisami to już inna sprawa... Trudno to zrobić na podstawie zdjęć. Ale spoko - nie ma nie bo nie. Jak będziesz spełniał warunki techniczne nie ma przeszkód, żebyś przeszedł badanie nawet z tymi zmianami. Natomiast możesz nie mieć uznanej ciężarówki na gruncie prawa celnego - gdyby auto jakąś tam przygodę z UC miało mieć... Troszkę nie nadążam za mądrościami z tego postu, poproszę prościej...UC to sprawa sprzed paru lat, ale jak znam clenie tych aut (tego typ w460) celnicy nie mają żadnych wątpliwości, jeśli z tłumaczenia wynika ciężarowy tak puszczają, bo jak ze służb/wojska/straży to ciężarówki wyglądały tak samo jak osobówki. Ja kupiłem bez żadnej przegrody, 5 osób w dowodzie ciężarowy, ja wspawałem przegrodę ze względów bezpieczeństwa, coby ciężkie graty na łeb nie leciały, a teraz czytając infa z forum dowiaduję się, że spełnia vat-3 i zaczynam się zastanawiać, czy nie wykorzystać auto inaczej, ale żeby poszło, mus dojechać przepisowo na stację, a może nie ma sensu kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.